06.04.12, 21:03

Nowi pracownicy w Novem Group

Spółka Novem powiększyła zespół o dwie nowe osoby.

Spółka Novem powiększyła zespół o dwie nowe osoby. Oliwia Zbieć objęła stanowisko New Business Executive, natomiast Mateusz Bembenek dołączył do Działu Strategii i Planowania.

Mateusz Bembenek jest absolwentem zarządzania i marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Karierę zawodową w mediach rozpoczął od związania się z Grupą Onet, gdzie odpowiadał za zarządzanie i optymalizację kampanii reklamowych w modelu performance.  Następnie podjął współpracę z firmą Media Contacts, w której zajmował się planowaniem kampanii marketingowych w Internecie oraz kompleksową obsługą klientów domu mediowego. Jako pracownik Działu Strategii i Planowania w Novem Group, będzie odpowiadał za opracowanie dla nowych klientów koncepcji  kampanii  uwzględniających trzy typy reklamy online: performance, display oraz mobile.

Oliwia Zbieć ma kilkuletnie doświadczenie w branży B2B. Pracowała m.in. dla Citi Banku Handlowego oraz Naszej Klasy, gdzie odpowiedzialna była za obsługę zagranicznych klientów Nk.pl. Jest absolwentką informatyki i ekonometrii oraz zarządzania Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, gdzie w trakcie studiów pełniła funkcję kierowniczą Związku Sportowego uczelni. Do jej obowiązków w firmie będzie należało pozyskiwanie nowych klientów i prezentacja kompleksowej oferty Novem Group w obszarach display, performance oraz mobile.

Komentarze

Powiązane

22.05.24, 11:56
| reklama & PR » ludzie
Rafał Lampasiak ponownie jurorem w Mad Stars
W tym roku Rafał Lampasiak, dyrektor strategiczny, Mullenlowe Warsaw (Mullenlowe Group), po raz kolejny znalazł się w gronie jurorów konkursu MAD STARS.
22.05.24, 06:30
| internet » badania rynku | reklama & PR » informacje
IAB Polska/PwC AdEx: wartośc reklamy online w 2023 r. wyniosła 7,8 mld zł
W 2023 r. rynek reklamowy online utrzymał dwucyfrowe tempo rozwojowe, dzięki czemu wartość całego segmentu wyniosła 7,8 mld zł.
21.05.24, 19:45
| reklama & PR » informacje
Dentsu Polska: 18 proc. wzrost przychodów w I kw. 2024 r.
Dentsu ogłosiło wyniki finansowe Grupy za I kwartał 2024 r. Na poziomie globalnym Grupa dentsu odnotowała spadek przychodów o -3,7 proc. w porównaniu z I kwartałem 2023 r.
21.05.24, 16:15
| reklama & PR » informacje
Taktyka jest jedna. Jesteśmy na TY. Szpakowski i Borek w kolejnej odsłonie kampanii marki Tyskie
Pod hasłem „Taktyka jest jedna. Jesteśmy na TY” odsłony trwa kolejna odsłona platformy komunikacyjnej marki Tyskie (Kompania Piwowarska) przygotowanej na Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej. Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek zachęcają do bycia na TY niezależnie od tego, której drużynie i w jaki sposób kibicujemy.
21.05.24, 14:47
| reklama & PR » ludzie
Eryk Skolarski nowym Head of Events w Garden of Words Group
W kwietniu br., do zespołu Garden of Words Group dołączył Eryk Skolarski, który objął stanowisko Head of Events.
21.05.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Platige Image inwestuje poza Polską. Firma otwiera studio na Wyspach Kanaryjskich
Las Palmas zostaje kolejnym miejscem na mapie świata, gdzie swoją siedzibę uruchamia Platige Image. Jak podkreśla firma, lokalizacje zapewniające korzystne systemy wsparcia dla filmowców mają kluczowe znaczenia dla przyciągania międzynarodowych produkcji VFX.
20.05.24, 17:29
| reklama & PR » informacje
ALBI POLSKA w przetargu wybiera agencję Ancymony. Spoty pojawią się na trzech rynkach
W efekcie wygranego przetargu, agencja Ancymony zrealizowała spot TV dla marki Albik na rynek polski, czeski i słowacki.
20.05.24, 15:15
| reklama & PR » informacje
Hand Made w wyniku przetargu poprowadzi letnią aktywację Peroni
Agencja Hand Made wygrała przetarg i poprowadzi działania w ramach letniej kampanii marki Peroni z portfolio Kompanii Piwowarskiej.
20.05.24, 13:45
| reklama & PR » ludzie
Adam Kręgielewski awansuje. Stanął na czele działu Concept Development w Labconie
Agencja Labcon (Group One) integruje zespoły koncepcyjne tj. strategię, kreację i creative production, tworząc jeden dział Concept Development. Na jego czele stanął Adam Kręgielewski - Head of Concept & Innovation.
20.05.24, 11:45
| reklama & PR » ludzie
Kuba Kossut Dyrektorem Generalnym Adlook
Spółka Adlook mianowała Kubę Kossuta na stanowisko Dyrektora Generalnego firmy (Global CEO).
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy