06.04.12, 21:02

Stacje tematyczne w lutym 2012 r.: TVN24 nie do przegonienia

TVN24 wciąż jest bezapelacyjnym liderem kanałów tematycznych - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przed Dom Sprzedaży Atmedia dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 1 do 29 lutego 2012 r.

TVN24 wciąż jest bezapelacyjnym liderem kanałów tematycznych - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przed Dom Sprzedaży Atmedia dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 1 do 29 lutego 2012 r.

Stacja w targecie 4+ osiągnęła aż 3,43 proc. udziału w rynku, co w porównaniu z analogicznym okresem sprzed roku oznacza wzrost aż o 18,5 proc. Jeszcze większy wzrost zanotował Polsat News (drugie miejsce) - aż o 49,6 proc. A na trzecie miejsce awansował Eurosport (wzrost o 29,2 proc.). W pierwszej dziesiątce znalazły się jeszcze takie kanały jak: Disney Channel (spadek o 18,3 proc.), Disney XD (spadek  14,8 proc.), Cartoon Network (spadek o 22,5 proc.), AXN (strata 1 proc.), Disney Junior (0,69 proc.), Polsat Sport 9wzrost o 41,3 proc.), Discovery (strata 1,5 proc.).

Znacząco rosną udziały TVP Seriale (o 172,9 proc.)a także Polsat Play (wzropst o 41,6 proc.), FilmBox (wzrost o 117,9 proc.), History (wzrost o 110,4 proc.), BBC Knowledge (wzrost o 111 proc.), Domo.tv (wzrost o 470 proc.), Orange Sport (wzrost o 265,4 proc.), BBC Lifestyle (wzrost o 136,4 proc.), Wedding TV (wzrost o 206,7 proc.), Rebel.tv (wzrost o 100 proc.).

W targecie 16-49 lat liderem także jest TVN24 (wzrost o 39 proc.). Na podium znalazły się także: Discovery (spadek o 4 proc.) i AXN (spadek o 15,3 proc.). W dziesiątce znalazły się także: VIVA Polska (spadek o 25,5 proc.), Polsat News (wzrost o 39,4 proc.), Disney Channel (spadek o 22,2 proc.), Polsat Sport (wzrost o 48,3 proc.), Disney Junior (0,75 proc. udziału), Comedy Central (wzrost o 12,7 proc.) i TVN Turbo (wzrost o 7,2  proc.).  W tym targecie znaczacy wzrost odnotowały m.in, takie kanały: TVP Seriale (wzrost o 222,3 proc.), , History (wzrost o 180 proc.), Orange Sport 9wzrost o 441,7 proc.), BBC Lifestyle (o 151 proc.), Domo. (wzrost o 227,6 proc.), Wedding TV (wzrost o 147,6 proc.), Canal+ Gol (wzrost o 116,7 proc.).

Udział stacji filmowych w rynku telewizyjnym w targecie 4+

  wszyscy 4+
luty 2011 2012
Stacja SHR % SHR % 
TVN24 2,897 3,434
Polsat News 0,688 1,029
Eurosport 0,698 0,902
Disney Channel 1,07 0,874
Disney XD 0,854 0,728
Cartoon Network 0,927 0,718
AXN 0,714 0,707
Disney Junior 0 0,695
Polsat Sport 0,484 0,684
Discovery 0,681 0,671
MiniMini 0,563 0,617
Nickelodeon 0,543 0,518
National Geographic 0,381 0,482
TVP Seriale 0,17 0,464
VIVA Polska 0,609 0,461
TVN Turbo 0,374 0,453
TLC 0,419 0,406
TVN Style 0,357 0,394
Comedy Central 0,363 0,389
Polsat JimJam 0,367 0,384
Kino Polska 0,34 0,384
Ale Kino 0,328 0,288
Polsat Play 0,197 0,279
HBO 0,338 0,275
13th Street Universal 0,364 0,274
Discovery Science 0,288 0,264
Polsat Film 0,227 0,261
4fun.tv 0,288 0,256
Polsat Cafe 0,237 0,251
Animal Planet 0,316 0,244
TVP Kultura 0,264 0,239
Polo TV 0 0,226
Superstacja 0,247 0,225
FOXLife 0,157 0,223
Universal Channel 0,189 0,215
Zone Reality 0,221 0,209
Zone Europa 0,154 0,209
FilmBox 0,095 0,207
TCM 0,392 0,2
Discovery World 0,234 0,2
Planete 0,126 0,189
Eurosport2 0,112 0,186
Comedy Central Family 0,162 0,174
Boomerang 0,344 0,165
HBO2 0,184 0,164
AXN Crime 0,149 0,164
Eska TV 0,092 0,162
HISTORY 0,077 0,162
MTV Polska 0,291 0,162
Nat Geo Wild 0,193 0,16

Udział stacji filmowych w rynku telewizyjnym w targecie 16-49 lat

  wszyscy 16-49
luty 2011 2012
Stacja SHR % SHR % 
TVN24 2,007 2,789
Discovery 1,044 1,002
AXN 1,09 0,923
VIVA Polska 1,14 0,849
Polsat News 0,589 0,821
Disney Channel 1,022 0,795
Polsat Sport 0,526 0,78
Disney Junior 0 0,75
Comedy Central 0,648 0,73
TVN Turbo 0,629 0,674
National Geographic 0,489 0,658
Eurosport 0,488 0,623
MiniMini 0,607 0,565
TVP Seriale 0,166 0,535
TLC 0,608 0,531
Disney XD 0,644 0,528
TVN Style 0,486 0,518
4fun.tv 0,552 0,493
Cartoon Network 0,662 0,488
HBO 0,551 0,482
Kino Polska 0,331 0,441
FOXLife 0,244 0,428
Polsat JimJam  0,32 0,419
Polo TV 0 0,379
Nickelodeon 0,424 0,366
Discovery Science  0,454 0,357
Polsat Film 0,302 0,352
Polsat Play 0,254 0,343
Polsat Cafe 0,288 0,32
HBO2 0,296 0,309
MTV Polska 0,55 0,306
Comedy Central Family 0,276 0,305
Eska TV 0,179 0,286
Discovery World 0,309 0,273
Ale Kino 0,326 0,243
BBC Knowledge 0,125 0,239
13th Street Universal 0,354 0,239
HISTORY 0,085 0,238
TCM 0,311 0,231
Animal Planet 0,312 0,211
Zone Reality 0,264 0,21
TVP Kultura 0,262 0,206
HBO Comedy 0,209 0,201
Nat Geo Wild 0,222 0,2
FilmBox 0,11 0,199
Universal Channel 0,181 0,199
Canal+ Sport 0,164 0,193
Eurosport2 0,119 0,19
BBC Entertainment 0,118 0,184
Canal+

Dane udostępnione dzięki uprzejmości Atmedia. Dom sprzedaży Atmedia Polska oferuje zakup przestrzeni reklamowej i wydarzeń specjalnych w kilkudziesięciu kanałach telewizyjnych oraz oferuje także sprzedaż powierzchni<

Komentarze

Powiązane

11.12.24, 06:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Irena Santor. Magiczny jeden krok. Ponad 1,1 mln widzów premiery dokumentu
8 grudnia br., TVP1 wyemitowała film dokumentalny o Irenie Santor, który zainteresował dużą liczbę widzów.
10.12.24, 23:30
| telewizja / VOD » informacje
Oświadczenie Zygmunta Solorza: Nie jest prawdą, że sąd zablokował mój majątek. Apeluję do mediów o rzetelność
Trwa spór między Zygmuntem Solorzem a jego dziećmi dotyczący, m.in. kto kontroluje Radę Fundacji TiVi Foundation i Solkomtel Foundation. Głos w tej sprawie zabrał Zygmunt Solorz.
10.12.24, 13:00
| telewizja / VOD » informacje
Kalle Friz tymczasowym prezesem zarządu Kino Świat. Urszula Piasecka odchodzi z firmy
Kalle Friz, członek zarządu Kino Świat, obejmie stanowisko tymczasowego prezesa zarządu Kino Świat, dystrybutora filmów w Polsce.
10.12.24, 12:20
| telewizja / VOD » badania rynku
Duże zainteresowanie Pucharem Świata w skokach narciarskich w Wiśle
W miniony weekend, 7 i 8 grudnia br. na skoczni w Wiśle rozegrane zostały dwa konkursy indywidualne Pucharu Świata w skokach narciarskich. Cieszyły się one sporym zainteresowaniem widzów.
10.12.24, 11:28
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Ponad 3,4 mln widzów Mikołajkowego Bloku Reklamowego
Tegoroczny Mikołajkowy Blok Reklamowy Polsatu zgromadził przed telewizorami ponad 3,4 miliona widzów.
10.12.24, 09:55
| telewizja / VOD » informacje
Wielkie kolędowanie z Polsatem tym razem w Kościele na Skałce
Krakowski Kościół Na Skałce stał się sceną świątecznego koncertu Telewizji Polsat. To właśnie tu w tym roku odbyło się nagranie Wielkiego Kolędowania z Polsatem, które zostanie wyemitowane w Wigilię o godz. 16.50.
10.12.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje
Kupuj świadomie. Nowy program Katarzyny Bosackie w TVP3 Warszawa i w paśmie wspólnym TVP3
9 grudnia br., w TVP3 Warszawa odbyła się premiera programu „Kupuj świadomie” Katarzyny Bosackiej, który ma wprowadzić odbiorców w świat świadomych zakupów. Od 10 grudnia cykl emitowany będzie także w TVP Kobieta i paśmie wspólnym TVP3.
10.12.24, 06:00
| telewizja / VOD » wywiady
Krzysztof Mikulski: Niemieckie seriale emitowane w Romance TV przyciągają widzów oryginalnością
Rozmowa z Krzysztofem Mikulskim, CEO Romance TV, Prezesem Frame by Frame, m.in. o ofercie Romance TV, różnicach między polską  a niemiecką wersją stacji, a także o przyczynach dużego zainteresowania kanałem. 
09.12.24, 17:45
| telewizja / VOD » informacje
Alicja Majewska i Włodzimierz Korcz gwiazdami domówki. Nie idziemy na Sylwestra ponownie w TVN
29 grudnia br. o godz. 19:30 TVN ponownie zaprosi widzów na wydarzenie muzyczne w kameralnym wydaniu. Na scenie zagoszczą covery niezapomnianych hitów. Gospodarzem domówki będzie Marcin Prokop.
09.12.24, 15:15
| telewizja / VOD » seriale
Viaplay Filmy i Seriale dostępne w ramach usługi Prime Video Channels
Po uruchomieniu usługi w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii oraz Niemczech, Viaplay Content Distribution rozszerza dostępność filmów i seriali Viaplay również w Polsce. Od 9 grudnia br. usługa Viaplay Filmy i Seriale będzie oferowana w formie dodatkowej subskrypcji w serwisie Prime Video, w ramach Prime Video Channels.