06.04.12, 21:00
Pierwsza kampania reklamowa Crime & Investigation Network
Crime & Investigation Network Polsat, kanał dokumentalny poświęconym zbrodniom i przestępstwom, należący do koncernu medialnego A+E Networks UK, joint venture A+E Networks z BSkyB, rozpoczyna w Polsce pierwszą kampanię reklamową promującą serial "Urodzeni, by zabijać?"
Crime & Investigation Network Polsat, kanał dokumentalny poświęconym zbrodniom i przestępstwom, należący do koncernu medialnego A+E Networks UK, joint venture A+E Networks z BSkyB, rozpoczyna w Polsce pierwszą kampanię reklamową promującą serial "Urodzeni, by zabijać?", emitowany co niedzielę o 22:00 od 4. marca.
W produkcji "Urodzeni, by zabijać" polscy widzowie poznają sześć profili sławetnych seryjnych morderców. Każdy z nich został szczegółowo zbadany przez psychologów, próbujących ustalić, jak mogło dojść do tak okrutnych zbrodni. Przedstawione zostaną szczegóły z dzieciństwa morderców, a także to, czy coś łączy te postacie. Na cykl składają się dokumenty o Tedzie Bundym, Charlesie Starkweatherze, Johnie Wayne Gacym, Aileen Wuornos, Richardzie Trentonie Chase i Albercie De Salvo.
Kampania reklamowa rozpoczęła się w sobotę 3 marca br. i potrwa cztery tygodnie. Obejmuje ona autopromocję na antenie kanałów z portfolio koncernu A+E Networks UK (HISTORY, HISTORY HD, Crime & Investigation Network Polsat), reklamę prasową (Tele Tydzień, Teleprogram, To & Owo, Kropka TV, Imperium TV, Super TV, Super Express TV, Tele Max, Dziennik Gazeta Prawna - Kultura TV, Kurier TV) oraz działania w Internecie.
Kreację przygotował dział marketingu A+E Networks UK. Planowaniem mediów w Polsce zajął się dom mediowy OMD MediaDirection. Działania public relations dla serialu prowadzi On Board PR.
Animator Kultury w obszarze czytelnictwa
Biblioteka publiczna w Dzielnicy Bemowo m.st.Warszawy | Warszawa
Przejdź do ofertyZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze