06.04.12, 20:59

Ruszyła kampania reklamowa usługi Rachunki bez opłat

Wystartowała kolejna kampania reklamowa promująca opłacanie rachunków bez prowizji w oddziałach i placówkach partnerskich Alior Banku.

Wystartowała kolejna kampania reklamowa promująca opłacanie rachunków bez prowizji w oddziałach i placówkach partnerskich Alior Banku. Głównym medium kampanii jest telewizja, wspierana taktycznymi emisjami w prasie oraz masowym mailingiem bezadresowym.

Możliwość opłacania rachunków za gaz, prąd, czynsz, telefon, telewizję bez prowizji w placówkach Alior Banku jest dostępna od lipca 2011 roku. Z oferty skorzystało już ponad 200 tysięcy osób. Usługa wspierana jest intensywną kampanią reklamową pod hasłem „Rachunki bez opłat”, wykorzystującą telewizję, Internet, ogólnopolską prasę oraz działania BTL.

W ramach kampanii telewizyjnej emitowany jest spot zatytułowany „Blok”. Jego emisja zaplanowana jest w ogólnopolskich stacjach: TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TVP Info, TVN7 i TV4, a także w najlepiej dopasowanych do grupy docelowej stacjach tematycznych (m.in. TVN24, Puls, Polsat 2, Polsat News, Superstacja, TVN Turbo, Polsat Sport, Polsat Film, TV Polonia, TVP Seriale, TVP Sport, Polonia 1). Reklamy promujące ofertę ukażą się na najczęściej odwiedzanych stronach Telegazety (m.in. działy Auto Giełda i Pogoda). W ciągu miesiąca informacje o usłudze trafią do 1,25 mln widzów. Zaplanowane są także emisje reklam w bezpłatnych gazetkach wydawanych przez sieci dyskontów Kaufland i Biedronka oraz w tygodniku "Kropka TV" i w popularnych magazynach z krzyżówkami. Do potencjalnych klientów trafi także ponad 2 mln sztuk mailingu bezadresowego. Dodatkowo, w oddziałach i placówkach partnerskich Banku wyeksponowano materiały POS, a ich witryny oznakowano naklejkami promocyjnymi.

Za przygotowanie kreacji kampanii odpowiada agencja PZL. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Maxus. Oddziały banku oznakowane zostały przez firmę Light.

Komentarze

Powiązane

12.12.24, 18:20
| reklama & PR » ludzie
Anna Gajewska w zespole oLIVE media
Anna Gajewska dołączyła do zespołu oLIVE media i objęła stanowisko Team Leaderki działu PR business. Będzie odpowiadała za koordynację projektów dla klientów z sektorów biznesowego, technologicznego, IT, inwestycyjnego, start-upowego oraz ekologicznego.
12.12.24, 08:45
| reklama & PR » informacje
more communications agency to od teraz more
Agencja more, wcześniej znana jako more communications agency, wprowadza nową identyfikację wizualną, koncentrując się na minimalizmie i esencji komunikacji. Agencja zyskała nową nazwę ”more” i uproszczoną identyfikację.
11.12.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
Konopskyy i XTB będą promować świadome zarządzanie finansami
Mikołaj "Konopskyy" Tylko, jeden z najpopularniejszych polskich twórców internetowych, oraz XTB, polska platforma inwestycyjna, rozpoczęli długoterminową współpracę. Celem ich inicjatywy jest promowanie świadomego zarządzania pieniędzmi i edukacji finansowej wśród młodych odbiorców.
11.12.24, 11:43
| reklama & PR » informacje
SLOWoTWÓRCY. Nowa marka Krzysztofa Koczorowskiego zajmie się m.in. tworzeniem nazw
Na początku grudnia br. na rynku zadebiutowała agencja reklamowa SLOWoTWÓRCY.
10.12.24, 22:42
| reklama & PR » informacje
Tym, którzy kochają Święta. Główna nagroda Loterii Świątecznej Tymbarku to bon wakacyjny
Marka Tymbark organizuje Loterię Świąteczną pod hasłem „Tym, którzy kochają Święta”, która potrwa do 22 grudnia 2024 r.
10.12.24, 19:15
| reklama & PR » informacje
Herbapol. We współpracy z naturą. Marka promuje produkty dżemowe
Ruszyła kampania TV, w której firma Herbapol-Lublin promuje swoje produkty dżemowe. To pierwsza odsłona nowej platformy komunikacji pod hasłem „Herbapol. We współpracy z naturą”.
10.12.24, 17:45
| reklama & PR » ludzie
Wojciech Ostrowski i Anna Rabczuk w zarządzie Allegro Brand Experience Agency
Do zarządu Allegro Brand Experience dołączyli Wojciech Ostrowski oraz Anna Rabczuk obejmując stanowiska: Operations Partner i Growth Partner.
10.12.24, 16:30
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Wrońska w zespole Agencji Ro
Agnieszka Wrońska dołączyła do Agencji Ro i objęła nowo utworzone w strukturach firmy stanowisko Senior Strategist. Będzie odpowiedzialna za tworzenie i nadzór nad realizacją strategii komunikacyjnych dla klientów agencji.
10.12.24, 15:15
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Grupa RMF podnosi ceny reklam na styczeń i luty 2025 r.
Grupa RMF wprowadza nowy cennik, który będzie obowiązywać w okresie od 6 stycznia do 2 marca 2025 r.
10.12.24, 13:45
| reklama & PR » informacje
Kotoloty debiutują na rynku loterii i konkursów
Na rynku loterii i konkursów debiutuje marka Kotoloty, która ma nie ograniczać się jedynie do organizacji loterii, lecz tworzyć je od podstaw – począwszy od pomysłu, przez pełną realizację, po zarządzanie projektem.