06.04.12, 20:59

Discovery Channel i TLC na wiosnę z premierami i lokalnymi produkcjami

Blisko pięćdziesiąt premier i rekordowa ilość polskich akcentów znajdzie się w ramówkach Discovery Channel i TLC na wiosnę.

Blisko pięćdziesiąt premier i rekordowa ilość polskich akcentów znajdzie się w ramówkach Discovery Channel i TLC na wiosnę.

Wiosenna propozycja Discovery Channel to połączenie nowych odcinków kultowych serii, takich jak „Prawda czy fałsz – pogromcy mitów”, czy „Łowcy burz”, z zupełnie nowymi propozycjami programowymi. Jest wśród nich dokument „Więcej niż magia”,  opowieść o Dynamo – niezwykłym brytyjskim magiku, który swoim kunsztem iluzjonistycznym podbija serca gwiazd showbusinessu. W wiosennej ramówce nie zabraknie też kilku polskich akcentów. Już 1. kwietnia na antenie Discovery Channel pojawi się pierwszy odcinek serii „Policyjne jednostki specjalne”, w którym ekipa Discovery będzie towarzyszyć trzem interdyscyplinarnym zespołom policyjnym działającym w Warszawie, Moskwie i Bukareszcie w ich codziennych zmaganiach ze światem przestępczym. To pierwsza regionalna produkcja Discovery Channel.

Na antenie kanału pojawi się też komentarz do największej czekającej Polskę imprezy - EURO 2012. W czerwcu, w dokumencie „Behind the scenes – EURO 2012” pokazane zostaną kulisy przygotowań do tego wydarzenia. Ekipa Discovery wyruszy w podróż po Polsce i Ukrainie, by pokazać zaplecze sportowe, infrastrukturę i system bezpieczeństwa tej największej w dziejach polskiego sportu imprezy masowej. Kolejny polski akcent znajdzie się w wiosennej serii „Amerykański Chopper: ojciec kontra syn”. Tu, w jednym z odcinków widzowie zobaczą reakcję Jurka Owsiaka na widok  „orkiestrowego” choppera. Narodziny tego „cacka” w warsztacie Paula Juniora obserwowała ekipa Discovery.

Wiosenną ramówkę Discovery Channel będzie wspierać kampania pod hasłem „Moc odkrywania”. Kampania obejmie on-air (Discovery Channel), prasę oraz online. Kreacje zostały przygotowane przez agencję kreatywną Ars Thanea we współpracy z działem marketingu warszawskiego oddziału Discovery Networks CEEMEA. Kampania rusza w sobotę, 3 marca br. i potrwa dwa miesiące.

Wśród 24 premier TLC zaplanowanych na tegoroczną wiosnę nie zabraknie także polskiej produkcji. Będzie nią seria „Matka czy nastolatka” z Joanną Koroniewską. Wcielając się w rolę gospodyni programu, prowadząca próbuje dociec genezy międzypokoleniowych konfliktów rodzinnych i pomóc w metamorfozie matek i ich dorastających córek.

Podobnie jak dotychczas, na antenie tego kanału będą poruszane tematy trudne i kontrowersyjne. W dokumencie „Chcę być facetem” TLC zapyta kobiety, które poddają się terapii zmiany płci o ich motywacje, rozterki i problemy, z jakimi się spotykają zarówno w kontaktach z osobami najbliższymi jak i ze światem zewnętrznym. Wśród innych dokumentów przełamujących tabu znajdą się m.in. takie propozycje jak „Wstydliwe choroby 3”, „Usunąć wspomnienia” czy „Odzyskać twarz – odzyskać życie”.

Wiosna to dla Discovery Networks CEEMEA w Polsce kolejny sezon pokaźnych inwestycji w rozwój naszych kanałów. Stawiamy przede wszystkim na mocną ofertę programową z rekordową ilością lokalnych, polskich produkcji telewizyjnych. Chcemy nadal zaspokajać ciekawość naszych widzów” - komentuje Olgierd Dobrzyński, Country Manager Central Europe w Discovery Networks CEEMEA.

Komentarze

Powiązane

14.06.24, 11:33
| telewizja / VOD » informacje
Cafe Euro Cast online oraz w Polsat Sport 1
Z okazji piłkarskich Mistrzostw Europy redakcja sportowa Polsatu przygotowała nowy format telewizyjno-internetowy. „Cafe Euro Cast” będzie emitowany od 14 czerwca o godz. 9:00 w każdy dzień meczowy i pomeczowy przez cały czas trwania turnieju w Niemczech.
14.06.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje
Play i Antenna Entertainment poszerzają współpracę. AXN Spin debiutuje w ofercie Play
Play (marka działająna na polskim rynku telekomunikacyjnym) i Antenna Entertainment (właściciel portfolio AXN) odnowili oraz poszerzyli wieloletnią współpracę.
13.06.24, 15:00
| telewizja / VOD » informacje
Jak nas widzą. Program Doroty Wysockiej-Schnepf w TVP Polonia
16 czerwca br. na antenie TVP Polonia zadebiutuje program „Jak nas widzą”, której autorką będzie Dorota Wysocka-Schnepf. Gośćmi formatu będą korespondenci zagranicznych mediów akredytowani w Polsce, eksperci spraw międzynarodowych oraz dziennikarze polonijni.
13.06.24, 13:34
| telewizja / VOD » informacje
Paulina Chylewska, Patryk Ganiek i Dariusz Szpakowski poprowadzą teleturniej piłkarski Mecz w TVP1
Telewizja Polska z okazji Mistrzostw Europy w piłce nożnej przygotowała show piłkarski „Mecz – teleturniej piłkarski”, którego gospodarzami będą Paulina Chylewska, Patryk Ganiek oraz Dariusz Szpakowski.
13.06.24, 10:46
| telewizja / VOD » informacje
Studio w kontakcie. Nowość w TVP Polonia
12 czerwca br. o godz. 22:15 w TVP Polonia zadebiutował program publicystyczny „Studio w kontakcie”, w którym każdy telewidz będzie mógł zabrać głos - niezależnie, czy mieszka w Polsce, czy poza granicami kraju.
13.06.24, 09:09
| telewizja / VOD » informacje
KRRiT przedłużyła w końcu koncesję kanału TVN Style
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przychyliła się do wniosku spółki TVN i przedłużyła o kolejny okres czasu koncesję dla kanału TVN Style.
13.06.24, 06:30
| telewizja / VOD » seriale
Asterix i Obelix w nowym serialu platformy Netflix. Serwis ujawnił kadr z animacji
W 2025 r. na platformie Netflix zadebiutuje pierwszy serial animowany poświęcony przygodom znanych na całym świecie Galów, czyli Astérixa i Obelixa.
12.06.24, 12:01
| telewizja / VOD » informacje
Mecze EURO 2024 w TVP1 i TVP2 z dźwiękiem w technologii Dolby AC-4 5.1
14 czerwca br. rozpoczynają się Mistrzostwa Europy w Niemczech. Telewizja Polska pokaże w TVP1 i TVP2 mecze w Naziemnej Telewizji Cyfrowej DVB-T2 z dźwiękiem w technologii Dolby AC-4 5.1 z możliwością personalizacji odbioru dźwięku przez telewidza z pilota telewizora.
11.06.24, 13:40
| telewizja / VOD » badania rynku
3,6 mln widzów meczu towarzyskiego z Turcją
W poniedziałek, 10 czerwca br. reprezentacja Polski wygrała mecz towarzyski z Turcją. Transmisję spotkania w TVP1 w momencie najwyższej oglądalności śledziło 4,2 mln widzów.
11.06.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje
Kanał TVC zyskał nową oprawę i odświeżone logo
10 czerwca br., Kanał TVC (MWE Networks) pojawił się w odświeżonej oprawie graficznej. To kolejny etap zmian w portfolio grupy MWE Networks, mający na celu zmianę identyfikacji wizualnej zbliżonej do estetyki TVC Super i Antena HD.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 13.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.