06.04.12, 20:55
TV Puls z kampanią reklamową
W prasie i Internecie rusza kampania reklamowa Telewizji Puls. Stacja promuje swoją wiosenną ramówkę pod hasłem „Sprawdź to!”.
W prasie i Internecie rusza kampania reklamowa Telewizji Puls. Stacja promuje swoją wiosenną ramówkę pod hasłem „Sprawdź to!”. Autorem rysunków wykorzystanych w kampanii jest Andrzej Mleczko – jeden z najlepszych polskich rysowników.
Celem kampanii jest zachęcenie widzów, by sprawdzili nową ofertę programową Telewizji Puls. Wiosną stacja stawia przede wszystkim na ekscytujące filmy, emitowane zawsze o 20.00, popołudniowe pasmo serialowe i bajki.
Kampania rozpoczęła się od działań w prasie – są to głównie niestandardowe formy w najpopularniejszych magazynach telewizyjnych ("Tele Tydzień", "To&Owo", "Telemagazyn", "Gazeta Telewizyjna", "Super Express TV", "Fakt TV"). Akcja reklamowa obejmie także Internet – stacja będzie się promować na portalu wp.pl.
Kreację przygotował zespół promocji, działający w ramach działu marketingu TV Puls. Na nim spoczywało także zaplanowania i zakupu mediów. Kampania zewnętrzna potrwa do końca marca br.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze