06.04.12, 20:53

Jedynka liderem weekendu

Weekendowa (3-4 marca 2012 r.) oferta programowa TVP1, w ramach której wyemitowano m.in. premierowe odcinki „Komisarza Aleksa” i „Rancza” spotkały się z duzym zainteresowaniem  widzów.

Weekendowa (3-4 marca 2012 r.) oferta programowa TVP1, w ramach której wyemitowano m.in. premierowe odcinki „Komisarza Aleksa” i „Rancza” spotkały się z duzym zainteresowaniem  widzów. Jak wynika z danych  Nielsen Audience Measurement  w sobotę i niedzielę Jedynka była  zdecydowanym liderem zarówno w grupie wszystkich widzów, jak  i w grupie komercyjnej.

W sobotę, 3 marca  udziały TVP1 w grupie 4+ ukształtowały się na poziomie 19,7 proc., a w grupie 16-49 17,8 proc. Premierowy odcinek serialu „Komisarz Alex” zgromadził 4 809 tys. widzów, znacznie więcej niż emitowany w tym samym czasie w TVN  program „X Factor” – 3 295 tys. Także udziały w rynku widowni serialu TVP1 były wyższe o 9,2 p.p. i wyniosły 29,9 proc.

Nadany po serialu „Komisarz  Alex” amerykański film przygodowy „Książę Persji: Piaski czasu” przyciągnął uwagę 3 835 tys. widzów (udziały 28,1 proc.). W grupie młodych widzów „Książę Persji..” zainteresował 1 970 tys. osób. Udziały wyniosły aż 30,5 proc. Oznacza to, że spośród 100 osób w wieku 16-49 mających w tym czasie włączony telewizor aż 31 wybrało wspomniany film przygodowy. W sobotę był to najchętniej oglądany program w tej grupie widzów.

Także w niedzielę Jedynka osiągnęła najwyższe udziały – w grupie wszystkich widzów 19,3 proc., a w grupie 16-49 15,4 proc. Tego dnia najchętniej oglądanym programem telewizyjnym w Polsce okazał się najnowszy odcinek serialu obyczajowego „Ranczo”. Przed telewizorami nastawionymi na Jedynkę zasiadło 7 297 tys. osób, a udziały wyniosły aż 39,5 proc. Serial ten spotkał się również z ogromnym zainteresowaniem wśród młodych widzów, gromadząc 2 505 tys. osób (udziały 30,4 proc.). Tego dnia „Wiadomości” zdystansowały „Fakty” TVN. Najważniejszy program informacyjny telewizji publicznej przyciągnął uwagę 5 412 tys. osób (udziały 32 proc.), a „Fakty” 4 228 tys. widzów (udziały 27,3 proc.).

Komentarze

Powiązane

07.10.24, 09:30
| telewizja / VOD » informacje
Ligue 1 McDonald’s przez pięć kolejnych lat w Eleven Sports
Telewizja ELEVEN SPORTS nabyła prawa do transmitowania w Polsce meczów francuskiej Ligue 1 McDonald’s w najbliższych latach.
07.10.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje
Nosel szuka inspiracji. Nowy codzienny format w Active Family
30 września br. w Telewizji Active Family zadebiutował program „Nosel szuka inspiracji”, którego gospodarzem jest Kamil Nosel.
04.10.24, 19:45
| telewizja / VOD » seriale | kultura » książki
Grzechy sąsiadów. Premiera książki w serialowej okładce
Na rynku księgarskim pojawiła się książka „Grzechy sąsiadów”, na podstawie której powstał serial nakręcony przez Polsat.
04.10.24, 16:30
| telewizja / VOD » informacje
Wielkie oglądanie. Polsat Box Go rusza ze swoją największą kampanią
Ruszyła największa jak dotąd kampania reklamowa serwisu streamingowego Polsat Box Go. Spoty TV, wielkoformatowy outdoor, reklamy w kinach, online i social media – to elementy kampanii, której celem jest budowanie świadomości i atrakcyjności platformy.
04.10.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje
Nowości w jesiennej ofercie Music Box
Od 23 września br. telewizja Music Box emituje nową, zróżnicowaną ramówkę. W zespole stacji pojawili się nowi prezenterzy.
03.10.24, 18:15
| telewizja / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Nowa ramówka telewizyjna serwisu Echo Dnia Świętokrzyskie
30 września br. redakcja „Echo Dnia Świętokrzyskie” (Polska Press Grupa) wprowadziła nową, stałą ramówkę telewizyjną na portalu echodnia.eu. W ofercie pojawiły się nowości programowe.
02.10.24, 17:45
| telewizja / VOD » informacje
Magiczne lata 80-te w Paramount Network. Kanał przygotował kampanię promocyjną cyklu
W październiku br., kanał Paramount Network zaproponuje widzom kultowe filmy w ramach cyklu „Magiczne lata 80-te”. Nowa propozycja stacji będzie wspierana przez kampanię marketingową.
02.10.24, 08:30
| telewizja / VOD » informacje
Polsat SiatCast i Polsat Futbol Cast. Nowe podcasty Polsatu Sport
„Polsat SiatCast” i „Polsat Futbol Cast” to nowe formaty telewizyjno-internetowe, które w październiku br. zadebiutują w sportowych kanałach Polsatu, na Polsatsport.pl oraz na jego kanale YouTube. Audycje mają łączyć zalety świata telewizji i internetu.
02.10.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
13 formatów w odświeżonym Silver TV
Wkrótce na rynku pojawi się Silver TV w odświeżonej formule. Kanał, który jeszcze do niedawna emitował jeden program w tygodniu, od października br. będzie nadawany codziennie, a w ofercie stacji pojawi się 13 formatów.
01.10.24, 16:57
| telewizja / VOD » informacje
BBC First w pakiecie Optimum+ w CANAL+
Kanał BBC First dołączył do pakietu Optimum+, w którym znajdują się już kanały BBC Brit, BBC Earth i BBC Lifestyle.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty

Grafik – Dział Imprez i Promocji

Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta | Kraków

Przejdź do oferty

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty
Konkursy
do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.