12.01.06, 18:21

TBWA pomaga zmienić tzw. wyrok

Ruszyła społeczna kampania pt. „Wyrok” przygotowana przez agencję TBWA\ dla Fundacji Urszuli Jaworskiej.
Ruszyła społeczna kampania pt. „Wyrok” przygotowana przez agencję TBWA\ dla Fundacji Urszuli Jaworskiej. Celem kampanii, która potrwa do końca marca br., jest pozyskanie funduszy na badania potencjalnych dawców szpiku kostnego zarejestrowanych w Banku Dawców Szpiku założonym przez Fundację.

Kampania obejmuje telewizję, outdoor, radio oraz kino. Firma AMS udostępniła 500 citylightów oraz kilkadziesiąt billboardów. Patronat nad kampanią objął PKO Bank Polski, który regularnie wspiera kilkadziesiąt fundacji i stowarzyszeń, Telewizja Polska, Polskie Radio oraz siec Kinoplex. Spot reklamowy z udziałem znanego dziennikarza Zygmunta Chajzera, który osobiście zaangażował się w akcję Fundacji, emitowany jest w stacjach telewizyjnych: Club, Romantica, Kino Polska, TV4, VH1 i Polsat oraz w sieci kin Kinoplex. Reklamę radiową usłyszeć można w Programie 1 Polskiego Radia.

Głównym celem Fundacji Urszuli Jaworskiej jest tworzenie rejestru niespokrewnionych dawców szpiku kostnego oraz pozyskiwanie środków pieniężnych na sfinansowanie badań potencjalnych dawców. Do tej pory w Banku Dawców Szpiku Fundacji Urszuli Jaworskiej zarejestrowanych zostało ponad 30 tys. osób, z czego 18 tys. nadal czeka na badania. Dzięki dotychczasowej działalności Fundacji udało się pomyślnie przeprowadzić dwadzieścia cztery zabiegi pobrania szpiku kostnego od niespokrewnionych dawców. Zaledwie 20% chorych na białaczkę może otrzymać szpik od członka swojej rodziny. Fundacja daje nadzieję i szansę pozostałym 80% chorym, których uratować może jedynie przeszczep od niespokrewnionego dawcy.

„Z doświadczenia wiemy, że drastyczne ujęcie tematu w kampaniach daje pozytywne efekty. Dlatego i tym razem zdecydowaliśmy się na niekonwencjonalny sposób odwołania się do sumienia odbiorcy przekazu. Przecież wyrok śmierci można jeszcze zmienić. Wystarczy tylko odrobina chęci by uratować kolejne życie, kolejne dziecko” – przyznaje Malina Wieczorek, Non Profit & Art Promotion Director TBWA\Telescope.

Cel kampanii: pozyskanie funduszy na badania dawców szpiku
Klient: Fundacja Urszuli Jaworskiej
Przedstawiciel klienta:
Agencja: TBWA\
Przedstawiciel agencji: Malina Wieczorek \TELESCOPE
Creative director: Bartek Bartoszek
Art director: Arek Pawlik, Jarek Spuła
Copywriter: Tomek Zieliński
Media: TV, outdoor, kino, radio
Czas trwania: styczeń - marzec

Komentarze

Powiązane

22.01.25, 15:15
| reklama & PR » ludzie
Jakub Mączka kieruje studiem Motion Capture w Platige Image
Na początku stycznia 2025 r. do zespołu Platige Image dołączył Jakub Mączka, który objął funkcję Head of Motion Capture Studio. To strategiczny krok, mający na celu dalszy rozwój technologii, jak i dywersyfikację projektów studio.
22.01.25, 14:39
| radio / audio » informacje | reklama & PR » informacje
Grupa Eurozet zmienia cenniki reklamowe. Będzie drożej
Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki pakietów reklamowych oraz reklam w wybranych stacjach radiowych, w tym Radia ZET. Zmiany, które wejdą w życie 10 lutego 2025 r.
22.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2024 roku: Tomasz Muraszko (AMS)
Tomasz Muraszko, Dyrektor ds. Strategii oferty, AMS SA,  podsumowuje 2024 rok w branży dla portalmedialny.pl.
21.01.25, 15:30
| reklama & PR » informacje
Rokmates powiększa swój zespół o sześciu nowych twórców internetowych
Zespół agencji influencer marketingu Rokmates powiększył się o sześciu nowych twórców internetowych, w tym m.in. Fizjotherapist, który ma 388 tys. obserwujących na Instagramie, Bladii z 935 tys. subskrybentów na YouTubie oraz Paula Mochtak, która zdobyła 1,1 mln obserwujących na TikToku.
21.01.25, 14:30
| reklama & PR » informacje
Well, This is Fitness! Well Fitness przełamuje kolejne stereotypy w kampanii
Well Fitness, sieć klubów fitness w Polsce, kontynuuje swoją kampanię marketingową prowadzoną pod hasłem "Well, This is Fitness!". Druga odsłona kampanii ma mocniej podkreślać kontrast między wyidealizowanym światem mediów społecznościowych a rzeczywistością treningową.
21.01.25, 13:00
| reklama & PR » ludzie | kultura » informacje
Filip Pokrzywniak kierownikiem ds. marketingu i promocji Grupy Wydawnictwo Kobiece
Na początku stycznia br. do zespołu Grupy Wydawnictwo Kobiece dołączył Filip Pokrzywniak i objął stanowisko kierownika ds. marketingu i promocji.
21.01.25, 07:00
| reklama & PR » informacje
Dentsu prognozuje wzrost globalnych wydatków na reklamę w 2025 r.
Global Ad Spend Forecasts - prognozy grupy dentsu dot. globalnych wydatków reklamowych na 2025 rok przewidują wzrost o 5,9 proc., dzięki algorytmicznym strategiom, które zmieniają inwestycje w media. W Polsce przewidywany jest wzrost wydatków reklamowych o 6,7 proc., największy wzrost prognozowany jest dla wydatków w digital – 10 proc. 
21.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2024 roku: Malwina Pająk (El Padre)
Malwina Pająk – Communication Manager, El Padre, podsumowuje miniony rok w branży dla portalmedialny.pl.
20.01.25, 20:00
| reklama & PR |
Nowa nazwa, nowe cele. Ultimo zmienia się w B2 Impact
Ultimo, firma zarządzająca wierzytelnościami w Polsce, przeszła rebranding i od 2 grudnia 2024 r. działa pod nazwą B2 Impact, podkreślając swoje powiązania z międzynarodową grupą B2 Impact. Kampania rebrandingowa obejmuje zmianę identyfikacji wizualnej, akcje edukacyjne w mediach oraz nową stronę internetową, a nowa marka ma na celu wspieranie klientów w poprawie ich sytuacji finansowej.
20.01.25, 18:30
| reklama & PR » ludzie
Rafał Kaniecki dołączył do zespołu Salestube
Rafał Kaniecki, po ponad 10 latach pracy dla takich technologicznych marek jak Meta i TikTok, dołączył do Salestube i objął stanowisko Paid Social & Partnerships Director.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 22.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.