07.12.06, 01:37

Święty Mikołaj TVP2 przyniósł prawie milion złotych

Finał 15. edycji akcji „I Ty możesz zostać Świętym Mikołajem”
Prawie milion złotych zebrano podczas 15. edycji akcji TVP2 „I Ty możesz zostać Świętym Mikołajem”. Ideą tej akcji jest zebranie darów rzeczowych oraz zapewnienie pomocy finansowej dla wybranych domów dziecka. W tym roku są to Rodzinny Dom Zastępczy w Brzegu przy Chrześcijańskim Stowarzyszeniu Pomocy Dzieciom "Misja Nadziei", Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy im. Jana Brzechwy w Bogumiłku, Dom Dziecka nr 2 im. Janusza Korczaka „Promyk” w Wałbrzychu, Rodzinny Dom Dziecka z Sadlinek, dwie wielodzietne zawodowe rodziny zastępcze z Kwidzyna, Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Dla Dzieci Niewidomych im. Róży Czackiej w Laskach.

Przypomnijmy, że w trakcie niedzielnego koncertu w Kwidzynie wystąpili: Maryla Rodowicz, Krzysztof Krawczyk, Bajm, Maryla Rodowicz, Ryszard Rynkowski, Gosia Andrzejewicz, Blue Cafe, IRA, Verba, Butonhackers, Ewelina Flinta, Urszula i The jet set. Koncert poprowadzili Anna Popek, Katarzyna Obara, Beata Sadowska, Marcin Prokop i Rafał Patyra.

W trakcie samych koncertów zebrano w Kwidzynie 8 tysięcy złotych. Sponsorzy akcji przeznaczyli kwotę 868 tysięcy złotych, głównie w postaci darów rzeczowych. W trakcie trwania od 30 listopada do 3 grudnia akcji SMS-owej widzowie wysłali w sumie 55.700 SMS-ów.

Komentarze

Powiązane

13.02.25, 08:00
| TV / VOD » informacje
Telewizja Puls inwestuje we własne studio. Format Taki jest świat zmieni formułę
Telewizja Puls wprowadza zmiany w segmencie infotainment oraz Dziale Produkcji własnej.
12.02.25, 07:00
| TV / VOD » informacje
#DzielnicaBEZstrachu. Trzecia edycja kampanii społecznej Telewizji Puls i KGP
Telewizja Puls, Komenda Główna Policji oraz ekipa serialu kryminalnego „Dzielnica strachu”organizują trzecią edycję kampanii społeczną #DzielnicaBEZstrachu. Jej celem jest promowanie bezpieczeństwa i współpracy lokalnych społeczności z dzielnicowymi oraz wyłonienie #SuperDzielnicowego2025.
11.02.25, 07:15
| TV / VOD » seriale
Działkowcy. Trzeci sezon w Fokus TV
Kanał Fokus TV rozpoczął emisję III sezonu serialu dokumentalnego „Działkowcy” opowiadającego o perypetiach właścicieli Rodzinnych Ogródków Działkowych, których w polskich miastach istnieje ponad milion.
06.02.25, 07:00
| TV / VOD » informacje
Witwicki i Szubartowicz zadają Najważniejsze pytania w Polsat News
Od 10 lutego br. w każdy poniedziałek o 18.00 na antenie Polsat News pojawi się cykl programów – „Najważniejsze pytania” prowadzony przez Piotra Witwickiego i Przemysława Szubartowicza.
03.02.25, 14:19
| TV / VOD » informacje
Fundacja TBN zrealizuje film o zrównoważonych rozwiązaniach realizowanych na terenie Gdańska
Fundacja TBN Polska rozpoczęła realizację projektu „Gdański kurs w kierunku zrównoważonego rozwoju”. Przedsięwzięcie zostało docenione w konkursie EcoFuture i dofinansowane ze środków Gdańskiej Fundacji Rozwoju Gospodarczego.
03.02.25, 11:46
| TV / VOD » ludzie
INEA rozwija dział marketingu
Na początku roku, INEA wprowadziła zmiany w strukturze organizacyjnej obejmujące Dział Marketingu i Produktu.
03.02.25, 07:30
| TV / VOD » informacje
Pytanie dnia codziennie w TVP1 i TVP Info
Przed startem wiosennej ramówki Telewizja Polska wprowadza zmiany w emisji audycji informacyjnych i publicystycznych.
31.01.25, 08:00
| TV / VOD » informacje
Wiosna 2025 w Polsacie. Dużo rozrywki w ofercie stacji
Wiosną w Polsacie wraca format „Must be the music” z nowym składem jury. Stacja wyemituje aż dwa formaty kabaretowe. Ramówkę wypełnią liczne kontynuacje znanych formatów.
31.01.25, 07:00
| TV / VOD » informacje
Wiosna w TVN. Nowy codzienny serial i reality show
Z końcem lutego br. ruszy wiosenna ramówka. Wśród nowości znajdzie się codzienny serial. Na widzów czekać będą kontynuacje popularnych formatów.
31.01.25, 07:00
| TV / VOD » informacje
80. rocznica wyzwolenia Auschwitz w TVP: ponad 1,1 mln widzów. Sygnał TVP w wielu stacjach na całym świecie
Nadawana w Telewizji Polskiej transmisja z obchodów 80. rocznicy wyzwolenia niemieckiego nazistowskiego obozu koncentracyjnego i zagłady Auschwitz oraz wszystkie relacje z nią związane cieszyły się dużym zainteresowaniem widzów. Zasięg skumulowany dla 15 emisji z 27 stycznia 2025 r. w TVP1, TVP Info, TVP Polonia i TVP Historia wyniósł 4,9 mln osób.