18.02.12, 21:07
Kampania promocyjna marki Garden
Promocję, która wystartowała z początkiem roku i potrwa do 20. marca br., wspiera intensywna kampania w ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych.
W sklepach w całej Polsce trwa wielka akcja promocyjna marki Garden (Agros-Nova), skierowana do konsumentów. Promocję, która wystartowała z początkiem roku i potrwa do 20. marca br., wspiera intensywna kampania w ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych.
Promocja obejmuje sześć produktów z linii bazowej Garden 2L, w tym nowy smak w ofercie Gardena: jabłko – mięta oraz wszystkie trzy smaki z linii Garden Party Drink. Promocja oparta jest na prostej i lubianej przez konsumentów mechanice typu: "instant win". W puli nagród znajduje się 40 szt. popularnej PlayStation 3 z kontrolerem ruchu PS Move oraz 200 sztuk nowej gry DanceStar Party PlayS3, której twarzami są: Michał Piróg i Particia Kazadi.
Zgodnie z hasłem na opakowaniu i materiałach promocyjnych, zwycięzcą jest każdy konsument, który w zakupionym produkcie znajdzie wodę zamiast napoju. Warunkiem otrzymania nagrody jest zgłoszenie numeru partii produkcyjnej i daty z opakowania na infolinię promocji, która potwierdza, którą z nagród konsument otrzyma. Każda nagroda przypisana jest do konkretnego numeru partii.
Promocja komunikowana jest na opakowaniach, na licznych materiałom POS w placówkach handlowych, za pośrednictwem serwisu WWW. Promocyjne spoty Gardena można usłyszeć w RMF FM, Radiu ZET, Trójce, Esce, Esce Rock oraz rozgłośniach lokalnych.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze