16.02.12, 16:36
TNS OBOP oraz Nasza Klasa tworzą CONNECT
TNS OBOP oraz Nasza Klasa Sp. z o. o. podejmują długofalową, wyłączną współpracę w zakresie badań rynkowych i społecznych online.
TNS OBOP oraz Nasza Klasa Sp. z o. o. podejmują długofalową, wyłączną współpracę w zakresie badań rynkowych i społecznych online.
Od marca 2011r. TNS OBOP i Research.NK (wydzielony zespół ds. badań rynku w Naszej Klasie) prowadzą testy porównawcze badań rynku przeprowadzanych metodami tradycyjnymi oraz za pomocą Internetu. Celem testów jest przedstawienie klientom klarownych rekomendacji w dziedzinie doboru odpowiednich technik w konkretnych sytuacjach marketingowych oraz przygotowanie wspólnej, kompleksowej oferty badawczej CONNECT, bazującej na e-społeczności. W konstrukcji oferty szczególny nacisk kładziony jest na dostęp do wąskich grup celowych, jak np. przedstawicieli trudno dostępnych grup społecznych i zawodowych, czy też klientów produktów o niewielkiej penetracji rynkowej.
"Pomimo olbrzymiego zainteresowania badaniami z wykorzystaniem Internetu, branża badawcza nie wypracowała dotychczas jednolitych standardów w tej dziedzinie, które zwiększyłyby komfort klientów decydujących się na wykorzystanie tego kanału zdobywania informacji o konsumentach. W związku z tym przyjęliśmy strategię bycia nie pierwszym, ale najlepiej przygotowanym graczem na tym rynku" – powiedział Andrzej Olszewski, prezes zarządu TNS OBOP.
"Dysponujemy największą w Polsce, reprezentatywną grupą aktywnych, dobrze opisanych internautów. Od ponad roku konsekwentnie inwestujemy w profesjonalny zespół badawczy oraz najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne. Szereg projektów badawczych, które zdążyliśmy już przeprowadzić, utwierdza nas w przekonaniu, że warto wykorzystać potencjał marketingowy NK. Bazując na doświadczeniu rynkowym TNS OBOP zaoferujemy klientom niespotykane dotychczas możliwości pozyskania wiedzy o konsumentach" – powiedział Dominik Czarnota, prezes zarządu Naszej Klasy.
Po formalnym połączeniu TNS OBOP i TNS Pentor w kwietniu br., współpraca z Naszą Klasą w zakresie badań online będzie kontynuowana przez TNS Polska, który włączy rozwiązania badawcze CONNECT do swojej oferty.
Specjalista ds. mediów społecznościowych – Rzecznik Prasowy
Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada-Korzeniowskiego w Gdańsku | Gdańsk
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze