16.02.12, 16:36

TNS OBOP oraz Nasza Klasa tworzą CONNECT

TNS OBOP oraz Nasza Klasa Sp. z o. o. podejmują długofalową, wyłączną współpracę w zakresie badań rynkowych i społecznych online.

TNS OBOP oraz Nasza Klasa Sp. z o. o. podejmują długofalową, wyłączną współpracę w zakresie badań rynkowych i społecznych online.

Od marca 2011r. TNS OBOP i Research.NK (wydzielony zespół ds. badań rynku w Naszej Klasie) prowadzą testy porównawcze badań rynku przeprowadzanych metodami tradycyjnymi oraz za pomocą Internetu. Celem testów jest przedstawienie klientom klarownych rekomendacji w dziedzinie doboru odpowiednich technik w konkretnych sytuacjach marketingowych oraz przygotowanie wspólnej, kompleksowej oferty badawczej CONNECT, bazującej na e-społeczności. W konstrukcji oferty szczególny nacisk kładziony jest na dostęp do wąskich grup celowych, jak np. przedstawicieli trudno dostępnych grup społecznych i zawodowych, czy też klientów produktów o niewielkiej penetracji rynkowej.

"Pomimo olbrzymiego zainteresowania badaniami z wykorzystaniem Internetu, branża badawcza nie wypracowała dotychczas jednolitych standardów w tej dziedzinie, które zwiększyłyby komfort klientów decydujących się na wykorzystanie tego kanału zdobywania informacji o konsumentach. W związku z tym przyjęliśmy strategię bycia nie pierwszym, ale najlepiej przygotowanym graczem na tym rynku" – powiedział Andrzej Olszewski, prezes zarządu TNS OBOP.

"Dysponujemy największą w Polsce, reprezentatywną grupą aktywnych, dobrze opisanych internautów. Od ponad roku konsekwentnie inwestujemy w profesjonalny zespół badawczy oraz najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne. Szereg projektów badawczych, które zdążyliśmy już przeprowadzić, utwierdza nas w przekonaniu, że warto wykorzystać potencjał marketingowy NK. Bazując na doświadczeniu rynkowym TNS OBOP zaoferujemy klientom niespotykane dotychczas możliwości pozyskania wiedzy o konsumentach
" – powiedział Dominik Czarnota, prezes zarządu Naszej Klasy.

Po formalnym połączeniu TNS OBOP i TNS Pentor w kwietniu br., współpraca z Naszą Klasą w zakresie badań online będzie kontynuowana przez TNS Polska, który włączy rozwiązania badawcze CONNECT do swojej oferty.

Komentarze

Powiązane

15.05.23, 07:30
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
LifeTube Labels pomoże twórcom dzielić przychody
Sieć partnerska LifeTube będzie oferowała influencerom tworzenie własnych produktów i usług. W tym celu powstał dział LifeTube Labels, na którego czele stanął Adam Romanowski.
13.05.23, 16:48
| internet » informacje
Allegro zadebiutowało w Czechach
Start allegro.cz rozpoczyna nowy etap ekspansji platformy i jej partnerów w regionie. Kupujący z Czech mogą korzystać z allegro.cz - lokalnej odsłony Allegro.
12.05.23, 13:30
| internet » informacje
Ruszyła nowa sekcja tematyczna w serwisie Onet Kobieta
Onet rozszerzył swoją ofertę o nową sekcję Onet Rodzina, poświęconą tematyce rodziny, rodzicielstwa oraz relacji z seniorami, która nie skupia się jedynie na opiece nad wnukami.
11.05.23, 07:30
| internet » informacje
Komputronik nawiązał współpracę z android.com.pl
Firma Komputronik i internetowy serwis informacyjny android.com.pl nawiązały współpracę, która pozwoli na zacieśnienie relacji między dwoma liderami rynku technologicznego – z obszaru handlu i mediów. 
10.05.23, 15:00
| internet » informacje
Spalić piekło. Nowy podcast Marty Grzywacz i Michała Wójcika w Onet Audio
„Spalić piekło” to nowy podcast autorstwa Marty Grzywacz i Michała Wójcika opowiadający o buntach w obozach zagłady w czasie II wojny światowej. Seria obejmuje 10 odcinków i w dniu premiery – 11 maja – będzie w całości dostępna w aplikacji Onet Audio i na Newsweek.pl.
09.05.23, 15:30
| internet » informacje
Sędzia wróg. Miniserial Sport.pl o przemocy w stosunku do sędziów niższych lig piłkarskich
Serwis Sport.pl przygotował miniserial „Sędzia wróg” poruszający temat przemocy fizycznej i werbalnej w stosunku do sędziów niższych lig piłkarskich. Premiera cyklu odbyła się 8 maja br.
09.05.23, 12:10
| internet » ludzie
Alina Makarczuk dyrektorką ds. partnerstw serwisu Ukrayina.pl
Agora stworzyła stanowisko dyrektorki ds. partnerstw serwisu Ukrayina.pl, które objęła Alina Makarczuk.
09.05.23, 10:41
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Grupa WP kupiła platformę marketingową Samito
Wirtualna Polska rozszerza możliwości platformy WP Ads. Spółka kupiła system Samito, dostarczający sklepom internetowym rozwiązania automatyzacji marketingu.
08.05.23, 06:30
| internet » badania rynku
Antyukraińska propaganda w mediach społecznościowych. Raport IMM i Demagoga
Od 1 listopada 2022 r. do 31 marca 2023 r. odnotowano łącznie niemal 300 tys. wpisów i komentarzy deprecjonujących Ukrainę i Ukraińców. W lutym i w marcu br. skala antyukraińskiej propagandy utrzymywała się na podobnym poziomie, co oznacza, że średnio publikowanych jest 84 takich treści na godzinę.
07.05.23, 21:00
| internet » informacje
Przegląd Sportowy Onet głównym partnerem medialnym Drift Masters European Championship
Ringier Axel Springer Polska oraz Drift Masters European Championship zawarły partnerstwo medialne. W ramach współpracy, w serwisie Przegląd Sportowy Onet będą się pojawiać treści promujące zawody organizowane przez Drift Masters oraz informacje na temat samej dyscypliny, jaką jest drifting.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. mediów społecznościowych – Rzecznik Prasowy

Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada-Korzeniowskiego w Gdańsku | Gdańsk

Przejdź do oferty
Konkursy
do 25.06.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.06.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.