16.02.12, 16:31
Tomasz Chwinda dyrektorem kreatywnym DPG SA
Do zespołu Direct Publishing Group dołączył Tomasz Chwinda, który objął funkcję dyrektora kreatywnego zastępując tym samym Celinę Wesołowską.
Do zespołu Direct Publishing Group dołączył Tomasz Chwinda, który objął funkcję dyrektora kreatywnego zastępując tym samym Celinę Wesołowską.
Wcześniej pracował jako dyrektor kreatywny i artystyczny w agencjach Mediapolis oraz Novimedia. Jest absolwentem łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych. Współtworzył m.in. magazyny „Focus” i „Elle”. Tomasz Chwinda specjalizuje się w projektowaniu i analizach rynku custom publishing. Jest autorem blisko 100 projektów magazynów, a także współlaureatem dziewięciu nagród w prestiżowym konkursie Pearl Awards organizowanym przez amerykański Custom Content Council.
Direct Publishing Group SA, lider content marketingu, tworzy na zamówienie publikacje dopasowane do wymogów poszczególnych mediów. Oferta wydawnictwa to magazyny drukowane oraz przygotowywane specjalnie na potrzeby mediów mobilnych – tablety, smartphone’y, strony www. Klientami spółki od wielu lat są firmy z czołówki przedsiębiorstw w Polsce.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze