16.02.12, 16:31
Michał Kulka dyrektorem marketingu w Merlin.pl
Michał Kulka został nowym dyrektorem marketingu spółki Merlin.pl SA. Odpowiada za działania marketingowe, zarządzanie marką oraz komunikację.
Michał Kulka został nowym dyrektorem marketingu spółki Merlin.pl SA. Odpowiada za działania marketingowe, zarządzanie marką oraz komunikację.
"Michał Kulka ma wieloletnie doświadczenie w branży internetowe, z powodzeniem zarządzał i rozwijał projekty związane z nowymi technologiami. W swojej pracy wykazuje szczególną dbałości o klienta i zrozumienie jego potrzeb, co jest bardzo spójne z naszą polityką, na której zbudowaliśmy dotychczasową pozycję" – uzasadnia Anna Bogdańska, Prezes Merlin.pl.
Kulka przeszedł do Merlina z Sales&More, gdzie odpowiadał za nowych klientów i rozwój oferty. Wcześniej pracował w onet.pl, expander.pl i grono.net. W PTC/T-mobile rozwijał mobilne multimedia, internet i mobilną reklamę. Wprowadzał do Polski Sportingbet.com. Zyskał doświadczenie również w branży finansowej i usługowej – był dyrektorem marketingu Noble Bank, gdzie stworzył i później kierował spółką Noble Concierge.
Komentarze