15.02.12, 18:15

Warszawa: Jedynka po raz kolejny pokonała Radio Zet

Jedynka po raz kolejny pokonała Radio Zet w stolicy - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Komitetu Badań Radiowych obejmującego okres od 1 listopada 2011 r. do 31 stycznia 2012 r. (Warszawa).

Jedynka po raz kolejny pokonała Radio Zet w stolicy - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Komitetu Badań Radiowych obejmującego okres od 1 listopada 2011 r. do 31 stycznia 2012 r. (Warszawa).

Jedynka osiągnęła w badanym okresie 15,2 proc. udziału w rynku i w porównaniu z analogicznym okresem sprzed roku, zyskała aż 2,4 pkt proc. Na drugie miejsce spadło Radio Zet (spadek o 1,7 pkt proc.), a trzecią pozycję obroniła Trójka (spadek o 0,7 pkt proc.).

Najwiekszy spadek po Radiu Zet zanotowało Radio VOX FM (spadek o 1,3 pkt proc.), i Radio Wawa (spadek o 0,9 pkt proc.). Spadki odnotowały również: AntyRadio (o 0,6 pkt proc.), Planeta FM (o 0,6 pkt proc.), RMF FM (o 0,5 pkt proc.), Chilli Zet (o 0,5 pkt proc.), Dwójka (o 0,5 pkt proc.), RMF MAXXX (o 0,3 pkt proc.), Radio Warszawa (o 0,2 pkt proc.), RDC (o 0,1 pkt proc.).

Wzrosły za to udziały takich stacji radiowych jak: Złote Przeboje (o 1,5 pkt proc.), Radio Maryja (o 0,7 pkt proc.), TOK FM (o 0,6 pkt proc.), Radio Eska Warszawa (o 0,5 pkt proc.), RMF Classic (o 0,4 pkt proc.), Radio Kolor 103 FM (o 0,4 pkt proc.), Czwórka (o 0,4 pkt proc.), Eska Rock (o 0,3 pkt proc.), Radio PiN (o 0,21 pkt proc.), Roxy FM (o 0,1 pkt proc.), Plus Warszawa (o 0,1 pkt proc.). Nowe stacje radzą sobie jednak słabo: Nostalgia (0,4 proc.) i Bajka (0,1 proc.).

Udział stacji radiowych w rynku w Warszawie

  listopad 2010 : styczeń 2011 listopad 2011 : styczeń 2012
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia 12,8% 15,2%
Radio ZET 15,8% 14,1%
Trójka - Program 3 Polskiego Radia 10,2% 9,5%
Radio TOK FM 8,3% 8,9%
Radio RMF FM 9,2% 8,7%
Radio Złote Przeboje Pogoda 100,1 FM (Warszawa)   4,9% 6,4%
Radio ESKA Warszawa 5,5% 6,0%
Radio VOX FM (Warszawa)   5,0% 3,7%
Radio Wawa (Warszawa) 4,2% 3,3%
Radio RMF Classic (Warszawa)   2,7% 3,1%
AntyRadio 94 FM (Warszawa)   3,7% 3,1%
Radio Eska Rock 2,7% 3,0%
Radio PiN 2,2% 2,3%
Radio Kolor 103 FM (Warszawa) 1,8% 2,2%
Radio CHILLI ZET 2,7% 2,2%
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia 2,3% 1,8%
Radio Maryja 1,1% 1,8%
Radio PLANETA FM (Warszawa)   1,5% 0,9%
Radio RMF MAXXX (Warszawa)   1,1% 0,8%
Czwórka – Program 4 Polskiego Radia   0,2% 0,6%
Polskie Radio dla Ciebie - RDC (Warszawa) 0,6% 0,5%
Radio 103,7 Roxy FM (Warszawa)   0,3% 0,4%
Radio Nostalgia (Warszawa) -- 0,4%
Radio Warszawa   0,6% 0,4%
Radio Plus Warszawa   0,2% 0,3%
Radio Bajka (Warszawa) -- 0,1%
Akademickie Radio Kampus (Warszawa) 0,2% 0,1%
n= 1265 1271

Fale:
    listopad 2010 : styczeń 2011 (wielkość: 21 006)
    listopad 2011 : styczeń 2012 (wielkość: 21 052)
Grupy celowe:
    Warszawa:
        Wybrane miasta = Warszawa
        Wielkość (nie ważona): 1 370 986 (63 459 przypadków, 6,2% całej próby)
        Braki danych usunięte po każdej zmiennej.
Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)
Ustawienia wskaźników: Wartość wskaźnika

Komentarze

Powiązane

16.04.24, 06:30
| radio » informacje | prasa » informacje | reklama & PR » informacje
MT Biznes rozpoczyna współpracę z Michałem Proszowskim i Damianem Kwiekiem
Wydawnictwo MT Biznes rozpoczyna współpracę w obszarze cyklu podcastów o książkach oraz budowania społeczności czytelników z Damianem Kwiekiem, dawnym dziennikarzem Trójki oraz Michałem Proszowskim, byłym dyrektorem komunikacji i marketingu PGE Narodowego. 
15.04.24, 10:57
| radio » informacje
Czwarty Dzień Patronów w Radiu Nowy Świat. Specjalna ramówka i koncert
16 kwietnia br., w Dniu Patronów, ramówka radia zostanie zmieniona. Oprócz stałych, wtorkowych pozycji pojawią się inne, lubiane przez patronów audycje. Na wieczór zaplanowano koncert Waglewski Fisz Emade z udziałem patronów. 
15.04.24, 08:30
| radio » informacje
Fajne radio RMF. Doda, zespół The Kolors i dziennikarze RMF FM w kampanii wizerunkowej
Ruszyła kampania wizerunkowa radia RMF FM pod hasłem „Fajne radio RMF”. Jej twarzami została Doda, członkowie zespołu The Kolors oraz prezenterzy stacji. Częścią akcji jest konkurs antenowy oraz event, w ramach którego RMF FM odwiedzi polskie miasta i miasteczka.
15.04.24, 07:30
| radio » badania rynku
Badanie Total Audio: dlaczego wybieramy treści audio? Informacje, muzyka i ulubieni prowadzący
Szybki dostęp do newsów, dostarczanie wiedzy, oferta muzyczna, kontakt z lubianymi osobowościami, możliwość dopasowania do nastroju czy towarzyszenie podczas różnych form aktywności – m.in. takie powody wskazali uczestnicy badania Total Audio, dla których Polacy sięgają po treści audio. Każdego dnia 79 proc. Polaków. „czegoś” słucha.
11.04.24, 12:51
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Nadawcy radiowi będą promować radio jako efektywne medium reklamowe
11 kwietnia br., z okazji Dnia Radia, ruszyła ogólnopolska akcja pod hasłem „I love radio”, której celem jest popularyzacja radia w Polsce, jako efektywnego medium reklamowego. Organizują ją wspólnie najwięksi, na co dzień konkurujący ze sobą, nadawcy radiowi: Polskie Radio, Grupa Eurozet, Grupa RMF oraz Grupa ZPR Media.
11.04.24, 10:00
| radio » ludzie
Bilguun Ariunbaatar jako Szalony Reporter w Radiu ZET
11 kwietnia br. do ekipy porannego programu Radia ZET „Dzień dobry bardzo” dołączył Bilguun Ariunbaatar.
10.04.24, 16:00
| radio » badania rynku
Słuchalność sieci radiowych w I kwartale 2024 r.: Eska liderem, rosnie Audytorium 17 i Meloradio
Radio Eska pozostaje najchętniej słuchaną siecią radiowa w Polsce - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez Kantar Polska dla KBR obejmującego okres od 1 stycznia 2024 r. do 31 marca 2024 r. (sieci radiowe).
10.04.24, 15:00
| radio » badania rynku
Słuchalność radia w I kwartale 2024 r.: duży wzrost Radia Zet i Radia Maryja
Radio RMF FM pozostaje najchętniej słuchaną rozgłośnią w Polsce - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez Kantar Polska dla KBR obejmującego okres od 1 stycznia 2024 r. do 31 marca 2024 r. (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne).
10.04.24, 06:30
| radio » badania rynku
Badanie Słuchacz podcastów w Polsce: rośnie słuchalności podcastów
W Polsce, podobnie jak na świecie, utrzymuje się rosnący trend popularności podcastów. W 2023 r. blisko 10 mln polskich internautów słucha treści słownych audio przynajmniej raz w miesiącu – wynika z V edycji badania „Słuchacz podcastów w Polsce” przygotowanego cyklicznie przez Grupę Eurozet we współpracy z Publicis Groupe.
09.04.24, 06:30
| radio » informacje
Wiosenna ramówka Polskiego Radia Rzeszów. Do stacji wracają znane głosy
Pod hasłami „Wiosna w Polskim Radiu Rzeszów, słuchaj z wzajemnością”, 8 kwietnia br. ruszyła nowa ramówka publicznej rozgłośni regionalnej nadającej w południowo-wschodniej Polsce. Zmiany dotyczą przede wszystkim pasm wieczornych, które po godz. 20.00 wypełnią rozmaite gatunki muzyczne podane w autorskiej, osobistej formie przez grono dawnych i nowych współpracowników stacji.
Subskrybuj RSS działu radio: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden zestaw. Wariant kolorystyczny może różnić się od tego na zdjęciu w informacji w zależności od stanu magazynu.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy