14.02.12, 16:44

Zmiany kadrowe w S4

Kamil Janikowski awansował w strukturach S4, obejmując stanowisko account managera. Do zespołu agencji dołączyły Katarzyna Kurowska – PR specialist oraz Magdalena Filipowska – junior copywriter.

Kamil Janikowski awansował w strukturach S4, obejmując stanowisko account managera. Do zespołu agencji dołączyły Katarzyna Kurowska – PR specialist oraz Magdalena Filipowska – junior copywriter.

Kamil Janikowski związany jest z warszawskim oddziałem S4 od 2007 roku. W agencji pracował m.in. dla Goodyeara, Hondy, Avivy, a jego głównym klientem jest Diageo Polska, dla którego zrealizował liczne projekty związane z markami: J&B, Bushmills, Captain Morgan, Smirnoff. Po awansie Kamil Janikowski zajął stanowisko account managera.

Do działu PR dołączyła od połowy stycznia Katarzyna Kurowska. Odpowiada za działania PR dla obecnych klientów agencji oraz wsparcie dla nowych projektów. Przed dołączeniem do zespołu S4 pracowała w krakowskiej agencji PR Inspiration, w której zajmowała stanowisko account PR managera i realizowała działania dla IKEI Kraków oraz Galerii Krakowskiej. Jest absolwentką politologii oraz studiów podyplomowych o specjalizacji marketing i PR. W S4 Katarzyna Kurowska zajęła stanowisko PR specialist.

Nowa osoba pojawiała się też w dziale kreacji. Od lutego br. do zespołu kreatywnego S4 dołączyła Magdalena Filipowska, rozpoczynając w nim pracę jako junior copywriter. Magdalena będzie uczestniczyła w obsłudze stałych klientów agencji, będzie także brała udział w przygotowywaniu ofert przetargowych. Pracowała wcześniej jako freelancer oraz współpracowała z agencją ArtGroup jako copywriter. Zajmowała się też działaniami PR dla Stowarzyszenia Centrum Rozwoju Inicjatyw Społecznych CRIS. Magdalena Filipowska jest absolwentką politologii oraz studiów podyplomowych o specjalizacji PR.

Komentarze

Powiązane

06.09.24, 18:30
| reklama & PR » informacje
Nikt nie powinien być w zawieszeniu. Kampania Pracuj.pl
Pod hasłem „Nikt nie powinien być w zawieszeniu”, ruszyła kampania Pracuj.pl, która realizowana jest w oparciu o zróżnicowany media mix, obejmujący, m.in. telewizję, digital, kina, serwisy VOD i kanały social media.
06.09.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
Loteria marki M&M’s. Do wygrania wyjazdy do Disneylandu w Paryżu
Do 29 września br. potrwa loteria marki M&M’s w której jej uczestnicy mogą wygrać wyjazdy do Disneylandu w Paryżu.
06.09.24, 12:10
| reklama & PR » informacje
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Łowiczu sponsorem Wielkiej Trasy Śniadaniowej Radia ZET
OSM Łowicz – polska spółdzielnia mleczarska, jest jednym z głównych sponsorów „Wielkiej Trasy Śniadaniowej Radia ZET”. W ramach akcji przewidziane są różne aktywności. Za koncept działań dla marki odpowiada agencja digitalowo-contentowa LiquidThread (Publicis Groupe).
05.09.24, 09:09
| reklama & PR » informacje
Profi odświeża wizerunek i zapowiada szeroko zakrojoną kampanię
Marka Profi działająca na rynku pasztetów w Polsce od 1993 roku, odświeżyła swój wizerunek. Dodatkowo firma wprowadza nowości w swojej ofercie.
04.09.24, 18:26
| radio » ludzie | reklama & PR » ludzie
Marta Jończyk Dyrektorką Sprzedaży i Marketingu w Radiu Nowy Świat. Sławomir Gołębiowski odchodzi
Od września br. stanowisko Dyrektorki Sprzedaży i Marketingu w Radiu Nowy Świat objęła Marta Jończyk, która tym samym zastąpiła Sławomira Gołębiowskiego, pełniącego do końca sierpnia funkcję członka Zarządu oraz Dyrektora Marketingu i Sponsoringu.
04.09.24, 13:00
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Ruszyła loteria interaktywnego serialu Miłość za wszelką cenę (TV4)
UNIQUE ONE przygotowała ogólnopolską loterie promocyjną dla widzów interaktywnego serialu rozrywkowego pt. „Miłość za wszelką cenę” (TV4) wykorzystującą kody QR wyświetlane na żywo w czasie emisji serialu.
04.09.24, 11:02
| reklama & PR » informacje
Co to jest DPD Pickup. Loteria i kampania promocyjna DPD Polska
DPD Polska rusza z loterią skierowaną do konsumentów. Wartość nagród w akcji wynosi ponad 620 tys. zł.
04.09.24, 08:30
| reklama & PR » ludzie
Prawdziwe piękno pochodzi z wnętrza. Małgorzata Socha ambasadorką produktów Olimp Collagen
Aktorka Małgorzata Socha została ambasadorką linii produktów Olimp Collagen znajdujących się w portfolio polskiej firmy farmaceutycznej Olimp Labs.
03.09.24, 12:15
| reklama & PR » informacje
Back to School. ONE House kontynuuje współpracę z marką Sinsay przy kampanii na dwóch rynkach
Agencja komunikacji marketingowej ONE House ponownie nawiązuje współpracę z marką odzieżową Sinsay (należącą do LPP).
03.09.24, 11:00
| reklama & PR » informacje
Zrób Dobry Ruch. Qczaj w kampanii GLS
Agencja Insignia, po wygranym przetargu, przygotowała wizerunkową kampanię „Zrób Dobry Ruch” dla firmy kurierskiej GLS. W roli głównej występuje Qczaj (Daniel Kuczaj – trener i influencer). Kampania związana jest z biegiem Poland Business Run, a marka GLS jest jednym z jego sponsorów.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Polecamy
Konferencje

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.