12.02.12, 18:22

Sieci radiowe: Radio Złote Przeboje z największym wzrostem

Liderem sieci radiowych jest Radio Eska - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Komitetu Badań Radiowych.

Liderem sieci radiowych jest Radio Eska - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Komitetu Badań Radiowych obejmującego okres od 1 listopada 2011 r. do 31 stycznia 2012 r. (sieci radiowe).

Radio Eska w porównaniu z analogicznym okresem sprzed 12 miesięcy zyskała aż 0,5 pkt proc. w rynku radiowym. Najwięcej straciły regionalne rozgłośnie Polskiego Radia (Audytorium 17) - aż 0,6 pkt proc. Największy wzrost odnotowało Radio Złote Przeboje (aż 0,6 pkt proc.). Zyskały także RMF MAXXX (wzrost o 0,1 pkt proc.) i Radio Plus (o 0,1 pkt proc.). Spadły udziały Planety FM (o 0,1 pkt proc.), Wawy (o 0,1 pkt proc.) i Antyradia (o 0,1 pkt proc.). Nie zmieniły się udziały Radia Roxy.

Udział sieci radiowych w rynku radiowym

  listopad 2010 : styczeń 2011 listopad 2011 : styczeń 2012
Radio Eska [38] 7,1% 7,6%
Audytotium 17 [17] 5,6% 5,0%
Złote Przeboje [20] 2,7% 3,3%
RMF MAXXX [18] 2,9% 3,0%
PLANETA FM [14] 1,0% 0,9%
Radio Plus [21] 0,7% 0,8%
Radio Wawa [6] 0,8% 0,7%
Antyradio [3] 0,7% 0,6%
Radio Roxy [7] 0,2% 0,2%
n= 21006 21052

Fale:
    listopad 2010 : styczeń 2011 (wielkość: 21 006)
    listopad 2011 : styczeń 2012 (wielkość: 21 052)
Grupy celowe: wszystkie przypadki
    Wielkość (nie ważona): 30 220 721 (1 019 130 przypadków, 100,0% całej próby)
    Braki danych usunięte po wszystkich zmiennych.
Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)
Ustawienia wskaźników: Wartość wskaźnika

Komentarze

Powiązane

18.04.24, 10:33
| radio » ludzie
Katarzyna van Rooijen korespondentką Polskiego Radia w Holandii
Polskie Radio ma swoją korespondentkę w Holandii. Katarzyna van Rooijen, związana od lat z Informacyjną Agencją Radiową, powraca do Polskiego Radia.
18.04.24, 06:30
| radio » informacje
Jedynka obchodzi 98. urodziny
W czwartek, 18 kwietnia br. Program 1 Polskiego Radia będzie świętował swoje 98. urodziny. Z tej okazji na antenie stacji pojawią się audycje specjalne związane z jubileuszem, a w nich wspomnienia, rozmowy z gośćmi i niespodzianki dla słuchaczy.
16.04.24, 08:30
| radio » informacje
Pytam o zdrowie. Nowy pdocast w ofercie Radia Nowy Świat
W niedzielę, 14 kwietnia br. w ofercie Radia Nowy Świat zadebiutował nowy podcast extra Kseni Maćczak „Pytam o zdrowie”, który będzie się ukazywał raz w miesiącu.
16.04.24, 07:30
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Grupa Eurozet podnosi ceny reklam
Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki reklam pakietów, sieci i wybranych stacji radiowych. Decyzja biznesowa została podjęta m.in. w związku z dobrą koniunkturą na rynku reklamy radiowej oraz rosnącymi wynikami słuchalności stacji wchodzących w skład grupy.
16.04.24, 06:30
| radio » informacje | prasa » informacje | reklama & PR » informacje
MT Biznes rozpoczyna współpracę z Michałem Proszowskim i Damianem Kwiekiem
Wydawnictwo MT Biznes rozpoczyna współpracę w obszarze cyklu podcastów o książkach oraz budowania społeczności czytelników z Damianem Kwiekiem, dawnym dziennikarzem Trójki oraz Michałem Proszowskim, byłym dyrektorem komunikacji i marketingu PGE Narodowego. 
15.04.24, 10:57
| radio » informacje
Czwarty Dzień Patronów w Radiu Nowy Świat. Specjalna ramówka i koncert
16 kwietnia br., w Dniu Patronów, ramówka radia zostanie zmieniona. Oprócz stałych, wtorkowych pozycji pojawią się inne, lubiane przez patronów audycje. Na wieczór zaplanowano koncert Waglewski Fisz Emade z udziałem patronów. 
15.04.24, 08:30
| radio » informacje
Fajne radio RMF. Doda, zespół The Kolors i dziennikarze RMF FM w kampanii wizerunkowej
Ruszyła kampania wizerunkowa radia RMF FM pod hasłem „Fajne radio RMF”. Jej twarzami została Doda, członkowie zespołu The Kolors oraz prezenterzy stacji. Częścią akcji jest konkurs antenowy oraz event, w ramach którego RMF FM odwiedzi polskie miasta i miasteczka.
15.04.24, 07:30
| radio » badania rynku
Badanie Total Audio: dlaczego wybieramy treści audio? Informacje, muzyka i ulubieni prowadzący
Szybki dostęp do newsów, dostarczanie wiedzy, oferta muzyczna, kontakt z lubianymi osobowościami, możliwość dopasowania do nastroju czy towarzyszenie podczas różnych form aktywności – m.in. takie powody wskazali uczestnicy badania Total Audio, dla których Polacy sięgają po treści audio. Każdego dnia 79 proc. Polaków. „czegoś” słucha.
11.04.24, 12:51
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Nadawcy radiowi będą promować radio jako efektywne medium reklamowe
11 kwietnia br., z okazji Dnia Radia, ruszyła ogólnopolska akcja pod hasłem „I love radio”, której celem jest popularyzacja radia w Polsce, jako efektywnego medium reklamowego. Organizują ją wspólnie najwięksi, na co dzień konkurujący ze sobą, nadawcy radiowi: Polskie Radio, Grupa Eurozet, Grupa RMF oraz Grupa ZPR Media.
11.04.24, 10:00
| radio » ludzie
Bilguun Ariunbaatar jako Szalony Reporter w Radiu ZET
11 kwietnia br. do ekipy porannego programu Radia ZET „Dzień dobry bardzo” dołączył Bilguun Ariunbaatar.
Subskrybuj RSS działu radio: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy