12.02.12, 17:20

Nowa kampania panoramafirm.pl

Elementami nowej kampanii promującej wyszukiwarkę firm, produktów i usług panoramafirm.pl są m.in. dopasowane do lokalizacji danego nośnika reklamy outdoorowe.

Elementami nowej kampanii promującej wyszukiwarkę firm, produktów i usług panoramafirm.pl są m.in. dopasowane do lokalizacji danego nośnika reklamy outdoorowe. Zabieg ten ma zwrócić uwagę odbiorców na dostarczanie przez wyszukiwarkę - specjalizującą się w wyszukiwaniu lokalnym - precyzyjnych informacji o firmach czy produktach w danej lokalizacji.

W lutym br. ruszyła nowa kampania Panoramy Firm promująca wyszukiwarkę dostępną pod adresem panoramafirm.pl. Kampania jest elementem długofalowej zmiany wizerunku marki wzmacniającej swoją pozycję w Internecie, nadal rozwijając takie kanały dystrybucji jak media drukowane, aplikacje mobilne (Android, iOS) oraz stronę mobilną (m.pf.pl).

"Nasz serwis specjalizuje się w wyszukiwaniu lokalnym. W odróżnieniu od innych wyszukiwarek internetowych, dostarczamy precyzyjnych informacji o firmach czy produktach w danej lokalizacji. Dla przykładu, na zapytanie: „sushi Warszawa” użytkownik otrzyma oferty barów i restauracji serwujących kuchnię japońska, bez ryzyka że wśród wyników pojawią się rzeczy mniej istotne np. przepisy czy akcesoria potrzebne do zrobienia sushi. W kampanii podkreślamy, że panoramafirm.pl to precyzyjna wyszukiwarka firm, produktów oraz usług. Warto dodać, że  100% korzystających z Panoramy Firm to osoby zamierzające coś kupić lub załatwić, więc jest to atrakcyjna grupa dla firm reklamujących się w Panoramie Firm. W tym sensie kampania wspiera również sprzedaż, gdyż rosnąca popularność serwisu przekłada się na zyski reklamodawców" - wyjaśnia Wojciech Komosa, Kierownik Komunikacji i Grupy Produktów.

Reklamy, które pojawią się w mediach tradycyjnych (outdoor, radio, prasa) oraz w Internecie przedstawiają wyszukiwarkę, w oknach której pojawiają się konkretne zapytania dla danych lokalizacji. Jako pierwsze wybrane zostały dwie branże: restauracje i usługi budowlane symbolizowane przez przedstawicieli tychże zawodów/branż. Nawiązując do specjalizacji wyszukiwarki panoramafirm.pl w wyszukiwaniu lokalnym firm, produktów i usług, reklamy na billboardach dopasowane zostały do lokalizacji danego nośnika (w polu wyszukiwania widnieje miasto, w którym jest ustawiony).

Zaletami wyszukiwarki panoramafirm.pl jest dostęp do najbardziej aktualnych, codziennie aktualizowanych danych o firmach i ich ofertach, precyzyjne kryteria wyszukiwania, mapy, atrakcyjny wygląd i funkcjonalność ogłoszeń internetowych. Dzięki współpracy Allegro oraz Eniro, wystawione na Allegro oferty klientów Panoramy Firm są  automatycznie dodawane do ich oferty na panoramafirm.pl i widoczne dla odwiedzających serwis po kliknięciu w link „Kupuj online” oraz wewnątrz oferty danej firmy.

Z wyszukiwarki Panorama Firm korzysta miesięcznie około 6 mln internautów (wg Gemius Traffic). Kreację kampanii przygotował Dział Komunikacji Eniro Polska, który odpowiada również za zakup mediów. Kampania realizowana będzie w mediach tradycyjnych (outdoor, radio, prasa) oraz w Internecie.

Komentarze

Powiązane

19.02.24, 11:52
| internet » informacje
Klub Świadomej Konsumentki. Nowy projekt serwisu WP Kobieta
Redakcja serwisu WP Kobieta uruchamia Klub Świadomej Konsumentki, w którym czytelniczki będą mogły za darmo testować różne produkty i dzielić się swoimi opiniami.
19.02.24, 09:30
| internet » badania rynku | reklama & PR » informacje
Ponad 450 osób przeszkolonych z badania Mediapanel
W 2023 r. firmy Gemius i Polskie Badania Internetu uruchomiły szkolenia z badania Mediapanel, przeznaczone dla podmiotów z branży medialnej. W pierwszym etapie szkoleń, w okresie od września 2023 r. do stycznia 2024 r. wzięło w nich udział ponad 450 osób.
18.02.24, 12:59
| internet » ludzie
Krzysztof “Chris” Sulenta awansuje w MassiveMusic Warsaw
MassiveMusic Warsaw, kreatywna agencja muzyczna, awansowała Krzysztofa Sulentę na stanowisko senior music creative.
17.02.24, 12:00
| internet » informacje | kultura » informacje
Rusza ósma edycja Plebiscytu O!Lśnienia – Nagród Kulturalnych Onetu i Miasta Krakowa
Po raz ósmy zostaną przyznane O!Lśnienia, nagrody kulturalne Onetu i Miasta Krakowa. Zwycięzców wybiorą internauci, a głosowanie potrwa do północy 1 marca br. 
16.02.24, 18:45
| internet » informacje
Jak pisać o klimacie 2.0. Czym jest dezinformacja klimatyczna i jak z nią walczyć. Druga część poradnika Gazeta.pl dla dziennikarek i dziennikarzy
Poradnik o dezinformacji klimatycznej dla dziennikarzy i dziennikarek to kontynuacja wydanej w 2023 r. publikacji Gazeta.pl „Jak pisać o klimacie”, której celem jest wsparcie przedstawicieli mediów ogólnopolskich i lokalnych, powstała we współpracy z Fundacją Climate Strategies Poland.
16.02.24, 08:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Co to będzie. Polityczny wideopodcast od Gazeta.pl
Portal Gazeta.pl rusza z nowym formatem politycznym, prowadzonym przez Martę Nowak oraz Miłosza Wiatrowskiego-Bujacza. Wideopodcast będzie publikowany  w każdy czwartek. Pierwszy odcinek został wyemitowany 15 lutego br.
15.02.24, 15:00
| radio » informacje | internet » informacje
Sprawa Rusałki. Nowa superprodukcja Audioteki
15 lutego br. udostępniono dwa pierwsze odcinki z sześciu odcinków nowej superprodukcji Audioteki – „Sprawa Rusałki”.
15.02.24, 12:48
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
W poprzedniej pracy nie było OK. Krzysztof Stanowski w kampanii rocketjobs.pl
Krzysztof Stanowski, twórca Kanału Zero, wziął udział w kampanii reklamowej portali pracy rocketjobs.pl i justjoin.it „Misja Zmiana”, w której namawia do zmiany pracy na własnych warunkach. Jest to już kolejna wspólna akcja marek z właścicielem Kanału Zero.
14.02.24, 15:30
| radio » informacje | internet » informacje
NOIZZ uruchamia podcast Komfort Guys
W czwartek, 15 lutego br., w Onet Audio, na NOIZZ.pl oraz na wybranych platformach podcastowych ruszy „Komfort Guys” - rozmowy o emocjach, z którymi można się utożsamiać, niezależnie od tego, czy jest to radość, smutek, bliskość, samotność, euforia, czy może przygnębienie.
14.02.24, 14:35
| prasa » informacje | internet » informacje
Nie żyje Mariusz Jabłoński
Zmarł Mariusz Jabłoński, właściciel portalu OstrowiecNews.pl.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

27.02.2024 r., godz. 15.00, online.