13.02.12, 15:46
Większa współpraca IRR i LENOVO
Instytut Rozwoju Reklamy rozszerzył współpracę z drugim największym na świecie dostawcą sprzętu komputerowego – Lenovo.
Instytut Rozwoju Reklamy rozszerzył współpracę z drugim największym na świecie dostawcą sprzętu komputerowego – Lenovo. Efektem owocnej współpracy Lenovo z agencją, jest powierzenie IRR przygotowania materiałów kreatywnych dla notebooków Lenovo IdeaPad z serii G na potrzeby różnych krajów Europy Wschodniej, w tym Czech, Rumunii, Słowacji i Polski, a także Turcji.
Agencja odpowiada za przygotowanie Key Visuali dla dwóch modeli laptopów Lenovo IdeaPad z serii G: G570 i G770, a także za opracowanie kreacji internetowych oraz materiałów POS. Wszystkie kreacje zostały przygotowane zgodnie z nowym pozycjonowaniem marki: „Lenovo - For those who do”.
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze