09.02.12, 18:13
Kampania telewizyjna marki Leżajsk
Wystartowała pierwsza od lat kampania telewizyjna marki Leżajsk. Nowa komunikacja oparta jest na pochodzeniu i wyjątkowej relacji piwa Leżajsk z konsumentami.
6 lutego 2012 r. wystartowała pierwsza od lat kampania telewizyjna marki Leżajsk. Nowa komunikacja oparta jest na pochodzeniu i wyjątkowej relacji piwa Leżajsk z konsumentami.
„Marka Leżajsk skupia w sobie najlepsze cechy Podkarpacia – prawdziwą naturę, spokój i niespieszny styl życia, które gwarantują konsumentom idealne dopełnienie chwili codziennego relaksu” – mówi Beata Strzeszewska odpowiedzialna za markę Leżajsk w Grupie Żywiec.
Kampania telewizyjna podkarpackiego piwa skierowana jest do tradycyjnych piwoszy, którzy cenią jakość dobrego piwa za rozsądną cenę. Ma na celu wzmocnienie wizerunku marki dostępnej na Podkarpaciu a dzięki dystrybucji w sieciach sklepów „Biedronka” - także w innych częściach Polski.
Za zakup mediów odpowiada Macroscope OMD. Za kreację agencja reklamowa OPUS B.
Animator Kultury w obszarze czytelnictwa
Biblioteka publiczna w Dzielnicy Bemowo m.st.Warszawy | Warszawa
Przejdź do ofertyZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze