09.02.12, 18:13

Kampania telewizyjna marki Leżajsk

Wystartowała pierwsza od lat kampania telewizyjna marki Leżajsk. Nowa komunikacja oparta jest na pochodzeniu i wyjątkowej relacji piwa Leżajsk z konsumentami.

6 lutego 2012 r. wystartowała pierwsza od lat kampania telewizyjna marki Leżajsk. Nowa komunikacja oparta jest na pochodzeniu i wyjątkowej relacji piwa Leżajsk z konsumentami.

Marka Leżajsk skupia w sobie najlepsze cechy Podkarpacia – prawdziwą naturę, spokój i niespieszny styl życia, które gwarantują konsumentom idealne dopełnienie chwili codziennego relaksu” – mówi Beata Strzeszewska odpowiedzialna za markę Leżajsk w Grupie Żywiec.

Kampania telewizyjna podkarpackiego piwa skierowana jest do tradycyjnych piwoszy, którzy cenią jakość dobrego piwa za rozsądną cenę. Ma na celu wzmocnienie wizerunku marki dostępnej na Podkarpaciu a dzięki dystrybucji w sieciach sklepów „Biedronka” - także w innych częściach Polski.

Za zakup mediów odpowiada Macroscope OMD. Za kreację agencja reklamowa OPUS B.

Komentarze

Powiązane

24.07.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Husqvarna globalnym partnerem Liverpool FC
Marka Husqvarna nawiązała współpracę z Liverpool FC. Klub piłkarski, dzięki partnerstwu, wykorzysta nowe rozwiązania szwedzkiej firmy. 
23.07.24, 20:09
| reklama & PR » informacje
Fokus na Allure. Projekt agencji Leo Burnett dla marki Peugeot
„Fokus na Allure” to lokalny projekt fotograficzny zrealizowany przez Leo Burnett Warszawa dla marki Peugeot. Inicjatywa powstała w ramach kampanii promującej nowego SUV-a.
23.07.24, 18:30
| reklama & PR » informacje
FoodCare przedłuża współpracę z Betclic 1 Liga
FoodCare i Betclic 1 Liga przedłużają partnerstwo. Marki z portfolio firmy będą obecne na stadionach oraz w kanałach digitalowych rozgrywek. 
23.07.24, 17:15
| reklama & PR » informacje
5BONSAI wygrała przetarg na dwie marki L’Oréal Luxe: Kiehl’s i Lancôme
Agencja 5BONSAI wygrała przetarg na obsługę dwóch brandów należących do L’Oréal Luxe: Kiehl’s i Lancôme. W ramach obsługi marek, zespół zajmie się działaniami z zakresu CRM i Marketing Automation.
23.07.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
ONE House z kampanią dla Mlekpolu
ONE House realizuje ogólnopolską kampanię promującą produkty firmy Mlekpol. Akcja potrwa do końca października br. 
22.07.24, 19:38
| reklama & PR » informacje
Havas PR Warsaw poprowadzi działania dla Saint-Gobain
Saint-Gobain rozpoczął współpracę z agencją Havas PR Warsaw, która przygotuje działania komunikacyjne firmy na rynek ukraiński. 
22.07.24, 16:00
| reklama & PR » informacje
Heinz Zero - dla tych, którzy nie potrzebują dodatkowego słodzenia. Peppermint dla marki Heinz
Agencja Peppermint prowadzi kampanię promującą ketchup marki Heinz pod hasłem „Heinz Zero - dla tych, którzy nie potrzebują dodatkowego słodzenia”. 
22.07.24, 10:07
| reklama & PR » informacje | reklama & PR » ludzie
Magdalena Anisiewicz i Janusz Kotoński awansowali w OneMulti
Agencja OneMulti awansowała na stanowiska account executive swoich dwóch pracowników - Magdalenę Anisiewicz i Janusza Kotońskiego. 
22.07.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Najlepsza feta tylko z Favitą! Konkurs marki Favita z portfolio Mlekovity
15 lipca br. wystartował konkurs „Najlepsza feta tylko z Favitą!” promujący produkty marki Favita z portfolio Mlekovity. Za akcję odpowiada agencja First Line Polska sp. z o.o. 
21.07.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
STS Partnerem Czołowym Pogoni Szczecin
TS został Partnerem Czołowym i oficjalnym bukmacherem Pogoni Szczecin. Umowa obowiązuje do końca sezonu 2026/27.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. Digital i Social Media

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Marketingu i PR

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista / Specjalistka ds. promocji i organizacji wydarzeń

Wawerskie Centrum Kultury | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.