07.02.12, 15:21

Michał Kobosko zastąpił Tomasza Lisa w tygodniku Wprost

Michał Kobosko zastąpi Tomasza Lisa na stanowisku redaktora naczelnego "Wprost". Decyzję o zmianie naczelnego podjął wydawca tygodnika, Michał M. Lisiecki - podał wprost.pl.

Michał Kobosko zastąpi Tomasza Lisa na stanowisku redaktora naczelnego "Wprost". Decyzję o zmianie naczelnego podjął wydawca tygodnika, Michał M. Lisiecki - podał wprost.pl.

"Dziękuję Tomaszowi Lisowi za przyjęcie mojej oferty poprowadzenia tygodnika Wprost i dobrze wykonywaną przez ponad 20 miesięcy pracę" – mówi Lisiecki. "Życzę mu sukcesów w jego prywatnym przedsięwzięciu mediowym. Szanuje czyste reguły w biznesie i one są powodem mojej decyzji. Michałowi Kobosko, doświadczonemu redaktorowi naczelnemu, życzę powodzenia na stanowisku naczelnego Wprost" – dodaje Lisiecki na łamach wprost.pl.

Michał Kobosko dziennikarskie szlify zdobywał w "Gazecie Wyborczej", następnie był zastępcą redaktora naczelnego dziennika "Puls Biznesu" oraz szefem portalu pulsbiznesu.pl, był również związany z dwutygodnikiem "BusinessWeek". W latach 2005–2006 pełnił obowiązki zastępcy redaktora naczelnego oraz redaktora naczelnego miesięcznika "Forbes". Od października 2006 pełnił funkcję redaktora naczelnego "Newsweek Polska" (do wiosny 2009). W czerwcu 2009 został redaktorem naczelnym gazety "Dziennik. Polska-Europa-Świat". Od 14 września 2009, gdy doszło do fuzji "Gazety Prawnej" i "Dziennika", pełnił obowiązki redaktora naczelnego "Dziennika Gazety Prawnej". W 2010 r. wrócił do Axel Springer Polska, gdzie został wydawcą czasopism "Newsweek Polska" i "Forbes". Od września 2011 jest redaktorem naczelnym dwutygodnika "Bloomberg Businessweek Polska".

Komentarze

Powiązane

01.12.24, 12:15
| prasa » ludzie
Agata Rajmuniak awansowała w Wyborczej
 Agata Rajmuniak została zastępczynią dyrektora ds. strategii subskrypcji “Wyborczej”. W nowej roli jest odpowiedzialna za działania operacyjne w kluczowych obszarach dotyczących prenumeraty cyfrowej serwisów internetowych tytułu.
01.12.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 1 grudnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 1 grudnia? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
30.11.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 30 listopada (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 30 listopada? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
28.11.24, 15:00
| prasa » informacje
Życie Na Gorąco Ekstra. Tym razem o Bożym Narodzeniu
28 listopada br. na rynku pojawiło się specjalne wydanie "Życia Na Gorąco Ekstra – Boże Narodzenie" (Wydawnictwo Bauer), poświęcone gwiazdom i ich świątecznym opowieściom.
28.11.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 28 listopada (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 28 listopada? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
27.11.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 27 listopada (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 27 listopada? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
26.11.24, 12:53
| prasa » informacje
Andrzej Mleczko odchodzi z Polityki. Tygodnik: prawda jest nieco inna
25 listopada br., rysownik Andrzej Mleczko poinformował, że kończy współpracę z tygodnikiem „Polityka”. Redakcja tygodnika zareagowała oświadczeniem w którym podkreśliła, że poinformowała wcześniej rysownika o likwidacji jego stałej rubryki.
26.11.24, 07:30
| prasa » informacje | internet » informacje
To nie takie proste. Nowy format Gazeta.pl
We wtorek, 26 listopada br. na Gazeta.pl zadebiutuje wideopodcast „To nie takie proste” prowadzony przez Grzegorza Sroczyńskiego. Jego gośćmi będą publicyści, aktywiści, pisarze, politycy czy historycy.
26.11.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 26 listopada (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 26 listopada? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
25.11.24, 16:45
| prasa » informacje
Grupa PMPG Polskie Media w III kw. 2024 r. z ujemnym wynikiem netto
Holding mediowy PMPG Polskie Media opublikował wyniki za III kw. 2024 r. W analizowanym okresie Grupa osiągnęła 24,3 mln PLN przychodów ze sprzedaży oraz odnotowała ujemny wynik EBITDA i wynik netto, które wyniosły kolejno -4,2 mln oraz -5,0 mln PLN.
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.01.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 25.12.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 25.12.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.