06.02.12, 18:26

Stefan Birek w kampanii promującej sprzęt do zabudowy kuchennej Siemens

Marka Siemens AGD rozpoczęła kampanię promującą sprzęt do zabudowy kuchennej. Wraz z akcją wystartował konkurs, któremu przewodzi popularny szef kuchni, Stefan Birek - znany m.in. z programu „Kawa czy herbata”.

Marka Siemens AGD rozpoczęła kampanię promującą sprzęt do zabudowy kuchennej. Wraz z akcją wystartował konkurs, któremu przewodzi popularny szef kuchni, Stefan Birek - znany m.in. z programu „Kawa czy herbata”. To razem z nim internauci wybiorą się w kulinarną podróż po świecie, a w finalne Stefan Birek przeprowadzi w domu zwycięzcy show kulinarny. 

„Mój przepis na wieczór” jest akcją, mającą na celu zbudowanie świadomości produktów kuchennych do zabudowy marki Siemens oraz promowanie pomysłów kulinarnych z różnych zakątków świata. Twarzą akcji jest Stefan Birek, który swoimi opowieściami na temat zwyczajów kulinarnych różnych kultur inspiruje do stworzenia unikalnych pomysłów na smakowity wieczór. Akcja potrwa do 30 kwietnia 2012 roku.

Ideą konkursu Siemensa jest zachęcenie Polaków do zaprezentowania jak najbardziej kreatywnych i pomysłów na tematyczne wieczory kulinarne. Podczas każdej z dwutygodniowej edycji (każda poświęcona wybranemu zakątkowi świata) internauci przenoszeni są w inny region kulinarny globu. – "Przepisy z całego świata pozwalają poznać smaki innych kuchni, poczuć specyfikę i kulturę innych narodów, by wreszcie móc łączyć te smaki w naszej kuchni" – podkreśla Stefan Birek.

Inspiracji do nadsyłania fotorelacji na cały wieczór wraz z przepisami, obok partnera akcji serwisu Gotujmy.pl, dostarcza także sam szef kuchni, który będzie opowiadał o swoich podróżach, doświadczeniach i smakach.

W poszczególnych edycjach „Mój przepis na wieczór” będzie można wygrać zestaw śniadaniowy marki Siemens (nagroda internautów) oraz robota kuchennego (nagroda jury). Nagrodą główną jest zestaw do zabudowy marki Siemens oraz ekskluzywny pokaz kulinarny prze-prowadzony przez Stefana Birka w domu zwycięzcy.

Za strategię i realizację kampanii „Mój przepis na wieczór” odpowiada agencja interaktywna INSIGNIA.

Komentarze

Powiązane

06.09.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
Dawtona prowadzi działania wizerunkowe w programie MasterChef
Marka Dawtona powraca z działaniami wizerunkowymi w telewizji w najnowszej 13. edycji programu “MasterChef” (TVN). Produkty marki będą lokowane w pięciu odcinkach talent-show, którego emisja rozpoczęła się 1 września br.
06.09.24, 18:30
| reklama & PR » informacje
Nikt nie powinien być w zawieszeniu. Kampania Pracuj.pl
Pod hasłem „Nikt nie powinien być w zawieszeniu”, ruszyła kampania Pracuj.pl, która realizowana jest w oparciu o zróżnicowany media mix, obejmujący, m.in. telewizję, digital, kina, serwisy VOD i kanały social media.
06.09.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
Loteria marki M&M’s. Do wygrania wyjazdy do Disneylandu w Paryżu
Do 29 września br. potrwa loteria marki M&M’s w której jej uczestnicy mogą wygrać wyjazdy do Disneylandu w Paryżu.
06.09.24, 12:10
| reklama & PR » informacje
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Łowiczu sponsorem Wielkiej Trasy Śniadaniowej Radia ZET
OSM Łowicz – polska spółdzielnia mleczarska, jest jednym z głównych sponsorów „Wielkiej Trasy Śniadaniowej Radia ZET”. W ramach akcji przewidziane są różne aktywności. Za koncept działań dla marki odpowiada agencja digitalowo-contentowa LiquidThread (Publicis Groupe).
05.09.24, 09:09
| reklama & PR » informacje
Profi odświeża wizerunek i zapowiada szeroko zakrojoną kampanię
Marka Profi działająca na rynku pasztetów w Polsce od 1993 roku, odświeżyła swój wizerunek. Dodatkowo firma wprowadza nowości w swojej ofercie.
04.09.24, 18:26
| radio » ludzie | reklama & PR » ludzie
Marta Jończyk Dyrektorką Sprzedaży i Marketingu w Radiu Nowy Świat. Sławomir Gołębiowski odchodzi
Od września br. stanowisko Dyrektorki Sprzedaży i Marketingu w Radiu Nowy Świat objęła Marta Jończyk, która tym samym zastąpiła Sławomira Gołębiowskiego, pełniącego do końca sierpnia funkcję członka Zarządu oraz Dyrektora Marketingu i Sponsoringu.
04.09.24, 13:00
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Ruszyła loteria interaktywnego serialu Miłość za wszelką cenę (TV4)
UNIQUE ONE przygotowała ogólnopolską loterie promocyjną dla widzów interaktywnego serialu rozrywkowego pt. „Miłość za wszelką cenę” (TV4) wykorzystującą kody QR wyświetlane na żywo w czasie emisji serialu.
04.09.24, 11:02
| reklama & PR » informacje
Co to jest DPD Pickup. Loteria i kampania promocyjna DPD Polska
DPD Polska rusza z loterią skierowaną do konsumentów. Wartość nagród w akcji wynosi ponad 620 tys. zł.
04.09.24, 08:30
| reklama & PR » ludzie
Prawdziwe piękno pochodzi z wnętrza. Małgorzata Socha ambasadorką produktów Olimp Collagen
Aktorka Małgorzata Socha została ambasadorką linii produktów Olimp Collagen znajdujących się w portfolio polskiej firmy farmaceutycznej Olimp Labs.
03.09.24, 12:15
| reklama & PR » informacje
Back to School. ONE House kontynuuje współpracę z marką Sinsay przy kampanii na dwóch rynkach
Agencja komunikacji marketingowej ONE House ponownie nawiązuje współpracę z marką odzieżową Sinsay (należącą do LPP).
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Polecamy
Konferencje

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.