08.02.12, 17:34
Ruszyła internetowa kampania wizerunkowa Kas Stefczyka
1 lutego br. ruszyła internetowa kampania wizerunkowa Kas Stefczyka. W ramach kampanii trzy interaktywne banery widoczne będą w takich portalach, jak WP, Onet, Interia, NK i Pracuj.pl.
1 lutego br. ruszyła internetowa kampania wizerunkowa Kas Stefczyka. W ramach kampanii trzy interaktywne banery widoczne będą w takich portalach, jak WP, Onet, Interia, NK i Pracuj.pl. Kreacje reklamowe komunikują trzy główne hasła kampanii – Społeczność, Zaufanie i Bezpieczeństwo.
Akcję displayową wspiera kampania AdWords, AdWords for video, mailing oraz monitory LCD umieszczone w placówkach Kas Stefczyka. Na potrzeby kampanii powstał także spot wizerunkowy nawiązujący do wartości, które promuje akcja.
Ruch kampanii internetowej kierowany jest do specjalnie przygotowanej landing page (www.maszalternatywe.kasystefczyka.pl), z którą połączona jest konkursowa aplikacja na Facebooku. 8 lutego rusza centralny punkt kampanii, konkurs pod hasłem „Traf do Kasy”, w którym codziennie będzie można wygrać atrakcyjne nagrody – m.in. tablety, iPody konsole PSP i pendrive’y. Konkurs potrwa do 28 lutego br.
Kampania jest częścią projektu Kas Stefczyka, którego głównym celem jest wprowadzenie oferty produktowej do Internetu oraz odświeżenie wizerunku stron WWW należących do systemu SKOK. Oprócz zmiany wizerunku Kas Stefczyka, wszystkie działania prowadzone w ramach kampanii „Masz alternatywę” mają na celu aktywację grupy docelowej 18-35 lat.
Za projekt, wykonanie, zakup mediów oraz działania promocyjne związane z prowadzoną kampanią odpowiedzialna jest agencja reklamowa Media SKOK oraz Towarzystwo Zarządzające SKOK.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze