28.01.12, 18:39

Marka Princessa sponsoruje serial Julia

Od połowy stycznia marka Princessa sponsoruje serial "Julia" emitowany w stacji TVN.

Od połowy stycznia br. marka Princessa sponsoruje serial "Julia" emitowany w stacji TVN. Nowy serial przedstawia świat bliski marce i jest skierowany do jej grupy docelowej.

Głównym celem działań jest dotarcie do grupy docelowej marki Princessa – kobiet, które poszukują codziennych, ale wyjątkowych przyjemności jak np. pyszny wafelek czy ulubiony program w telewizji. Bohaterka serialu – tytułowa Julia – to wyjątkowa, utalentowana dziewczyna, pełna energii, wrażliwości, która nie boi się podejmowania wyzwań i spełniania swoich marzeń – taka właśnie jest kobieta marki Princessa. "Postanowiliśmy sponsorować serial emitowany w bardzo kobiecym paśmie w telewizji TVN, ponieważ jest on silnie związany ze światem marki. Jego nowoczesna tematyka oraz wielowątkowa fabuła to idealne tło do pokazania różnych sytuacji, w których można sięgnąć po pyszne, rozpływające się w ustach wafelki Princessa" – mówi Maja Kołodziejczyk, Product Manager w Dziale Słodyczy Nestlé Polska.

W ramach działań sponsoringowych przed i po emisji serialu, a także przy zwiastunach będą emitowane 8-sekundowe spoty marki Princessa. Działania w TV będą miały swoje rozwinięcie w Internecie – marka będzie widoczna w postaci brandingu na platformie TVN Player oraz belki.

Dopełnieniem działań sponsoringowych jest konkurs walentynkowy "Miłość jak z komiksu" komunikowany w paśmie autopromocyjnym TVN oraz na stronie internetowej www.julia.tvn.pl. Aby wziąć w nim udział, wystarczy do 14 lutego 2012 r., za pomocą aplikacji dostępnej na stronie www.konkurs.julia.tvn.pl, stworzyć komiks opowiadający historię miłosną. Na autorów dziesięciu najlepszych projektów czekają bardzo atrakcyjne nagrody: luksusowy weekend w SPA z ukochaną osobą, w towarzystwie twórców i bohaterów serialu oraz kosz pysznych wafelków Princessa.

Za przygotowanie spotów telewizyjnych odpowiada Agencja Lowe.

Komentarze

Powiązane

01.03.24, 12:11
| reklama & PR » informacje
KERRIS obsłuży PayPo
Agencja KERRIS odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze social ads performance marketing PayPo – firmy działającej w obszarze płatności odroczonych w Polsce.
01.03.24, 10:36
| reklama & PR » informacje
Heima PR pracuje dla Naukowej Fundacji Polpharmy
Na początku br. do klientów agencji Heima PR dołączyła Naukowa Fundacja Polpharmy, której misją jest wspieranie rozwoju nauk medycznych i farmaceutycznych poprzez finansowanie badań w tych dziedzinach.
29.02.24, 14:20
| reklama & PR » ludzie
Jakub Macyszyn przechodzi z Good One PR do KPRM
W lutym br., Jakub Macyszyn rozpoczął pracę na stanowisku eksperta w Sekretariacie Przewodniczącej Komitetu ds. Pożytku Publicznego, Minister ds. Społeczeństwa Obywatelskiego Agnieszki Buczyńskiej.
29.02.24, 08:30
| reklama & PR » ludzie
Katarzyna Wójtowicz na stanowisku Corporate Director PR Big Picture
Big Picture, firma doradcza PR i public affairs zarządzana przez Hannę Waśko i Helenę Korniejew, wprowadza nową organizację zespołu PR korporacyjnego.
29.02.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Agencja Ro w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations
Agencja Ro grona została członkiem Stowarzyszenia Agencji Public Relations. To 39. agencja w szeregach SAPR.
28.02.24, 19:51
| reklama & PR » informacje
Mural w stolicy promuje Familijne Wieczory Filmowe
Prace nad muralem promującym tegoroczne „Familijne Wieczory Filmowe – Premiery dobiegły końca. To kolejna inicjatywa marki Familijne, która po szeroko zakrojonych działaniach w kinach, rusza z czwartą odsłoną aktywacji konsumenckiej.
28.02.24, 13:30
| reklama & PR » ludzie
Barbara Kai Kaniewska i Vincent Prochoroff na pokładzie Papaya Roster
Papaya Roster wzmacnia swój zespół. Do ekipy Papaya Roster dołączyli operatorzy Barbara Kai Kaniewska i Vincent Prochoroff.
28.02.24, 11:30
| reklama & PR » informacje
On Board Think Kong pracuje dla EIT Health Innostars
EIT Health Innostars rozpoczyna współpracę z agencją On Board Think Kong. Współpraca z agencją OBTK obejmuje promocję realizowanych przez EIT Health InnoStars inicjatyw w branży healthcare, w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i Południowej.
28.02.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Dagmara Witek-Kuśmider w Creative LIAisons Global Coaching Academy 2024
Dagmara Witek-Kuśmider, Chief Creative Officer Publicis Worldwide Poland, jest jedyną przedstawicielką polskiej branży reklamowej, która dołączyła do grona mentorów tegorocznej edycji wirtualnego programu Creative LIAisons Global Coaching Academy.
27.02.24, 18:30
| reklama & PR » ludzie
Wioletta Batóg Prezesem Zarząd MB Mobile. Wcześniej pracowała w MediaMarktSaturn Polska
Wioletta Batóg została Prezesem Zarządu MB Mobile. Do zarządu spółki dołączyła również Diana Putaj w funkcji Wiceprezesa Zarządu.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

27.02.2024 r., godz. 15.00, online.