25.01.12, 16:38

Serwis Gruper.pl startuje z zakładką promującą kulturę

Gruper.pl po raz kolejny poszerza zakres proponowanych usług, tym razem o regularne oferty kulturalne, które dostępne są w specjalnie dedykowanej zakładce Kultura.

Gruper.pl po raz kolejny poszerza zakres proponowanych usług, tym razem o regularne oferty kulturalne, które dostępne są w specjalnie dedykowanej zakładce Kultura. Nowy dział serwisu jest pierwszym tego typu wśród portali zakupów grupowych obecnych na polskim rynku, będący wynikiem rosnącego zainteresowania przedstawicieli świata kultury współpracą z serwisem. Zakładka ma być miejscem spotkań fanów wydarzeń muzycznych, literackich czy teatralnych z przedstawicielami instytucji kultury.

Nowa zakładka dedykowana jest miłośnikom różnorodnych wydarzeń kulturalnych. Użytkownicy Grupera znajdą tam bilety na koncerty, spektakle teatralne, muzykę w różnych formatach (CD, mp3, a nawet płyty winylowe), płyty, filmy na DVD, książki oraz inne oferty związane z kulturą i rozrywką. Gruper współpracuje również z klubami w całej Polsce.

"Oferty kulturalne na stałe wpisały się w portfolio usług dostępnych na Gruperze i cieszą się dużym zainteresowaniem ze strony naszych użytkowników, którzy do tej pory mieli okazję skorzystać z ponad 100 tego typu propozycji" – tłumaczy Marcin Mikołajczyk, współzałożyciel i członek zarządu Gruper.pl. "Serwisy zakupów grupowych to portale chętnie odwiedzane przez osoby, które poszukują nowych doświadczeń, sposobów spędzania wolnego czasu i realizacji własnych pasji" – dodaje Mikołajczyk.

Portal oferował do tej pory między innymi wejściówki na koncerty Erykah Badu, Pat’a Metheny, zespołu Raz Dwa Trzy, czy bilety do Opery Wrocławskiej. Na Gruperze odbyła się również przedpremierowa sprzedaż albumu Yugopolis 2. Współpraca wytwórni płytowej oraz portalu zakupów grupowych z okazji prapremiery wydawnictwa muzycznego była pierwszym tego typu przedsięwzięciem na polskim rynku muzycznym.

Jak tłumaczą przedstawiciele portalu, nowa funkcjonalność to wynik dynamicznego rozwoju Grupera jako innowacyjnego narzędzia marketingowego w sieci. Na potrzeby zakładki serwis stworzył nawet osobny, dedykowany ofercie kulturalnej fanpage na Facebooku oraz specjalny newsletter.

"Obserwujemy rosnące zainteresowanie współpracą z Gruperem ze strony instytucji zajmujących się promocją kultury" – mówi Marcin Mikołajczyk. "W przygotowanie nowej zakładki zaangażowały się osoby od lat działające w tej branży – organizatorzy koncertów, wydawcy, dziennikarze czy producenci muzyczni. To oni pomogli nam w stworzeniu miejsca umożliwiającego promocję artystów i twórców, którzy dzięki temu będą mogli jeszcze skuteczniej docierać do swoich odbiorców" – dodaje Mikołajczyk.

Zakładka Kultura to kolejny element, który porządkuje zawartość serwisu i ma go czynić jeszcze bardziej przejrzystym. Dotychczas, Internauci poszukujący propozycji wyjazdów turystycznych mogli je znaleźć w dziale Podróże. Jesienią ubiegłego roku serwis wprowadził również zakładkę Twoja Firma, gdzie prezentowane są oferty z zakresu B2B (Business-to-Business) skierowane między innymi do firm sektora MŚP.

Komentarze

Powiązane

03.10.24, 14:30
| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
Allegro debiutuje na kolejnym rynku. Tym razem na Węgrzech
Do grona polskich, czeskich oraz słowackich klientów Allegro od 1 października br. dołączają Węgrzy. Węgierska wersja platformy została uruchamiana pod domeną allegro.hu.
03.10.24, 07:30
| internet » informacje
Jury Konkursu Podcast Roku 2024 ogłosiło nominacje w sześciu kategoriach tematycznych
30 września br., w Międzynarodowym Dniu Podcastu, Jury Konkursu Podcast Roku 2024 ogłosiło 22 nominacji w sześciu kategoriach tematycznych. Na stronie konkursu rozpoczęło się sześciotygodniowe głosowanie na ulubiony Podcast Publiczności. 
02.10.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
13 formatów w odświeżonym Silver TV
Wkrótce na rynku pojawi się Silver TV w odświeżonej formule. Kanał, który jeszcze do niedawna emitował jeden program w tygodniu, od października br. będzie nadawany codziennie, a w ofercie stacji pojawi się 13 formatów.
30.09.24, 08:30
| radio » informacje | internet » informacje
Radio ESKA uruchomiło serwis tematyczny Eskapady
Pod nazwą Eskapady ruszył nowy projekt internetowy Radia ESKA poświęcony podróżom po Polsce, zwiedzaniu mniej i bardziej turystycznych zakątków, aktywnemu wypoczynkowi i sposobom na udany relaks.
27.09.24, 10:30
| radio » informacje | internet » informacje
Nauczycielki życia, Coolturalne rozmowy i Siła kobiet. Nowe serie podcastowe w ofercie Grupy ZPR Media
W tym tygodniu swoją premierę mają trzy nowe cykle podcastów Grupy ZPR Media: „Nauczycielki życia”, „Coolturalne rozmowy” i „Siła kobiet”.
25.09.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Węglarczyk-Wrona. Korespondenci. Wspólny podcast Onetu, Onet Audio i TVN24 GO
W każdą środę o godz. 20:00 w Onecie, Onet Audio oraz TVN24 GO udostępniany będzie nowy odcinek nowego podcastu Bartosza Węglarczyka z Onetu i Marcina Wrony z Faktów TVN. „Węglarczyk-Wrona. Korespondenci” jest podcastem, w którym prowadzący poddają analizie i dyskusji kampanię wyborczą w Stanach Zjednoczonych.
23.09.24, 11:00
| internet » informacje
Grupa ZPR Media uruchomiła serwis Pomagamy razem z eksperckimi poradami dla osób dotkniętych powodzią
Grupa ZPR Media pod hasłem „Pomagamy razem” uruchomiła serwis internetowy z praktycznymi informacjami i eksperckimi poradami dla osób dotkniętych powodzią. To wspólna akcja redakcji portali se.pl, murator.pl, MjakMama.pl i PoradnikZdrowie.pl.
23.09.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Szymona Negacz inwestuje w Silver TV. Będą nowe formaty i prowadzący
W październiku br. Silver TV ruszy w nowej odsłonie. Stacja zaplanowała nowe formaty, a w ciągu miesiąca ma pojawiać się ponad 100 godzin transmisji. Inwestorem, który uwierzył w projekt zapoczątkowany przez Beatę Borucką, znaną jako Mądra Babcia, jest Szymona Negacz, twórcy firmy doradczej WiseGroup.
20.09.24, 20:00
| radio » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Dzieje się. Ruszył wideopodcast polityczny Radia ZET, TOK FM, Wyborcza.pl i Polityki Insight
W piątek, 13 września br. zadebiutował wideopodcast polityczny "Dzieje się", który przygotowują w ramach współpracy cztery redakcje: Radia Zet, TOK FM, Wyborcza.pl oraz Polityki Insight.
20.09.24, 18:45
| internet » informacje
Ja wysiadam. Agnieszka Matracka gospodynią niecodziennego talk-show Gazeta.pl
„Ja wysiadam” to program Gazeta.pl w stylu talk-show, który zadebiutował na Gazeta.pl w poniedziałek, 16 września br. o godz. 20:00.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Rzeszowskie Piwnice | inne

Przejdź do oferty

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.