25.01.12, 16:36

Touch - serial debiutuje w 100 krajach

Bezprecedensowy globalny debiut nowego serialu będzie miał miejsce w marcu i obejmie skoordynowane działania w obszarach: światowej dystrybucji, kampanii marketingowej oraz sponsoringu reklamowego.

„Touch” to nowy serial dramatyczny autorstwa Tima Kringa (Herosi). Główną rolę zagra w nim Kiefer Sutherland, dla którego jest to pierwszy projekt telewizyjny od czasu nagrodzonego Emmy serialu „24 godziny”. Bezprecedensowy globalny debiut nowego serialu będzie miał miejsce w marcu i obejmie skoordynowane działania w obszarach: światowej dystrybucji, kampanii marketingowej oraz sponsoringu reklamowego. W zakresie dystrybucji telewizyjnej Twentieth Century Fox Television Distribution, Fox Broadcasting Company, FOX One, 20th Century Fox Television oraz FOX International Channels pracują nad światowym debiutem serialu, którego premierowy odcinek ma zostać wyemitowany niemalże równocześnie w ponad 100 krajach. Dla wsparcia towarzyszących serialowi globalnych działań marketingowych, Sutherland wyruszy w międzynarodową trasę, odwiedzając kilkanaście wybranych europejskich miast. Kulminacją trasy będzie globalne wydarzenie w Nowym Jorku, które będzie miało miejsce 18 marca. To data, która pojawia się już w pilotażowym odcinku „Touch”. Jeśli chodzi o pozostałe obszary działań, warto wspomnieć, że na podstawie unikalnej umowy partnerskiej, dzięki której „Touch” ma dotrzeć do widzów na całym świecie, globalnym sponsorem reklamowym serialu został Unilever.

Twentieth Century Fox Television Distribution zawarło porozumienia na ponad 160 rynkach, z wybranymi wiodącymi światowymi nadawcami oraz platformami regionalnymi. Dzięki globalnemu debiutowi, ten długo oczekiwany serial będzie dostępny na kanałach na całym świecie, w tym na Global Television w Kanadzie, Sky 1 w Wielkiej Brytanii, ProSieben w Niemczech, Yes TV w Izraelu oraz Channel One
w Rosji. FOX International Channels wyemituje serial w 64 krajach w Europie, Azji i całej Ameryce Łacińskiej.

Na podstawie pierwszej tego typu światowej umowy partnerskiej globalnym sponsorem serialu został Unilever. Kluczowe elementy bezprecedensowego wsparcia marketingowego ze strony Unilever obejmują zakup mediów na Europę, Azję, Amerykę Łacińską oraz Stany Zjednoczone, sponsoring międzynarodowej trasy „Touch” oraz zaplanowanej na 18 marca w Nowym Jorku światowej premiery produkcji, a także ekskluzywne materiały online prezentowane przez marki Unilever dostępne na całym świecie.

Zawarta z Unileverem globalna umowa partnerska znacznie wykracza poza nasze dotychczasowe przedsięwzięcia” – powiedział Jean Rossi, Prezes FOX One, zintegrowanego pionu sprzedaży i marketingu News Corp., który przez ponad rok prowadził wraz z Unilever pracę nad wspomnianym porozumieniem.

Łącząc elementy nauki, przeżyć wewnętrznych i emocji, serial „Touch” opowiada historie pozornie niezwiązanych ze sobą osób z całego świata, które wzajemnie na siebie oddziałują, w mniej lub bardziej spotykany czy świadomy sposób. Osią opowieści jest Martin Bohm (Kiefer Sutherland), wdowiec i samotny ojciec, który walczy z niemożnością nawiązania porozumienia ze swoim mającym problemy emocjonalne 11-letnim synem, Jakiem (David Mazouz). Wszystko zmienia się, kiedy Martin odkrywa, że Jake posiada niezwykły dar: zdolność postrzegania na pozór ukrytych wzorców, łączących życie poszczególnych mieszkańców Ziemi. Martin szybko dochodzi do wniosku, że jego zadaniem jest rozszyfrowanie liczb, którymi obsesyjnie zajmuje się syn oraz odkrycie ich znaczenia. Zacznie więc składać poszczególne elementy układanki. Dzięki temu pomoże ludziom na całym świecie w nawiązaniu porozumienia, w miarę jak, zgodnie z prognozowanymi przez Jake’a wzorami, ścieżki ich życia zaczną się przecinać, a jego dążenie do porozumienia z synem ukształtuje przyszłość ludzkości.

Specjalna emisja serialu „Touch” w USA zaplanowana jest na środę, 25 stycznia (21:00 – 22:00 czasu ET/PT). Amerykańska premiera serialu odbędzie się w poniedziałek, 19 marca 21:00 – 22:00 czasu ET/PT), zaś premiery międzynarodowe zaplanowano na tydzień zaczynający się od 19 marca br.

Serial “Touch” powstał dzięki współpracy Chernin Entertainment oraz Tailwind Productions, przy udziale 20th Century Fox Television. Twórcą serialu i autorem scenariusza odcinka pilotażowego jest Tim Kring. Producentami wykonawczymi serialu są Kring, Francis Lawrence (Woda dla słoni), Peter Chernin, Katherine Pope, Kiefer Sutherland, Suzan Bymel (Domowy front) i Carol Barbee (Jerycho). Lawrence został również reżyserem odcinka pilotażowego.

Komentarze

Powiązane

02.10.24, 08:30
| telewizja / VOD » informacje
Polsat SiatCast i Polsat Futbol Cast. Nowe podcasty Polsatu Sport
„Polsat SiatCast” i „Polsat Futbol Cast” to nowe formaty telewizyjno-internetowe, które w październiku br. zadebiutują w sportowych kanałach Polsatu, na Polsatsport.pl oraz na jego kanale YouTube. Audycje mają łączyć zalety świata telewizji i internetu.
02.10.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
13 formatów w odświeżonym Silver TV
Wkrótce na rynku pojawi się Silver TV w odświeżonej formule. Kanał, który jeszcze do niedawna emitował jeden program w tygodniu, od października br. będzie nadawany codziennie, a w ofercie stacji pojawi się 13 formatów.
01.10.24, 16:57
| telewizja / VOD » informacje
BBC First w pakiecie Optimum+ w CANAL+
Kanał BBC First dołączył do pakietu Optimum+, w którym znajdują się już kanały BBC Brit, BBC Earth i BBC Lifestyle.
01.10.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Vectra promuje jesienną ofertę
Agencja Endless przygotowała kolejne odsłony przygód bohaterów Vectry - DZIŚka i JUTRka. Tym razem te dwie postacie przedstawiają jesienne oferty Vectry. Kampania jest prowadzona zarówno w kanałach ATL, BTL, jak i online. Reżyserem spotów został Bartek Kędzierski.
30.09.24, 14:58
| telewizja / VOD » informacje
TVP Info – włącz się na nowo. Duże zmiany w TVP INFO (fotogaleria nowego studia)
30 września br., kanał informacyjny TVP Info rozpoczął nadawanie z nowego studia. Stacja zaprezentowała także nowy logotyp i oprawę graficzną. Celem zmian jest wzmocnienie newsowego charakteru TVP Info i zerwanie – jak podkreśla nadawca - z wizerunkiem stacji propagandowej.
30.09.24, 12:56
| telewizja / VOD » informacje
TVN zapowiada polską edycję Eternal Glory
Wkrótce w Grecji rozpoczną się zdjęcia do nowego programu TVN – opartego na formacie „Eternal Glory”. Mistrzowie sportu staną przed wyjątkowymi wyzwaniami, a całość poprowadzi Anna Senkara. N
30.09.24, 07:30
| telewizja / VOD » seriale
Krew z krwi. Ruszyły zdjęcia do III sezonu serialu
21 sierpnia br. w Warszawie padł pierwszy klaps na planie jednego z najbardziej wyczekiwanych polskich seriali sensacyjnych – „Krew z krwi” (TVP).
29.09.24, 18:00
| telewizja / VOD » informacje
Oko na Europę. Dorota Bawołek i Maciej Zakrocki gospodarzami nowego formatu TVP Info
W ofercie TVP INFO pojawi się nowy program „Oko na Europę”, który poprowadzą Dorota Bawołek i Maciej Zakrocki.
29.09.24, 12:25
| telewizja / VOD » informacje
1,7 mln widzów obejrzało premierę teledysku Moja i Twoja Nadzieja
26 września br. widzowie programu informacyjnego „19.30” mogli obejrzeć premierę teledysku do nowej wersji utworu „Moja i Twoja Nadzieja”, który powstał w ramach akcji Telewizji Polskiej #RazemDlaWas niosącej pomoc ofiarom powodzi w południowo-zachodniej Polsce.
28.09.24, 08:00
| telewizja / VOD » informacje
W poszukiwaniu dobrego filmu. Katarzyna Borowiecka i Igor Kierkosz gospodarzami nowego programu filmowego TVP2
W sobotę, 28 września br. o godz. 18:50, tuż przed galą kończącą 49. Festiwal Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni, w TVP2 zadebiutuje nowy magazyn filmowy – „W poszukiwaniu dobrego filmu”. Jego gospodarzami będą Katarzyna Borowiecka i Igor Kierkosz. Premierowe emisje w każdą sobotę w Dwójce.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Grafik – Dział Imprez i Promocji

Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta | Kraków

Przejdź do oferty

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.