18.01.12, 21:17
EM LAB po raz kolejny dla Hyundai Motor Poland
Agencja EM LAB kontynuuje współpracę z Hyundai Motor Poland, jednym z partnerów UEFA EURO 2012.
Agencja EM LAB kontynuuje współpracę z Hyundai Motor Poland, jednym z partnerów UEFA EURO 2012. W ramach kolejnej współpracy agencja odpowiedzialna jest za produkcję stoisk i ekspozycję samochodów w galeriach handlowych w największych polskich miastach. Pierwszy etap akcji rozpoczął się 16 stycznia i potrwa do 26 lutego, swym zasięgiem obejmie 10 największych galerii w Polsce. W tym czasie prezentowany będzie model ix35 z segmentu SUV. Ekspozycje powiązane są z organizacją jazd testowych dowolnymi modelami przy udziale lokalnych dealerów Hyundai oraz konkursem konsumenckim, w którym osoby które odbędą jazdy testowe i odpowiedzą na pytanie konkursowe mogą wygrać bilety na UEFA EURO 2012.
"Ekspozycje w galeriach handlowych to już kolejna taka realizacja dla Hyundai Motor Poland. Dowodzi to skuteczności tego rodzaju działań w kampaniach klientów motoryzacyjnych" – przyznaje Mateusz Rozwadowski, Ambient Media Manager w EM LAB
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze