11.01.12, 18:23

Travelplanet.pl z Loyalty Partner Polska

Serwis turystyczny Travelplanet.pl nowym partnerem Programu

Loyalty Partner Polska, operator Programu Bonusowego PAYBACK oraz firma Travelplanet.pl S.A. podpisały umowę o współpracy. W styczniu 2012 roku posiadacze kart PAYBACK będą mogli zbierać punkty we wszystkich kanałach sprzedaży serwisu turystycznego Travelplanet.pl.

Umowa pomiędzy Loyalty Partner Polska a Travelplanet.pl S.A. została podpisana jeszcze w 2011 roku, ale oficjalnie współpraca pomiędzy PAYBACK i Travelplanet.pl rusza na początku 2012 roku. "Serwis Travelplanet.pl doskonale uzupełnia ofertę partnerów Programu. Fakt, że jest to firma działająca w obszarze e-commerce bardzo nam odpowiada. Współpraca ta wpisuje się w naszą strategię na 2012 r., ponieważ planujemy szeroko zakrojone działania i rozwój właśnie w tym kierunku. Wierzymy, że uczestnicy docenią nowego partnera PAYBACK" - podkreśla Marcin Drzewiecki, Dyrektor Marketingu Loyalty Partner Polska.

Serwis turystyczny Travelplanet.pl należy do grupy Travelplanet.pl S.A., która oferuje usługi turystyczne poprzez Internet, jest pierwszym biurem podróży i firmą e-commerce na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Spółka działa jako nowoczesny multiagent, prowadzący sprzedaż przez bezpośrednie kanały dystrybucji - Internet, Call Center oraz Punkty Obsługi Klienta (POK). W każdej z wymienionych form sprzedaży uczestnicy Programu PAYBACK będą otrzymywać punkty za: pakiety turystyczne zawierające zakwaterowanie i przelot, pakiety turystyczne zawierające zakwaterowanie bez dojazdu, ubezpieczenia turystyczne wchodzące w skład pakietu.

Posiadacze karty PAYBACK mogą dokonać zakupu wycieczki w trzech krokach. Jeśli będzie taka potrzeba, mogą liczyć na pomoc ze strony Call Center. Za każde 2 złote wydane w serwisie otrzymają jeden punkt PAYBACK.

"Widzimy spory potencjał w programach lojalnościowych" – mówi Radosław Damasiewicz, E-commerce Manager Travelplanet.pl. "Nasz udział w Programie PAYBACK to dodatkowa korzyść dla klientów Travelplanet.pl. Turystyka jest o tyle atrakcyjną branżą, że zakup wycieczki oznacza tysiące punktów na koncie użytkownika. A może nawet więcej, ponieważ planujemy szereg działań promocyjnych, które będą znacznie podwyższać liczbę zdobytych punktów" – dodaje Damasiewicz.

Osoby, które jeszcze nie posiadają karty PAYBACK mogą odebrać ją w punktach sprzedaży innych partnerów: Allegro, BP, Empik, Orange, Telekomunikacja Polska, Real, JYSK, Mango Media, Mix Electronics, Multikino i Smyk. W Banku Zachodnim WBK otrzymać można również kartę debetową i kredytową MasterCard PAYBACK.

Komentarze

Powiązane

19.02.24, 11:52
| internet » informacje
Klub Świadomej Konsumentki. Nowy projekt serwisu WP Kobieta
Redakcja serwisu WP Kobieta uruchamia Klub Świadomej Konsumentki, w którym czytelniczki będą mogły za darmo testować różne produkty i dzielić się swoimi opiniami.
19.02.24, 09:30
| internet » badania rynku | reklama & PR » informacje
Ponad 450 osób przeszkolonych z badania Mediapanel
W 2023 r. firmy Gemius i Polskie Badania Internetu uruchomiły szkolenia z badania Mediapanel, przeznaczone dla podmiotów z branży medialnej. W pierwszym etapie szkoleń, w okresie od września 2023 r. do stycznia 2024 r. wzięło w nich udział ponad 450 osób.
18.02.24, 12:59
| internet » ludzie
Krzysztof “Chris” Sulenta awansuje w MassiveMusic Warsaw
MassiveMusic Warsaw, kreatywna agencja muzyczna, awansowała Krzysztofa Sulentę na stanowisko senior music creative.
17.02.24, 12:00
| internet » informacje | kultura » informacje
Rusza ósma edycja Plebiscytu O!Lśnienia – Nagród Kulturalnych Onetu i Miasta Krakowa
Po raz ósmy zostaną przyznane O!Lśnienia, nagrody kulturalne Onetu i Miasta Krakowa. Zwycięzców wybiorą internauci, a głosowanie potrwa do północy 1 marca br. 
16.02.24, 18:45
| internet » informacje
Jak pisać o klimacie 2.0. Czym jest dezinformacja klimatyczna i jak z nią walczyć. Druga część poradnika Gazeta.pl dla dziennikarek i dziennikarzy
Poradnik o dezinformacji klimatycznej dla dziennikarzy i dziennikarek to kontynuacja wydanej w 2023 r. publikacji Gazeta.pl „Jak pisać o klimacie”, której celem jest wsparcie przedstawicieli mediów ogólnopolskich i lokalnych, powstała we współpracy z Fundacją Climate Strategies Poland.
16.02.24, 08:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Co to będzie. Polityczny wideopodcast od Gazeta.pl
Portal Gazeta.pl rusza z nowym formatem politycznym, prowadzonym przez Martę Nowak oraz Miłosza Wiatrowskiego-Bujacza. Wideopodcast będzie publikowany  w każdy czwartek. Pierwszy odcinek został wyemitowany 15 lutego br.
15.02.24, 15:00
| radio » informacje | internet » informacje
Sprawa Rusałki. Nowa superprodukcja Audioteki
15 lutego br. udostępniono dwa pierwsze odcinki z sześciu odcinków nowej superprodukcji Audioteki – „Sprawa Rusałki”.
15.02.24, 12:48
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
W poprzedniej pracy nie było OK. Krzysztof Stanowski w kampanii rocketjobs.pl
Krzysztof Stanowski, twórca Kanału Zero, wziął udział w kampanii reklamowej portali pracy rocketjobs.pl i justjoin.it „Misja Zmiana”, w której namawia do zmiany pracy na własnych warunkach. Jest to już kolejna wspólna akcja marek z właścicielem Kanału Zero.
14.02.24, 15:30
| radio » informacje | internet » informacje
NOIZZ uruchamia podcast Komfort Guys
W czwartek, 15 lutego br., w Onet Audio, na NOIZZ.pl oraz na wybranych platformach podcastowych ruszy „Komfort Guys” - rozmowy o emocjach, z którymi można się utożsamiać, niezależnie od tego, czy jest to radość, smutek, bliskość, samotność, euforia, czy może przygnębienie.
14.02.24, 14:35
| prasa » informacje | internet » informacje
Nie żyje Mariusz Jabłoński
Zmarł Mariusz Jabłoński, właściciel portalu OstrowiecNews.pl.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.