09.01.12, 18:46
PanMedia Western dla PKN Orlen
Kampanię promującą udział zawodników Orlen Team w 34 edycji Rajdu Dakar zaplanował we współpracy z PKN Orlen Dom Mediowy PanMedia Western.
Kampanię promującą udział zawodników Orlen Team w 34 edycji Rajdu Dakar zaplanował we współpracy z PKN Orlen Dom Mediowy PanMedia Western.
Media użyte w kampanii to: TVP (TVP 1, TVP2, TVP INFO i TVP Sport). Publiczna telewizja po raz kolejny realizuje kroniki dakarowe zarówno sportowe, realizowane przez redakcję sportową TVP, jak i lifestylowe, których twarzą jest prezenterka Beata Sadowska. Na stronach sport.tvp.pl można również oglądać wszystkie materiały video prezentowane na antenie telewizji.
Relacje filmowe z rajdu dostępne są również online - zarówno na stronach TVP ("Kroniki Dakaru" TVP), jak i na sponsorowanej przez Orlen sekcji dedykowanej Dakarowi na sport.onet.pl. Dostępne są tam przygotowywane przez dziennikarza portalu codzienne reportaże z trasy rajdu. Społecznościową stronę projektu tworzą zarówno newsy dotyczące Orlen Team'u dostępne na portalu Facebook, jak i umieszczane tam na bieżąco zdjęcia oraz clipy video dostępne również na YouTube. Dla kibiców przygotowane zostały specjalne aplikacje konkursowe na Facebooku z atrakcyjnymi nagrodami.
TVN Turbo wyprodukowało czteroodcinkowy program prezentujący sylwetki zawodników i ich przygotowania do rajdu. W kampanii biorą również udział stacje radiowe Eska i Eska Rock. W Esce prowadzony jest konkurs dla słuchaczy pod hasłem "Rajd Dakar z Eską", w którym do wygrania są karty na paliwo o wartości 700 zł oraz spotkanie z Orlen Team’em.
Powstał również specjalny serwis internetowy dedykowany tegorocznej edycji rajdu Dakar2012, w którym można na bieżąco śledzić osiągnięcia Polaków startujących w najbardziej wymagającym z rajdów. Bogate zasoby multimedialne uzupełniają część informacyjną serwisu, w której można na bieżąco obserwować klasyfikację w poszczególnych kategoriach: samochodów, motocykli, quadów i ciężarówek oraz śledzić trasę rajdu.
Kampania ma prasowe wsparcie w trzech tytułach wydawnictwa Ringer Axel Springer (Fakt, Przegląd Sportowy i Sport). Działania promocyjne potrwają do końca stycznia 2012.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze