09.01.12, 18:46

PanMedia Western dla PKN Orlen

Kampanię promującą udział zawodników Orlen Team w 34 edycji Rajdu Dakar zaplanował we współpracy z PKN Orlen Dom Mediowy PanMedia Western.

Kampanię promującą udział zawodników Orlen Team w 34 edycji Rajdu Dakar zaplanował we współpracy z PKN Orlen Dom Mediowy PanMedia Western.

Media użyte w kampanii to: TVP (TVP 1, TVP2, TVP INFO i TVP Sport). Publiczna telewizja po raz kolejny realizuje kroniki dakarowe zarówno sportowe, realizowane przez redakcję sportową TVP, jak i lifestylowe, których twarzą jest prezenterka Beata Sadowska. Na stronach sport.tvp.pl można również oglądać wszystkie materiały video prezentowane na antenie telewizji.

Relacje filmowe z rajdu dostępne są również online - zarówno na stronach TVP ("Kroniki Dakaru" TVP), jak i na sponsorowanej przez Orlen sekcji dedykowanej Dakarowi na sport.onet.pl. Dostępne są tam przygotowywane przez dziennikarza portalu codzienne reportaże z trasy rajdu. Społecznościową  stronę projektu tworzą zarówno  newsy dotyczące Orlen Team'u dostępne na portalu Facebook, jak i umieszczane tam na bieżąco zdjęcia oraz clipy video dostępne również na YouTube. Dla kibiców przygotowane zostały specjalne aplikacje konkursowe na Facebooku z atrakcyjnymi nagrodami.

TVN Turbo wyprodukowało czteroodcinkowy program prezentujący sylwetki zawodników i  ich przygotowania do rajdu. W kampanii biorą również udział stacje radiowe Eska i Eska Rock. W Esce prowadzony jest konkurs dla słuchaczy pod hasłem "Rajd Dakar z Eską", w którym do wygrania są karty na paliwo o wartości 700 zł oraz spotkanie z Orlen Team’em. 

Powstał również specjalny serwis internetowy dedykowany tegorocznej edycji rajdu Dakar2012, w którym można na bieżąco śledzić osiągnięcia Polaków startujących w najbardziej wymagającym z rajdów. Bogate zasoby multimedialne uzupełniają część informacyjną serwisu, w której można na bieżąco obserwować klasyfikację w poszczególnych kategoriach: samochodów, motocykli, quadów i ciężarówek oraz śledzić trasę rajdu.

Kampania ma prasowe wsparcie w trzech tytułach wydawnictwa Ringer Axel Springer (Fakt, Przegląd Sportowy i Sport). Działania promocyjne potrwają do końca stycznia 2012.

Komentarze

Powiązane

13.02.25, 21:00
| reklama & PR |
Kierunek Kreatywny i Małachowski w zimowej kampanii kurtek
W grudniu 2024 roku wystartowała kolejna odsłona współpracy marki Małachowski z agencją reklamową Kierunek Kreatywny.
13.02.25, 20:00
| reklama & PR |
Nice To Fit You zachęca do celebrowania chwil w kampanii #SmakujKażdąChwilę
Nice To Fit You, firma działająca w branży cateringu dietetycznego, rozpoczęła nową platformę komunikacji oraz całoroczną kampanię pod hasłem #SmakujKażdąChwilę. W kampanii marka zwraca uwagę na znaczenie celebrowania codziennych chwil poprzez różnorodne smaki i świadome wybory, które oferuje w swoim asortymencie.
13.02.25, 19:00
| reklama & PR » informacje
Bank Millennium nowym członkiem IAB Polska
Bank Millennium dołączył do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, organizacji skupiającej ok. 250 firm działających w sektorze interaktywnym, technologicznym i reklamowym na polskim rynku.
13.02.25, 18:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Bziuk obejmuje stanowisko Business Projects Development Director w Grupie Agora
Od stycznia 2025 r. Izabela Bziuk objęła stanowisko Business Projects Development Director w Grupie Agora. Została liderką nowego działu w strukturze sprzedaży bezpośredniej.
13.02.25, 14:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Kiwak w zespole marketingu Bonnier Business Polska
Z początkiem lutego br. do zespołu marketingu Bonnier Business Polska dołączyła Izabela Kiwak, która objęła nowo utworzone stanowisko Deputy CMO for Research & Insights.
13.02.25, 13:00
| reklama & PR » ludzie
Salestube wzmacnia zespół Data Analytics & Engineering
Do zespołu Data Analytics & Engineering spółki Salestube, będącej częścią Group One, dołączyło pięciu nowych ekspertów. Jak podkreśla agencja, zmiany te są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie klientów na zaawansowane rozwiązania w obszarze danych i sztucznej inteligencji.
13.02.25, 10:40
| reklama & PR » informacje
Hortex promuje tropikalne nowości Tropical Duo
Wystartowała kampania nowych, egzotycznych napojów Hortex Tropical Duo, przygotowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „Każde pokolenie ma swój Hortex”.
12.02.25, 19:45
| reklama & PR » informacje
Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit. Inspiracje w nowej kampanii reklamowej
Maczfit, marka z segmentu cateringu dietetycznego w Polsce, rozpoczęła rok 2025 nową kampanią reklamową pod hasłem „Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit”.
12.02.25, 11:05
| reklama & PR » informacje
Agencja They.pl wizualna zmienia się w They Digital
Agencja digital marketingowa They.pl przechodzi rebranding. Zmienia nazwę na They Digital, wprowadza nową identyfikację wizualną i logotyp.
12.02.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
#MojaCOOLGirl. Trzecia edycja konkursu marki Jeżyki
Na początku lutego br. rozpoczęła się trzecia edycja konkursu konsumenckiego #MojaCoolGirl, organizowanego przez markę Jeżyki Coolki (Colian). Akcja, nawiązująca do Walentynek i Dnia Kobiet, ma zachęcać konsumentów do wyrażania wdzięczności wobec bliskich osób w kreatywny sposób.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.