03.01.12, 18:10
Polsat Film: Kevin sam w Nowym Jorku w Nowy Rok zobaczyło aż 281 tys. osób
Polsat Film w Nowy Rok był najchętniej oglądanym kanałem filmowym wśród abonentów Cyfrowego Polsatu oraz znalazł się w ścisłej czołówce kanałów filmowych, dostępnych w sieciach kablowych i na platformach cyfrowych (dane: Nielsen Audience Measurement).
Polsat Film w Nowy Rok był najchętniej oglądanym kanałem filmowym wśród abonentów Cyfrowego Polsatu oraz znalazł się w ścisłej czołówce kanałów filmowych, dostępnych w sieciach kablowych i na platformach cyfrowych (dane: Nielsen Audience Measurement).
Stacja w tym dniu zgromadziła przed telewizorami średnio 65 tysięcy widzów, co przełożyło się na udziały 0,77% w grupie 4+ oraz 1,17% w grupie (16-49). Najchętniej oglądane filmy to „Kevin sam w Nowym Jorku"(godz. 17.05), który przyciągnął przed telewizory średnio 281 tysięcy widzów. Dało to stacji Polsat Film udziały w rynku na poziomie 1,81% w grupie 4+ oraz 3,07% w grupie (16-49). Drugim noworocznym hitem była „Szklana pułapka 2" (godz. 21.00), którą obejrzało 159 tysięcy widzów. Film z Brucem Willisem w roli głównej zagwarantował stacji udziały na poziomie 1,24% w grupie 4+ i 1,62% w grupie (16-49).
Polsat Film plasuje się w czołówce kanałów filmowych, dostępnych w sieciach kablowych i na platformach cyfrowych. W ostatnim roku zwiększył swoje udziały w rynku w grupie komercyjnej o ponad 1/3 i osiagnął średnią widownię na poziomie 0,39%. Sympatię i uznanie widzów kanału zyskało zwłaszcza pasmo filmowe o godz. 21.00.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze