02.01.12, 13:44
Muzyka mojego życia! - nowy liner Radia Złote Przeboje
Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Radia Złote Przeboje – spoty reklamowe z hasłem „Muzyka mojego życia!” można zobaczyć w stacjach telewizyjnych i kinach w całej Polsce.
1 stycznia 2012 r. rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Radia Złote Przeboje – spoty reklamowe z hasłem „Muzyka mojego życia!” można zobaczyć w stacjach telewizyjnych i kinach w całej Polsce. Hasło kampanii pojawiło się w nowym linerze stacji „Radio Złote Przeboje – muzyka mojego życia!”, a działaniom promocyjnym towarzyszy konkurs antenowy dla słuchaczy.
Zaplanowana na styczeń kampania przypomina, że Radio Złote Przeboje to stacja, w której każdy może usłyszeć ulubione, niezmiennie popularne utwory przywołujące najpiękniejsze wspomnienia. W reklamach wykorzystano trzy popularne hity: piosenki „Wake Me Up Before You Go-Go” zespołu Wham!, „Pretty Woman” Roya Orbisona i „How Do You Do” grupy Roxette. Bohaterowie spotów reklamowych to m.in. rodzina zaczynająca dzień ze Złotymi Przebojami i osoby, którym radio towarzyszy w pracy.
Spoty z nowej kampanii mają 15 i 30 sekund. Są wyświetlane m.in. w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie i kanałach tematycznych, a także w sieci kin Helios i Cinema City w całej Polsce. Reklamy przygotował dom produkcyjny Timecode, a plan kampanii – dom mediowy Starlink i dział promocji Grupy Radiowej Agory. Hasło kampanii „Radio Złote Przeboje – muzyka mojego życia!” pojawiło się też na antenie stacji jako nowy liner. Będzie je można usłyszeć w czasie trwania działań promocyjnych.
Razem ze startem nowej kampanii reklamowej ruszył także specjalny konkurs dla słuchaczy Złotych Przebojów. W antenowej zabawie można wygrać płyty CD.
Komentarze