20.12.11, 18:46

Nowa oprawa wizualna Sygnity SA

Dragon Rouge, międzynarodowa agencja strategy & brand design, jest autorem nowego pozycjonowania, logo oraz kompletnej identyfikacji wizualnej Sygnity SA, firmy z branży IT w Polsce.

Dragon Rouge, międzynarodowa agencja strategy & brand design, jest autorem nowego pozycjonowania, logo oraz kompletnej identyfikacji wizualnej Sygnity SA, firmy z branży IT w Polsce. Odświeżona marka Sygnity została zbudowana wokół idei „płynnej i twórczej współpracy” – zaś nowa idea znalazła odzwierciedlenie w nowej, bardziej humanistycznej odsłonie marki.

Pogłębiona analiza branży IT w trakcie projektu ujawniła, że poziom jej rozwoju wizualnego jest analogiczny do tego w bankowości lat 90-tych. Niemal wszystkie firmy wyglądają jak sztywne korporacje, i jak wynikało z badań, również jako bezduszne są postrzegane. Pomysł na  nowe Sygnity to opowieść o ludziach, a nie o zimnej technologii. O tym, jak działamy, a nie wyłącznie o tym, co robimy. Firmy IT, zbyt często dzisiaj o tym zapominają” – powiedział Arkadiusz Łoś, Brand Consulting & CI Director w Dragon Rouge.

Nowe logo firmy ma świadomie uciekać od typowych dla branży IT skojarzeń. Jest nowoczesne, ale również przyjazne i ma dobrze zapada w pamięć. Logo skontrastowane jest z bardzo czystą, niemal minimalistyczną oprawą graficzną.  Jej najważniejszym elementem są ludzie, zawsze sfotografowani tak by patrzeć odbiorcy prosto w oczy. Proste, współczesne liternictwo oraz odręczne rysunki i zakreślenia w tekście podkreślają dodatkowo otwarty charakter marki. Dominującym kolorem jest błękit (dokładniej cyan), choć Sygnity objawiać się będzie także kolorach uzupełniających: czerwonym, zielonym, żółtym i purpurowym.

Nowa stylistyka znalazła odzwierciedlenie we wszystkich materiałach firmowych i promocyjnych marki, na nowym serwisie internetowym firmy www.sygnity.pl oraz w nowej recepcji siedziby głównej firmy. Wszystkie elementy zostały zaprojektowane przez Dragon Rouge zgodnie ze wspólną koncepcją marki. Dragon Rouge jest także autorem nowego claimu marki „sign up!”, będącego swoistym zaproszeniem dla odbiorców do przyłączenia się i przetestowania zalet nowego Sygnity.

Nad projektem pracował, w sumie, ponad 10-osobowy zespół strategów, projektantów, architektów i wdrożeniowców. Marka, w nowej odsłonie, została ponownie wprowadzona na rynek 5 grudnia.  Nowa identyfikacja zastąpiła poprzednią, stosowaną przez markę od 2007 roku.

Komentarze

Powiązane

07.10.24, 11:30
| reklama & PR » ludzie
Mariola Piekarska awansuje w Tailor Made
Mariola Piekarska awansowała w strukturach firmy Tailor Made i objęła stanowisko account executive, obejmując nowe obowiązki.
07.10.24, 10:30
| reklama & PR » informacje
Linux Polska wybiera Lightscape po raz kolejny
Marka Linux Polska nawiązała współpracę z agencją Lightscape, która obejmuje działania z zakresu media relations, promocji flagowej konferencji Open Source Day, a także prowadzenia kanałów social media platformy SoruceMation.
07.10.24, 08:39
| reklama & PR » informacje
Przejdź na dobrą stronę mocy. OSM Piątnica promuje Skyry
23 września br. wystartowała kampanię promującą Skyry (OSM Piątnica) – jogurty typu islandzkiego. W spocie reklamowym podkreślono zalety tych produktów.
06.10.24, 16:08
| reklama & PR » ludzie
Justyna Przybył zajmie się działaniami Grupy Agora w obszarze zrównoważonego rozwoju
Do zespołu Grupy Agora dołączyła Justyna Przybył, która objęła stanowisko Head of Sustainability i ESG. Przybysz będzie odpowiedzialna za działania firmy w obszarze zrównoważonego rozwoju oraz ESG.
05.10.24, 13:26
| reklama & PR » informacje
Maffashion i Natalia Kukulska promują płyn micelarny Garnier
Na początku października br., ruszyła kampania płynu micelarnego Garnier Za produkcję oraz egzekucję odpowiada VML.
04.10.24, 18:30
| reklama & PR » informacje
Loteria na wagę złota. Sztabki złota do wygrania w loterii promocyjnej marki PURINA Gourmet
Marka PURINA Gourmet powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie i organizację loterii promocyjnej pod hasłem „Loteria na wagę złota”. Zgłoszenia przyjmowane są od 1 października do 30 listopada 2024 r. wygrania puli nagród znajduje sie ponad 1,2 tys.
04.10.24, 17:30
| reklama & PR » informacje
Influencerzy reklamują Gang Produkciaków
W ramach promocji nowej kolekcji maskotek od Biedronki, Lifetube ruszył z kampanią “Produkciaki przejmują…”, do której zaangażował influencerów parentingowych i gamingowych, m.in.: Olgę Frycz, iSuperMWK i Aleksandrę Żuraw.
04.10.24, 13:22
| reklama & PR » informacje
Jak domowe, a gotowe. Pudliszki promują gotowe dania w tacce
Wystartowała kampania promująca nowość marki Pudliszki – gotowe dania na tacce, która w całości realizowana jest w digitalu.
04.10.24, 12:05
| reklama & PR » informacje
Czas na gotowe zupy! Jesienna kampania marki JemyJemy
Marka JemyJemy z portfolio Profi S.A. działająca w segmencie zup gotowych z półki, na początku października br. rozpoczęła kampanię mediową, obejmującą OOH, digital, social media oraz aktywności w punktach sprzedaży.
04.10.24, 11:02
| reklama & PR » ludzie
Anna Wawszkiewicz i Bartosz Makowski w zespole More Bananas
Anna Wawszkiewicz i Bartosz Makowski dołączyli do zespołu krakowskiej agencji More Bananas.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty

Grafik – Dział Imprez i Promocji

Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta | Kraków

Przejdź do oferty

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 07.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 06.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.