19.12.11, 14:40

Nowa struktura i awanse w IDMnet

IDMnet przyjął nową strukturę spółki. Najważniejsze zmiany to oddzielenie zadań handlowych od usługowych oraz budowa centrów wiedzy, wspierających wszystkie działy firmy.

IDMnet przyjął nową strukturę spółki. Najważniejsze zmiany to oddzielenie zadań handlowych od usługowych oraz budowa centrów wiedzy, wspierających wszystkie działy firmy. W strukturze IDMnet pojawiły się też trzy nowe działy: Negocjacji i Rozliczeń, Tradingu oraz Kluczowych klientów.

Dział Negocjacji i Rozliczeń będzie wspierał działy witryn, afiliacji oraz działy agencyjne IDMnet i Afilo. Do jego zadań będzie należało prowadzenie negocjacji z domami mediowymi i innymi partnerami. Będzie również czuwał nad realizacją kontraktów z wydawcami i rozliczaniem kampanii. Funkcję dyrektora handlowego ds. negocjacji agencyjnych i rozliczeń obejmie Jan Roszkiewicz, dotychczasowy dyrektor działu agencyjnego. Na tym stanowisku zastąpi go Łukasz Skawiński, który do tej pory zarządzał siecią typu audiencje network - AdProfile. Produktem AdProfile zajmie się Daniel Kondzior – project manager. Dział Tradingu, na czele którego stanie Michał Hejka, wiceprezes IDMnet, będzie odpowiadał za optymalizację sprzedaży do platform zakupowych (SSP, DSP, AdExchange). Do jego zadań będzie należeć również sprzedaż do sieci afiliacyjnych oraz obsługa powierzchni typu remnant.

Dział Kluczowych Klientów został wyodrębniony z dotychczasowego działu agencyjnego. Do jego zadań będzie należała obsługa i pozyskiwanie kluczowych klientów oraz wdrożenie nowych standardów obsługi. Działem pokieruje Agnieszka Muszyńska.

W ramach zmian w strukturze IDMnet, zreorganizowany został także Dział Wsparcia Sprzedaży, którego zakres działań w związku z tym się poszerzy. Do jego głównych zadań należeć będzie rozwój produktów, istniejących już  w portfolio spółki, zarządzanie i dystrybucja wiedzy o nich oraz rozwój nowych rynków i wskazywanie nowych obszarów. Przypomnijmy, że obecnie w portfilio IDMnetu są sieci tematyczne: Budowia, 4Clover, Zdrowienet, Adporfile, Cplnet, Adaction, Adfun, projekty Social Media, Wyszukiwarki, E-commerce oraz sieć horyzontalna IDMnet i sieć afiliacyjna Afilo. Dział Wsparcia Sprzedaży i Rozwoju będzie również wspierał działy w realizacji rozbudowanych kampanii i projektów specjalnych dla klientów oraz domów mediowych. Będą tu także powstawały nowe produkty reklamowe i jednostki biznesowe. Działem pokieruje Katarzyna Patkowska, która obejmie stanowisko szefa wsparcia sprzedaży i strategii. 
Przed przejściem do IDMnet zarządzała działaniami z zakresu marketingu internetowego w Nokia Poland, gdzie była zatrudniona jako digital marketing manager. Odpowiadała wówczas za  projekty nagradzane w konkursach takich jak: Webstar, Golden Eagles, KTR oraz Efekton Awards.

Nowa struktura i podział stanowisk funkcjonują od 1 grudnia 2011.

Komentarze

Powiązane

11.02.25, 22:58
| reklama & PR » informacje
SAIC Poland promuje model MG3 w wersji spalinowej i hybrid+
SAIC Poland z początkiem tygodnia rozpoczął kampanię modelu MG3 w wersji spalinowej i hybrid+, czyli najnowszego wariantu hatchback’a marki MG.
11.02.25, 19:00
| reklama & PR » informacje
Lubella organizuje loterię w ramach kampanii Gotuj w domu jak w restauracji
W kolejnej odsłonie kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji” Lubella zachęca nie tylko do tworzenia własnej restauracji w domowym zaciszu, ale także organizuje loterię z nagrodami.
11.02.25, 16:45
| reklama & PR » informacje
Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą. Nietypowa instalacja w centrum Warszawy
12 lutego br., na Dworcu Centralnym w Warszawie stanie nietypowa instalacja, która ma przyciągnąć uwagę, skłonić przechodniów do zatrzymania się i głębszej refleksji.
11.02.25, 15:15
| reklama & PR » informacje
ASAP&ASAP z kampanią dla marki Compeed
Agencja strategiczno-kreatywna ASAP&ASAP przygotowała dla marki Compeed (Perrigo Poland) lokalizację globalnej kampanii, z dostosowaniem komunikacji do obowiązujących w Polsce przepisów dotyczących reklamowania wyrobów medycznych.
11.02.25, 12:03
| reklama & PR » informacje
Lorenz promuje limitowaną edycję Wiejskich Ziemniaczków
Marka Wiejskie Ziemniaczki (Lorenz) ruszyła z kampanią promującą limitowaną edycję chipsów, dostępnych w nowych smakach, inspirowanych polską kuchnią.
11.02.25, 10:45
| reklama & PR » ludzie
Dawid Nowak i Marcin Surmacz awansują w WEC Communication
W stycznia 2025 r. na stanowiska PR Executive w agencji WEC Communication awansowali Dawid Nowak i Marcin Surmacz.
11.02.25, 09:26
| reklama & PR » informacje
Domino's Pizza wybiera w przetargu agencję Change Serviceplan
Agencja Change Serviceplan (Group One) wygrała przetarg na kampanię marketingową Domino's Pizza. Współpraca obejmie stworzenie platformy komunikacyjnej, kreację i nadzór produkcyjny.
11.02.25, 06:00
| reklama & PR » ludzie
Aleksandra Sianecka dyrektorką Marketingu, Marki, Konceptów handlowych i relacji z Klientem w Auchan Polska
Aleksandra Sianecka objęła stanowisko dyrektorki Marketingu, Marki, Konceptów handlowych i relacji z Klientem w Auchan Polska. Będzie odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie zintegrowaną komunikacją marketingową.
10.02.25, 23:10
| reklama & PR » informacje
Boiron promuje swój flagowy produkt - Oscillococcinum
Na początku lutego br., Boiron, francuski producent i dystrybutor homeopatycznych produktów leczniczych, rozpoczął kampanię promującą Oscillococcinum. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Arena Media (Havas Media Network).
10.02.25, 22:22
| reklama & PR » informacje
10 rocznych pensji z okazji 10. urodzin BLIKA w loterii BLIKOMANIA
Ruszyła urodzinowa edycja BLIKOMANII, organizowanej przez Polski Standard Płatności. Z okazji 10-lecia BLIKA uczestnicy mogą grać w loterii takie nagrody jak: 10 rocznych pensji po 120 tys. zł każda oraz 10 010 czeków BLIK o wartości 200 zł każdy.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.