13.12.11, 18:25
Kolejne realizacje IRR dla Lenovo
Instytut Rozwoju Reklamy realizuje kolejne kampanie dla Lenovo – producenta sprzętu komputerowego. Kampanie promują nowe produkty Lenovo i skierowane są do dwóch różnych grup docelowych – do użytkowników indywidualny oraz do sektora MŚP.
Dwie pierwsze kampanie, które wystartowały w połowie listopada promują urządzenia E420 i E520 z serii ThinkPad Edge, a także ThinkPad Tablet, które zostały zaprojektowane jako urządzenia biznesowe, z myślą o małych i średnich przedsiębiorcach.
Dwie kolejne kampanie, które wystartowały 28. listopada br. i zakończą się tuż przed świętami, promują urządzenia dla użytkowników indywidualnych – notebook IdeaPad Y570 oraz dwa tablety: K1 oraz wchodzący na polski rynek najnowszy tablet IdeaPad A1. IRR przygotował całość czterech kampanii internetowych – bannery oraz dedykowane Landing Page. Planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu Value Media.
Komentarze