12.12.11, 17:56

Nowy smartfon Motorola FIRE XT

Dzięki systemowi Android 2.3, wyraźnemu 3.5-calowemu ekranowi dotykowemu oraz dwóm kamerom smartfon od Motoroli oferuje korzystanie z  serwisów społecznościowych.

Dzięki systemowi Android 2.3, wyraźnemu 3.5-calowemu ekranowi dotykowemu oraz dwóm kamerom smartfon od Motoroli oferuje korzystanie z  serwisów społecznościowych.

Motorola FIRE XT stanowi połączenie funkcjonalności, nowoczesnego wzornictwa i świata serwisów społecznościowych. Wyposażono ją w jasny ekran dotykowy o przekątnej 3.5 cala oraz dwa niezależne aparaty z funkcją nagrywania wideo. Obudowę smartfonu pokryto ciemną powłoką tytanową. Motorola FIRE XT będzie dostępna w Polsce 14. grudnia br.

Najnowsza wersja systemu operacyjnego Android 2.3, eleganckie wzornictwo, przystępna cena oraz cała gama funkcjonalnych rozwiązań – to są właśnie cechy wyróżniające Motorolę FIRE XT.  Uchwyć i podziel się swoimi wspomnieniami dzięki aparatowi 5 megapikseli z auto fokusem i lampą błyskową, robiącym wyraźne zdjęcia.

Dzięki aplikacji Qik Video Connect można nie tylko stworzyć niezwykły film, ale również pokazać go swoim przyjaciołom w czasie rzeczywistym. Qik oraz umieszczona na froncie kamera mogą również posłużyć do korzystania z chatów wideo.  Wirtualna klawiatura pozwala szybko i wygodnie napisać wiadomość SMS czy e-mail, a  natychmiastowy dostęp do najważniejszych serwisów społecznościowych sprawia, że nie umknie nam żadna wiadomość od naszych bliskich i przyjaciół.

Motorola FIRE XT oferuje unikalne możliwości personalizacji – smartfon wyposażono w interfejs Moto Switch, który  przełącza ustawienia telefonu między trybem domowym a biznesowym.

"Smartfony stały się integralną częścią naszego życia, dlatego tak ważne jest by oferowały dostęp do rozrywki i praktycznych funkcjonalności" – powiedziała Małgorzata Matusiewicz, Dyrektor Marketingu Motorola Mobility w Europie Centralnej. "Motorola FIRE XT to ekonomiczny model, który zapewnia dostęp do najwyższej jakości funkcji oferowanych przez zaawansowane smartfony” – dodaje.

Motorola FIRE XT została wyposażona w baterię o bardzo wysokiej żywotności, pozwalającej na 8 godzinciągłych rozmów lub do 28 dni czuwania w trybie 3G.

Komentarze

Powiązane

25.11.24, 23:03
| biznes i technologie » informacje
Gry bez barier. Mattel chce ułatwić zabawę osobom nierozróżniającym kolorów
Mattel, producent popularnych gier takich jak Scrabble, UNO czy Pictionary, zapowiedział dostosowanie swoich produktów do potrzeb osób z zaburzeniami widzenia kolorów. Na polskim rynku zadebiutowała już nowa wersja Blokus, w której zastosowano wgłębienia umożliwiające odróżnianie elementów różnych kolorów.
24.11.24, 22:00
| biznes i technologie » informacje
Newseria: spadek sprzedaży detalicznej może się okazać tymczasowy. Konsumenci dalej są jednak skłonni do dużych zakupów
Polska gospodarka w 2024 r. wyraźnie przyspieszyła w porównaniu z mikro wzrostem w 2023 r. i tegoroczny PKB powinien urosnąć o blisko 3 proc. – informuje w depeszy Newseria.
23.11.24, 21:00
| biznes i technologie » informacje
PepsiCo uruchomiło swoją największą farmę fotowoltaiczną w Polsce
PepsiCo uruchomiło swoją największą jak dotąd farmę fotowoltaiczną w Polsce o mocy 3,5 MWp w miejscowości Święte na Dolnym Śląsku. Jest to część tegorocznej inwestycji o wartości 22 mln zł w rozwój własnych odnawialnych źródeł energii.
21.11.24, 23:00
| biznes i technologie » informacje
Matt Dobrodziej prezesem Lenovo w regionie EMEA
Lenovo, firma działająca w branży technologicznej, mianowała Matta Dobrodzieja na stanowisko prezesa regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) ze skutkiem natychmiastowym.
16.11.24, 08:00
| biznes i technologie » informacje
Polacy częściej odwiedzają sklepy convenience
Analiza zachowań ponad 1,5 mln konsumentów w III kw. br. wykazała, że w sklepach convenience wyraźnie wzrósł ruch, bo o 9,5 proc. rdr. – wynika z danych Proxi.cloud. W hipermarketach podniósł się o 1,7 proc. rdr. Natomiast spadł rdr. w supermarketach – o 10,6 proc., a także w dyskontach – o 7 proc. W formacie convenience przybyło też klientów – 0,7 proc.
10.11.24, 20:00
| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
Dynamika handlu internetowego spowalnia. W czołówce Allegro, Media Expert, Zalando czy Sinsay
Wartość rynku e-commerce w Polsce w 2024 r. szacowana jest na blisko 100 mld zł. Jednak według raportu PMR Market Experts „Handel internetowy w Polsce 2024” dynamika wzrostu zaczyna spowalniać. Wynika to z dojrzewania sektora oraz częściowego powrotu konsumentów do tradycyjnych zakupów.
08.11.24, 17:35
| biznes i technologie » informacje
Auchan Polska i Intermarché inaugurują długoterminowy sojusz zakupowy. Jest zgoda UOKiK
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w odpowiedzi na wniosek sieci handlowych Auchan Polska i Intermarché, wydał zgodę na koncentrację i utworzenie długotrwałego sojuszu zakupowego. W wyniku tej decyzji obie firmy powołają do życia nowy podmiot, którego zadaniem będzie reprezentowanie obu sieci w rozmowach z kontrahentami.
03.11.24, 21:05
| biznes i technologie » informacje
Ruch w galeriach i centrach handlowych spadł o ponad 12 proc. w III kwartale 2024 r.
W III kwartale br. ruch w centrach i galeriach handlowych spadł o blisko 12,4 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. W tym samym czasie zmniejszyła się liczba unikalnych klientów – o prawie 10 proc. rdr. Z kolei częstotliwość zakupów minimalnie wzrosła w dwóch województwach, a w pozostałych odnotowano nieznaczne spadki.
02.11.24, 16:46
| biznes i technologie » informacje
Sieć franczyzowa Odido ma już 500 punktów
MAKRO Polska dołączyła pięćsetny sklep do sieci Odido w formule Elevate. Placówka znajduje się miejscowości Bieńkówka w województwie małopolskim. Prowadzą ją państwo Natalia i Karol Jończyk.
01.11.24, 20:16
| internet » informacje | biznes i technologie » informacje
DEKO Electronics dołącza do e-Izby
DEKO Electronics – producent elektroniki użytkowej, prowadzący własny sklep internetowy – dołączył do grona firm członkowskich Izby Gospodarki Elektronicznej.