07.12.11, 17:52
8,8 mln widzów Mikołajkowego Bloku Reklamowego TV Polsat
Charytatywny „Mikołajkowy Blok Reklamowy" nadany 6 grudnia br. o godzinie 18:45 łącznie przyciągnął przed telewizory 54,9 procent widzów w grupie 16-49.
Charytatywny „Mikołajkowy Blok Reklamowy" nadany 6 grudnia br. o godzinie 18:45 łącznie przyciągnął przed telewizory 54,9 procent widzów w grupie 16-49 (dane według Nielsen Audience Measurement). Dzięki tak licznej widowni, która obejrzała blok, według wstępnych oszacowań udało się zebrać kwotę 2.000.999,58 złotych. W tym roku po raz pierwszy Mikołajkowy Blok Reklamowy można było obejrzeć dzięki aplikacji Ipla w internecie, z tej możliwości skorzystało 4 185 użytkowników.
Dotychczasowe osiem edycji kampanii Mikołajkowego Bloku Reklamowego przyniosło wsparcie dla podopiecznych Fundacji POLSAT w wysokości prawie 8 400 000 złotych.
Komentarze