30.12.11, 11:46
Discovery pokaże poznański stadion
Dwa dni spędziła ekipa zdjęciowa Discovery na poznańskim stadionie. W dokumencie, który będzie emitowany w maju 2012 r., będzie można zobaczyć, jak powstawała stalowa konstrukcja stadionu, jak działa system bezpieczeństwa i jakie technologie wykorzystuje się na stadionie obecnie.
Dwa dni spędziła ekipa zdjęciowa Discovery na poznańskim stadionie. W dokumencie, który będzie emitowany w maju 2012 r., będzie można zobaczyć, jak powstawała stalowa konstrukcja stadionu, jak działa system bezpieczeństwa i jakie technologie wykorzystuje się na stadionie obecnie.
W środę i czwartek ekipa Discovery mogła zajrzeć w każdy zakamarek stadionu przy Bułgarskiej, by pokazać, jak funkcjonują systemy bezpieczeństwa i w jaki sposób wyglądał montaż wielkich kratownic konstrukcji dachowej. Discovery mogło sprawdzić także, jak wygląda droga kibica, by dostać się do środka obiektu oraz kto i po co będzie stewardem na stadionie podczas EURO. Materiał, który obecnie jest przygotowywany nosi roboczy tytuł „Behind the scenes EURO 2012” i będzie pokazywał kulisy przygotowań do EURO w Polsce i na Ukrainie.
Program przygotowywany przez Discovery będzie składał się z dwóch 60 minutowych odcinków. Ekipa była już na zdjęciach w Łodzi, gdzie projektuje się zestawy przeciwuderzeniowe dla policji, a także na stadionach w Warszawie i Gdańsku.
„Behind the scenes EURO 2012” to serial dokumentujący przygotowania w charakterystycznej dla Discovery formule, która wyjaśnienia widzowi proces i zasady działania. Takie programy rządzą się swoimi prawami. Tu ważna jest konkretna wiedza w myśl „How do they do it?” – mówi Elżbieta Ciszewska, producent.
„Behind the scenes EURO 2012” dla Discovery reżyseruje Andrzej Słodkowski. Jest reżyserem i fotografikiem. Jego filmy realizowane w 82 krajach, emitowane były przez wiele prestiżowych sieci telewizyjnych, m.in. przez Discovery Channel, Global, TSN czy CNN. Pracował i mieszkał w Ameryce Północnej. W Europie Środkowowschodniej realizował filmy m.in. dla sieci IVN California oraz International Broadcast Network Inc. Discovery można oglądać w 200 krajach.
"Każdy jeden kraj, w którym program zostanie wyemitowany to wartość dla Poznania i stadionu. Pracując z marką, jaką jest Discovery, cieszy mnie to, że wspólnie z ekipą mieliśmy zbieżną wizję, co warto pokazać. To potwierdza, że stadion jest rozpoznawalny i charakterystyczny. Zawsze podkreślamy, że ma niezwykłą konstrukcję i wspaniałą atmosferę" - mówi Joanna Janowicz Strzyżewska, rzecznik prasowy EURO Poznań 2012.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze