07.12.11, 18:53

Stacje TV w listopadzie 2011: TVP2 traci najwięcej

Wszystkie największe stacje ogólnotematyczne straciły część udziałów w rynku telewizyjnym w listopadzie 2011 r.

Wszystkie największe stacje ogólnotematyczne straciły część udziałów w rynku telewizyjnym w listopadzie 2011 r. - wynika z raportu przygtoowanego przez TNS OBOP dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 1 do 30 listopada 2011 r. Duże stacje zanotowały rekordowe spadki w porównaniu z analogicznym okresem sprzed roku.

Największy spadek wśród "wielkiej czwórki" zanotowała Dwójka (aż o 2,19 pkt proc.). Druga w kolejności pod względem wielkości spadku udziałów była Jedynka (spadek o 1,88 pkt proc.). Spadki zanotowały także Polsat (o 0,7 pkt proc.) i TVN (o 0,51 pkt proc.). Mimo takich spadków liderem pozostała Jedynka (17,1 proc. udziałów w rynku).

Spadły udziały TV4 (o 0,09 pkt proc.) oraz TVP Polonia (o 0,15 pkt proc.). Tendencją wzrostową natomiast mogą się pochwalić: Polsat 2 (wzrost o 0,36 pkt proc.), TVN Siedem (o 0,29 pkt proc.), TV Puls (o 0,02 pkt proc.), Tele 5 (o 0,06 pkt proc.).

TOP30 stacji wg udziałów w listopadzie 2011 roku

Lp.   XI 2011
1 TVP1 17,10
2 TVN 14,82
3 Polsat 13,34
4 TVP2 12,77
5 TVN 24 4,55
6 TVP INFO 4,21
7 TV4 2,34
8 TVN Siedem 1,84
9 TV Puls 1,55
10 Polsat 2 1,30
11 Mini Mini 0,89
12 AXN 0,88
13 Polsat News 0,87
14 Disney Channel 0,69
15 Polsat Sport 0,69
16 Cartoon Network 0,68
17 Discovery 0,63
18 TVP Polonia 0,60
19 Disney XD 0,57
20 VIVA Polska 0,54
21 13TH STREET 0,48
22 Polsat JimJam 0,47
23 TLC 0,45
24 Kino Polska 0,45
25 TVN Turbo 0,44
26 Comedy Central 0,42
27 Nickelodeon 0,42
28 Eurosport 0,39
29 National Geographic Channel 0,39
30 Tele 5 0,38

TOP30 stacji wg udziałów w listopadzie 2010 roku

Lp.   XI 2010
1 TVP1 18,98
2 TVN 15,33
3 TVP2 14,96
4 Polsat 14,04
5 TVP INFO 4,05
6 TVN 24 4,02
7 TV4 2,43
8 TVN Siedem 1,55
9 TV Puls 1,53
10 Polsat 2 0,94
11 Disney Channel 0,83
12 TVP Polonia 0,75
13 Polsat News 0,66
14 AXN 0,64
15 Mini Mini 0,63
16 Cartoon Network 0,62
17 Disney XD 0,61
18 Polsat Sport 0,55
19 Discovery 0,52
20 VIVA Polska 0,43
21 Comedy Central 0,40
22 TVN Turbo 0,40
23 Eurosport 0,39
24 Discovery World 0,38
25 Discovery Science 0,37
26 Kino Polska 0,36
27 TVN Style 0,36
28 13TH STREET 0,34
29 Tele 5 0,32
30 TVS 0,32

Komentarze

Powiązane

18.07.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
207 reklamodawców promowało podczas EURO 2024 aż 368 marek na antenach TVP
Podczas zakończonych mistrzostw Europy w piłce nożnej, Telewizja Polska zanotowała wzrost przychodów komercyjnych o 12 proc. Wpływy ze sprzedaży reklam dotyczą tradycyjnych mediów jak i online.
17.07.24, 16:30
| telewizja / VOD » ludzie
Paulina Sykut-Jeżyna, Agnieszka Hyży, Krzysztof Ibisz i Maciej Rock wśród gospodarzy pasma halo tu polsat
Jesienią w Polsacie ruszy zapowiadane już nowe pasmo poranne. „halo tu polsat” będzie emitowane w każdy weekend - od piątku do niedzieli. Program poprowadzą trzy pary dziennikarzy w tym Paulina Sykut-Jeżyna z Krzysztofem Ibiszem oraz Agnieszka Hyży z Maćkiem Rockiem.
17.07.24, 10:01
| telewizja / VOD » informacje
Katarzyna Kasia i Grzegorz Markowski przechodzą z TVN24 do TVP INFO. Poprowadzą nowy format
Katarzyna Kasia i Grzegorz Markowski pożegnali się z widzami „Szkła Kontaktowego” (TVN24). Para poprowadzi od 2 września br. nowy format na antenie TVP INFO.
17.07.24, 08:30
| telewizja / VOD » informacje
482 transmisje w każdym sezonie do 2027 roku. Betclic 1. Liga i Betclic 2. Liga na antenach TVP
Polski Związek Piłki Nożnej, Pierwsza Liga Piłkarska, Telewizja Polska i Betclic ogłosiły plany dotyczące transmisji rozgrywek Betclic 1. Ligi i Betclic 2. Ligi w sezonach 2024/2025, 2025/2026 i 2026/2027. Publiczny nadawca pokaże przez trzy lata niemal 1,5 tysiąca meczów prowadzonych przez piłkarską centralę. 
17.07.24, 07:30
| telewizja / VOD » badania rynku
Finał Euro 2024 hitem weekendu. Ale oglądalność spotkań z polską drużyną była wyższa
Blisko 7,3 mln widzów oglądało w niedzielę, 14 lipca br. mecz Hiszpania – Anglia transmitowany na antenach TVP. Ponad 6,4 mln widzów śledziło spotkanie przed telewizorami w domach, a 900 tys. widzów oglądało finał Euro 2024 poza domem.
17.07.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje
AVIOS ma nowy skład. Zarządu i plany ekspansji
Stanowisko Prezesa Zarządu w spółce AVIOS objął dr inż. Tymoteusz Biłyk, twórca marki AVIOS i członek Rady Metodologicznej ds. RPD (Return Path Data) przy projekcie Telemetria Polska Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.
16.07.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje
Nowa struktura programów dla zagranicy. Zmiany dotkną Biełsat i TVP World
Telewizja Polska włączy swoje obcojęzyczne kanały do jednej struktury organizacyjnej. W skład nowo tworzonej jednostki wejdą dwie anteny: obecny kanał TVP World nadawany w języku angielskim oraz Telewizja Biełsat, emitująca program po białorusku, rosyjsku i ukraińsku. Szefem nowej struktury będzie Michał Broniatowski.
16.07.24, 06:30
| telewizja / VOD » badania rynku
Milion widzów oglądało program Lepsza Polska Kontynuacja formatu od września
Program publicystyczny Doroty Gawryluk „Lepsza Polska” w pierwszym, wiosennym sezonie oglądało średnio milion widzów. Stacja zapowiada kontynuację formatu.
15.07.24, 16:30
| telewizja / VOD » informacje
21 edycja formatu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Aleksander Sikora wśród uczestników
Polsat jesienią pokaże 21. sezon programu „Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Najlepsi”. Do Macieja Rocka w roli gospodyni programu dołączy Agnieszka Hyży.
15.07.24, 12:14
| telewizja / VOD » informacje
Top of the Top Sopot Festival w sierpniu. Wystapią m.in. Ewa Bem, Urszula, Kayah i Rubens
19 sierpnia br. ruszy Top of the Top Sopot Festival. Podczas czterech dni koncertów w Operze Leśnej w Sopocie wystąpią gwiazdy polskiej sceny muzycznej. Całość wydarzenia będzie transmitowana antenie TVN.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.