30.11.11, 18:26
Nordea dziękuje klientom za zaufanie
Reklama przedstawiająca 17 znaczących transakcji bankowości korporacyjnej, ukaże się w największych tytułach prasowych w Polsce oraz w stacji TVN CNBC Biznes.
28 listopada br. rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii bankowości korporacyjnej Nordea. Reklama przedstawiająca 17 znaczących transakcji bankowości korporacyjnej, ukaże się w największych tytułach prasowych w Polsce oraz w stacji TVN CNBC Biznes.
Celem kampanii jest podkreślenie, że bank Nordea jest pewnym i godnym zaufania partnerem. Przedstawione w reklamie duże transakcje banku, zwracają uwagę na doświadczenie Nordea we współpracy z dużymi przedsiębiorstwami i korporacjami działającymi w Polsce. Dodatkowo bank pragnie przypomnieć o otrzymanych w tym roku nagrodach dla najlepszego banku komercyjnego według rankingów dziennika Rzeczpospolita i miesięcznika Gazeta Bankowa.
Reklama ukaże się w największych tytułach prasowych w Polsce takich, jak m.in. Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Dziennik Gazeta Prawna, Polityka, Forbes, Newsweek oraz w stacji TVN CNBC Biznes w formie 20 sekundowego spotu.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze