30.11.11, 18:27
Nowa kampania Union Investment TFI SA
Agencja Reklamowa S4 realizuje dla Union Investment TFI SA kampanię "Nic nie jest słodsze od miodu, prócz pieniędzy", promującą produkt finansowy - subfundusz UniWIBID.
Agencja Reklamowa S4 realizuje dla Union Investment TFI SA kampanię "Nic nie jest słodsze od miodu, prócz pieniędzy", promującą produkt finansowy - subfundusz UniWIBID. Akcja rozpoczęła się w listopadzie i objęła prasę, radio oraz Internet.
Główny przekaz realizowanej kampanii to "Przynosimy zyski. W różnych warunkach". Przygotowana przez S4 kampania kierowana jest do aktualnych i potencjalnych klientów funduszu - osób świadomie inwestujących środki prywatne lub zarządzających płynnością w przedsiębiorstwach. Celem kampanii jest poinformowanie, że także w aktualnych warunkach ekonomicznych możliwy jest zysk z inwestycji, bez podejmowania zbędnego ryzyka, zwłaszcza, jeśli korzysta się z odpowiednich instrumentów finansowych.
Celem kampanii jest także wzmocnienie wizerunku Union Investment jako aktywnego, przyjaznego i profesjonalnego TFI, które potrafi przynosić zyski w różnych warunkach rynkowych.
Po stronie agencji znalazło się przygotowanie kreacji prasowej, realizacja spotu radiowego oraz przygotowanie nośników internetowych. Wspólna realizacja S4 i Union Investment TFI SA jest elementem stałej obsługi marki, za którą agencja odpowiada od stycznia 2011.
Kampania rozpoczęła się 2 listopada. Wśród wybranych mediów znalazły się: Puls Biznesu, Rzeczpospolita, Forum, Polityka, Wprost, Newsweek, Forbes Inwestor, Bloomberg Businessweek, stacje radiowe: PR 3, TOK FM, Classic Pin oraz portale internetowe. Kampanii towarzyszyła również akcja specjalna zrealizowana wspólnie z Pulsem Biznesu.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze