29.11.11, 17:49

Karol Gajewski nowym prezesem San Markos

Agencja San Markos ma nowego prezesa – został nim dotychczasowy dyrektor zarządzający Karol Gajewski. Na tym stanowisku zastąpił Magdalenę Czaję, która została nominowana na stanowisko wiceprezes Grupy On Board San Markos.

Agencja San Markos ma nowego prezesa – został nim dotychczasowy dyrektor zarządzający Karol Gajewski. Na tym stanowisku zastąpił Magdalenę Czaję, która została nominowana na stanowisko wiceprezes Grupy On Board San Markos.

Szefem agencji San Markos został Karol Gajewski dotychczasowy dyrektor zarządzający. Magdalena Czaja długoletnia prezes awansowała w strukturach On Board San Markos Group na stanowisko wiceprezes odpowiedzialnej za rozwój nowych projektów grupy. Nowy prezes San Markos zapowiada kontynuację zmian w strategii i działaniu agencji. Od września br. Karol Gajewski sprawował funkcję dyrektora zarządzającego wdrażając z sukcesem nowatorską strategię opartą o nowe działy Strategy & Concept, Creative & Multimedia, Brand & Project Management oraz optymalizując ofertę agencji do aktualnych trendów rynku.

"Priorytetem jaki stoi przed agencją jest przede wszyskim rozwój oferty dostosowanej do oczekiwań i potrzeb rynku oraz umocnienie nowych działów Strategy & Concept, Creative & Multimedia oraz Brand & Project Management. Będzie to wymagać od nas wszystkich najwyższej jakości usług i obsługi, ale także nowatorskich i przełomowych rozwiązań komunikacyjnych opartych w dużej mierze o nowe technologie. Dziś klienci oczekują od nas nie tylko kreatywnej reklamy, ale również,  coraz częściej potrzebują doradztwa przy podejmowaniu strategicznych decyzji komunikacyjnych. Oferujemy kompleksowe rozwiązania z zakresu zarządzania marką oraz strategiczne wsparcie przy podejmowaniu kluczowych decyzji mających wpływ na wyniki biznesowe naszych klientów" – wyjaśnia Karol Gajewski, prezes San Markos.

Karol Gajewski posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie w branży reklamowej. Przez pięć lat zarządzał agencją reklamową Ad House. Wcześniej był współzałożycielem Agencji Matchstick s.c. oraz international sales & marketing managerem w Wydawnictwie Promedia. Z agencją San Markos jest związany od 2009 roku. W tym czasie pracował m.in. dla takich, klientów jak: Kropla Beskidu, Łaciate, RWE Polska, Telekomunikacja Polska, Siemens, OBI, TMS Brokers, Segece Polska.

Komentarze

Powiązane

12.02.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Ewelina Jaskuła: Zestawienie wybranych działań PR w sektorze zdrowia w 2024 roku
Ewelina Jaskuła (Senior Account Manager w Good One PR) podsumowuje dla portalmedialny.pl wybrane działania PR w sektorze zdrowia w 2024 r. 
11.02.25, 22:58
| reklama & PR » informacje
SAIC Poland promuje model MG3 w wersji spalinowej i hybrid+
SAIC Poland z początkiem tygodnia rozpoczął kampanię modelu MG3 w wersji spalinowej i hybrid+, czyli najnowszego wariantu hatchback’a marki MG.
11.02.25, 19:00
| reklama & PR » informacje
Lubella organizuje loterię w ramach kampanii Gotuj w domu jak w restauracji
W kolejnej odsłonie kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji” Lubella zachęca nie tylko do tworzenia własnej restauracji w domowym zaciszu, ale także organizuje loterię z nagrodami.
11.02.25, 16:45
| reklama & PR » informacje
Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą. Nietypowa instalacja w centrum Warszawy
12 lutego br., na Dworcu Centralnym w Warszawie stanie nietypowa instalacja, która ma przyciągnąć uwagę, skłonić przechodniów do zatrzymania się i głębszej refleksji.
11.02.25, 15:15
| reklama & PR » informacje
ASAP&ASAP z kampanią dla marki Compeed
Agencja strategiczno-kreatywna ASAP&ASAP przygotowała dla marki Compeed (Perrigo Poland) lokalizację globalnej kampanii, z dostosowaniem komunikacji do obowiązujących w Polsce przepisów dotyczących reklamowania wyrobów medycznych.
11.02.25, 12:03
| reklama & PR » informacje
Lorenz promuje limitowaną edycję Wiejskich Ziemniaczków
Marka Wiejskie Ziemniaczki (Lorenz) ruszyła z kampanią promującą limitowaną edycję chipsów, dostępnych w nowych smakach, inspirowanych polską kuchnią.
11.02.25, 10:45
| reklama & PR » ludzie
Dawid Nowak i Marcin Surmacz awansują w WEC Communication
W stycznia 2025 r. na stanowiska PR Executive w agencji WEC Communication awansowali Dawid Nowak i Marcin Surmacz.
11.02.25, 09:26
| reklama & PR » informacje
Domino's Pizza wybiera w przetargu agencję Change Serviceplan
Agencja Change Serviceplan (Group One) wygrała przetarg na kampanię marketingową Domino's Pizza. Współpraca obejmie stworzenie platformy komunikacyjnej, kreację i nadzór produkcyjny.
11.02.25, 06:00
| reklama & PR » ludzie
Aleksandra Sianecka dyrektorką Marketingu, Marki, Konceptów handlowych i relacji z Klientem w Auchan Polska
Aleksandra Sianecka objęła stanowisko dyrektorki Marketingu, Marki, Konceptów handlowych i relacji z Klientem w Auchan Polska. Będzie odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie zintegrowaną komunikacją marketingową.
10.02.25, 23:10
| reklama & PR » informacje
Boiron promuje swój flagowy produkt - Oscillococcinum
Na początku lutego br., Boiron, francuski producent i dystrybutor homeopatycznych produktów leczniczych, rozpoczął kampanię promującą Oscillococcinum. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Arena Media (Havas Media Network).
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.