06.11.11, 19:27

Ranking stacji informacyjnych: TVN 24 zwiększa przewagę nad konkurencją

TVN 24 jest bezapelacyjnym liderem w segmencie kanałów informacyjnych - wynika z raportu przygotowanego przez TNS OBOP dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 1 do 31 października 2011 r.

TVN 24 jest bezapelacyjnym liderem w segmencie kanałów informacyjnych - wynika z raportu przygotowanego przez TNS OBOP dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 1 do 31 października 2011 r.

W grupie 4+, TVN 24 ma aż 4,93 proc. udziałów w rynku - to jest aż o 0,57 pkt proc. więcej niż w analogicznym okresie sprzed roku. Spadek dotknął TVP INFO (strata aż 0,28 pkt proc.). Swój udział w rynku zwiekszył Polsat News (o 0,17 pkt proc.), TVN CNBC (o 0,02 pkt proc.) i TV Biznes (o 0,01 pkt proc.). Niewielki spadek zanotowała Superstacja (o 0,01 pkt proc.).

W grupie osób z wyższym wykształceniem, przewaga TVN 24 nad kolejną stacją zwiększyła się po raz kolejny. TVN 24 w październiku br. zanotowało aż 9,31 proc. udziałów w rynku (wzrost o 0,87 pkt proc.).  Swój udział zwiększyła również TVP INFO (o 0,44 pkt proc.) i Superstacja (o 0,02 pkt proc.). Spadły udziały Polsatu News (o 0,1 pkt proc.) i TVN CNBC (o 0,01 pkt proc.). Udziały TV Biznes nie zmieniły się.

Oglądalność wybranych stacji informacyjnych wg udziałów w październik 2010 i 2011 roku

Wszyscy 4+ (b.gości)
  X 2011 X 2010
TVN 24 4,93 4,36
TVP INFO 3,93 4,21
Polsat News 0,87 0,70
Superstacja 0,27 0,28
TVN CNBC 0,1 0,08
TV Biznes 0,04 0,03

Oglądalność wybranych stacji informacyjnych wg udziałów w październik 2010 i 2011 roku

Wykształcenie wyższe (b.gości)
  X 2011 X 2010
TVN 24 9,31 8,44
TVP INFO 4,24 3,80
Polsat News 0,72 0,82
Superstacja 0,57 0,55
TVN CNBC 0,15 0,16
TV Biznes 0,05 0,05

Komentarze

Powiązane

22.07.24, 22:54
| telewizja / VOD » seriale
Ruszyły zdjęcia do Furiozy 2. Film Netflixa zadebiutuje w 2025 roku
Rozpoczęły się zdjęcia do "Furiozy 2", kontynuacji filmu sensacyjnego, który zadebiutuje w 2025 r. na platformie Netflix.
22.07.24, 11:41
| telewizja / VOD » informacje
Piłkarki. Dziewczyny z boiska jesienną w TTV
Serial dokumentalny "Piłkarki. Dziewczyny z boiska" zadebiutuje jesienią w ramówce TTV. Produkcja śledzi rozrywki piłkarskie oraz pokazuje codzienne życie ośmiu kobiecych amatorskich drużyn z całej Polski.
22.07.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje
#ineaczej. INEA z nową kampanią wizerunkową
Do 15 października br. potrwa kampania wizerunkowa firmy INEA. W nowej akcji wykorzystano motyw ucznia i mistrza.  
21.07.24, 08:00
| telewizja / VOD » informacje
Igrzyska Olimpijskie Paris 2024 na Eurosport w Vectrze
Widzowie będą mogli oglądać transmisje Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 na dziesięciu kanałach Eurosport dostępnych w ofercie Vectry. 
20.07.24, 08:00
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Interia i Polsat partnerami Polskiego Komitetu Olimpijskiego i reprezentacji Polski
Grupa Polsat Plus kontynuuje współpracę z Polskim Komitetem Olimpijskim oraz Olimpijską Reprezentacją Polski. Umowa została zawarta na cztery lata z opcją jej przedłużenia. 
19.07.24, 12:30
| telewizja / VOD » informacje
Polsat Box zaproponuje osiem dodatkowych kanałów Eurosport na IO Paris 2024
Abonenci Polsat Box i użytkownicy Polsat Box Go zyskają bezpłatny dostęp do 8 dodatkowych kanałów Eurosport poświęconych Letnim Igrzyskom Olimpijskim. 
19.07.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje | reklama & PR » informacje
Polsat Box Go promuje swoją ofertę w nowej kampanii
Ruszyła kampania reklamowa promująca ofertę Polsat Box Go. Użytkownicy mogą zyskać dostęp do 140 kanałów telewizyjnych. 
18.07.24, 09:53
| telewizja / VOD » informacje
Immergo będzie współpracować z Pasjatv
Immergo, firma działająca na rynku rozwiązań OTT i dystrybucji treści wideo, rozpoczyna współpracę z Pasjatv.
18.07.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
207 reklamodawców promowało podczas EURO 2024 aż 368 marek na antenach TVP
Podczas zakończonych mistrzostw Europy w piłce nożnej, Telewizja Polska zanotowała wzrost przychodów komercyjnych o 12 proc. Wpływy ze sprzedaży reklam dotyczą tradycyjnych mediów jak i online.
17.07.24, 16:30
| telewizja / VOD » ludzie
Paulina Sykut-Jeżyna, Agnieszka Hyży, Krzysztof Ibisz i Maciej Rock wśród gospodarzy pasma halo tu polsat
Jesienią w Polsacie ruszy zapowiadane już nowe pasmo poranne. „halo tu polsat” będzie emitowane w każdy weekend - od piątku do niedzieli. Program poprowadzą trzy pary dziennikarzy w tym Paulina Sykut-Jeżyna z Krzysztofem Ibiszem oraz Agnieszka Hyży z Maćkiem Rockiem.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. Digital i Social Media

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista / Specjalistka ds. promocji i organizacji wydarzeń

Wawerskie Centrum Kultury | Warszawa

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Marketingu i PR

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.