02.11.11, 19:22

Ranking kanałów tematycznych: Nickelodeon już na 11. miejscu

Większość stacji w obrębie TOP 30 zanotowało zwiększenie swoich udziałów - wynika z raportu przygotowanego przez TNS OBOP dla mediafm.net za okres od 1 do 31 października br.

Większość stacji w obrębie TOP 30 zanotowało zwiększenie swoich udziałów - wynika z raportu przygotowanego przez TNS OBOP dla mediafm.net za okres od 1 do 31 października br.

Na podium zmiany. Bezapelacyjnym liderem jest TVN 24. Stacja w porównaniu do października 2010 r. zwiększyła swój udział aż o 0,57 pkt proc. Na drugie miejsce awansował kanał filmowy AXN (wzrost o 0,15 pkt proc.), a na trzecią pozycję awansował MiniMini (wzrost o 0,32 pkt proc.).

Wzrosły udziały również takich stacji jak: Discovery (wzrost o 0,32 pkt proc.), Eurosport (o 0,26 pkt proc.), Polsat Play (o 0,2 pkt proc.), National Geographic Channel (o 0,18 pkt proc.), Polsat News (o 0,17 pkt proc.), Polsat Cafe (o 0,13 pkt proc.), Polsat JimJam (o 0,11 pkt proc.), Polsat Sport (o 0,04 pkt proc.), Cartoon Network (o 0,03 pkt proc.), VIVA Polska (o 0,03 pkt proc.), TVN Style (o 0,02 pkt proc.), Animal Planet (o 0,02 pkt proc.), 13TH Street (o 0,01 pkt proc.), TVN Turbo (o 0,01 pkt proc.), Disciovery World (o 0,01 pkt proc.).

W obrębie TOP 30 spadły udziały takich stacji jak: Comedy Central (spadek o 0,09 pkt proc.), Disney Channel (o 0,08 pkt proc.), Disney XD (o 0,08 pkt proc.), Kino Polska (o 0,05 pkt proc.), Ale Kino! (o 0,04 pkt proc.), Superstacja (o 0,01 pkt proc.).

W zestawieniu znalazły się kanały rok temu nieobecne w TOP 30: Nickelodeon (aż 11. miejsce), TLC (18. miejsce), 4fun.tv (26. miejsce), Polsat Film (27. miejsce), TVP Seriale (28. miejsce), Disney Junior (29. miejsce). Zniknęły z zestawienia: BBC CBeebies (rok temu 14. miejsce), TVP Kultura (22. miejsce), Boomerang (25. miejsce), MTV Polska (26. miejsce), HBO (27. miejsce).

Wzrosły też sumaryczne udziały wszystkich stacji z zestawienia. Rok temu wspólnie 30 najchętniej oglądanych stacji generowało 16,62 proc. udziałów w rynku, a w październiku br. już 19,02 proc.

TOP30 stacji tematycznych wg udziałów w październiku 2011 roku

Lp.   X 2011
1 TVN 24 4,93
2 AXN 0,93
3 Mini Mini 0,91
4 Polsat News 0,87
5 Discovery 0,79
6 Cartoon Network 0,76
7 Disney Channel 0,75
8 Polsat Sport 0,56
9 Eurosport 0,55
10 VIVA Polska 0,53
11 Nickelodeon 0,50
12 Disney XD 0,49
13 13TH STREET 0,45
14 Polsat JimJam 0,45
15 Polsat Play 0,44
16 TVN Turbo 0,41
17 Discovery World 0,40
18 TLC 0,40
19 National Geographic Channel 0,40
20 TVN Style 0,39
21 Polsat Cafe 0,37
22 Comedy Central 0,37
23 Ale Kino 0,34
24 Kino Polska 0,31
25 Animal Planet 0,30
26 4fun TV 0,29
27 Polsat Film 0,29
28 TVP Seriale 0,29
29 Playhouse Disney 0,28
30 Superstacja 0,27

TOP30 stacji tematycznych wg udziałów w październiku 2010 roku

Lp.   X 2010
1 TVN 24 4,36
2 Disney Channel 0,83
3 AXN 0,78
4 Cartoon Network 0,73
5 Mini Mini 0,72
6 Polsat News 0,70
7 Disney XD 0,57
8 Polsat Sport 0,52
9 VIVA Polska 0,50
10 Discovery 0,47
11 Comedy Central 0,46
12 13TH STREET 0,44
13 TVN Turbo 0,40
14 BBC CBeebies 0,39
15 Discovery World 0,39
16 Ale Kino 0,38
17 TVN Style 0,37
18 Kino Polska 0,36
19 Polsat JimJam 0,34
20 Discovery Science 0,29
21 Eurosport 0,29
22 TVP Kultura 0,28
23 Animal Planet 0,28
24 Superstacja 0,28
25 Boomerang 0,27
26 MTV Polska 0,27
27 HBO 0,25
28 Polsat Cafe 0,24
29 Polsat Play 0,24
30 National Geographic Channel 0,22

Komentarze

Powiązane

22.07.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje
#ineaczej. INEA z nową kampanią wizerunkową
Do 15 października br. potrwa kampania wizerunkowa firmy INEA. W nowej akcji wykorzystano motyw ucznia i mistrza.  
21.07.24, 08:00
| telewizja / VOD » informacje
Igrzyska Olimpijskie Paris 2024 na Eurosport w Vectrze
Widzowie będą mogli oglądać transmisje Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 na dziesięciu kanałach Eurosport dostępnych w ofercie Vectry. 
20.07.24, 08:00
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Interia i Polsat partnerami Polskiego Komitetu Olimpijskiego i reprezentacji Polski
Grupa Polsat Plus kontynuuje współpracę z Polskim Komitetem Olimpijskim oraz Olimpijską Reprezentacją Polski. Umowa została zawarta na cztery lata z opcją jej przedłużenia. 
19.07.24, 12:30
| telewizja / VOD » informacje
Polsat Box zaproponuje osiem dodatkowych kanałów Eurosport na IO Paris 2024
Abonenci Polsat Box i użytkownicy Polsat Box Go zyskają bezpłatny dostęp do 8 dodatkowych kanałów Eurosport poświęconych Letnim Igrzyskom Olimpijskim. 
19.07.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje | reklama & PR » informacje
Polsat Box Go promuje swoją ofertę w nowej kampanii
Ruszyła kampania reklamowa promująca ofertę Polsat Box Go. Użytkownicy mogą zyskać dostęp do 140 kanałów telewizyjnych. 
18.07.24, 09:53
| telewizja / VOD » informacje
Immergo będzie współpracować z Pasjatv
Immergo, firma działająca na rynku rozwiązań OTT i dystrybucji treści wideo, rozpoczyna współpracę z Pasjatv.
18.07.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
207 reklamodawców promowało podczas EURO 2024 aż 368 marek na antenach TVP
Podczas zakończonych mistrzostw Europy w piłce nożnej, Telewizja Polska zanotowała wzrost przychodów komercyjnych o 12 proc. Wpływy ze sprzedaży reklam dotyczą tradycyjnych mediów jak i online.
17.07.24, 16:30
| telewizja / VOD » ludzie
Paulina Sykut-Jeżyna, Agnieszka Hyży, Krzysztof Ibisz i Maciej Rock wśród gospodarzy pasma halo tu polsat
Jesienią w Polsacie ruszy zapowiadane już nowe pasmo poranne. „halo tu polsat” będzie emitowane w każdy weekend - od piątku do niedzieli. Program poprowadzą trzy pary dziennikarzy w tym Paulina Sykut-Jeżyna z Krzysztofem Ibiszem oraz Agnieszka Hyży z Maćkiem Rockiem.
17.07.24, 10:01
| telewizja / VOD » informacje
Katarzyna Kasia i Grzegorz Markowski przechodzą z TVN24 do TVP INFO. Poprowadzą nowy format
Katarzyna Kasia i Grzegorz Markowski pożegnali się z widzami „Szkła Kontaktowego” (TVN24). Para poprowadzi od 2 września br. nowy format na antenie TVP INFO.
17.07.24, 08:30
| telewizja / VOD » informacje
482 transmisje w każdym sezonie do 2027 roku. Betclic 1. Liga i Betclic 2. Liga na antenach TVP
Polski Związek Piłki Nożnej, Pierwsza Liga Piłkarska, Telewizja Polska i Betclic ogłosiły plany dotyczące transmisji rozgrywek Betclic 1. Ligi i Betclic 2. Ligi w sezonach 2024/2025, 2025/2026 i 2026/2027. Publiczny nadawca pokaże przez trzy lata niemal 1,5 tysiąca meczów prowadzonych przez piłkarską centralę. 
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Specjalista / Specjalistka ds. promocji i organizacji wydarzeń

Wawerskie Centrum Kultury | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. Digital i Social Media

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Marketingu i PR

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 23.08.24

Do zdobycia komplet książek - "Agent. Zakładniczka" oraz "Agent. Okup".

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.