02.11.11, 19:22

TVP1 i TVP2 z rekordowymi spadkami w październiku (raport miesięczny)

Październik 2011 r. to fatalny miesiąc dla flagowych kanałów TVP - wynika z raportu przygotowanego przez TNS OBOP dla mediafm.net za okres od 1 do 31 października br.

Październik 2011 r. to fatalny miesiąc dla flagowych kanałów TVP - wynika z raportu przygotowanego przez TNS OBOP dla mediafm.net za okres od 1 do 31 października br. Wśród stacji ogólnotematycznych, największy spadek udziałów w rynku telewizyjnym w porównaniu z październikiem 2010 r. dotknął Jedynkę (aż o 2,56 pkt proc.). Podobną stratę zanotowała telewizyjna Dwójka (o 2,24 pkt proc.). W przeciwieństwie do kanałów TVP, dwaj główni komercyjni konkurenci zwiększyli swój udział w rynku: TVN o 0,03 pkt proc., a Polsat aż o 0,39 pkt proc. Na podium notujemy więc taką kolejność: TVP1, TVN i Polsat.

Kolejne kanały ogólnotematyczne zajęły następujace miejsca: TVP 2 (4. miejsce), TV4 (7. miejsce i spadek o 0,02 pkt proc.), TVN Siedem (8. miejsce i wzrost o 0,03 pkt proc.), TV Puls (9. miejsce i 0,41 pkt proc wzrostu), Polsat 2 (10. miejsce i 0,41 pkt proc. wzrostu), TVP Polonia (17. miejsce, spadek o 0,13 pkt proc.). Poza TOP 30 znalazły się m.in. TVS (rok temu 23. miejsce) i Tele5.

TOP30 stacji wg udziałów w październiku 2011 roku

Lp.   X 2011
1 TVP1 16,05
2 TVN 15,20
3 Polsat 14,33
4 TVP2 12,83
5 TVN 24 4,93
6 TVP INFO 3,93
7 TV4 2,33
8 TVN Siedem 1,75
9 TV Puls 1,70
10 Polsat 2 1,29
11 AXN 0,93
12 Mini Mini 0,91
13 Polsat News 0,87
14 Discovery 0,79
15 Cartoon Network 0,76
16 Disney Channel 0,75
17 TVP Polonia 0,64
18 Polsat Sport 0,56
19 Eurosport 0,55
20 VIVA Polska 0,53
21 Nickelodeon 0,50
22 Disney XD 0,49
23 13TH STREET 0,45
24 Polsat JimJam 0,45
25 Polsat Play 0,44
26 TVN Turbo 0,41
27 Discovery World 0,40
28 TLC 0,40
29 National Geographic Channel 0,40
30 TVN Style 0,39

TOP30 stacji wg udziałów w październiku 2010 roku

Lp.   X 2010
1 TVP1 18,61
2 TVN 15,17
3 TVP2 15,07
4 Polsat 13,94
5 TVN 24 4,36
6 TVP INFO 4,21
7 TV4 2,35
8 TVN Siedem 1,72
9 TV Puls 1,29
10 Polsat 2 0,88
11 Disney Channel 0,83
12 AXN 0,78
13 TVP Polonia 0,77
14 Cartoon Network 0,73
15 Mini Mini 0,72
16 Polsat News 0,70
17 Disney XD 0,57
18 Polsat Sport 0,52
19 VIVA Polska 0,50
20 Discovery 0,47
21 Comedy Central 0,46
22 13TH STREET 0,44
23 TVS 0,43
24 TVN Turbo 0,40
25 BBC CBeebies 0,39
26 Discovery World 0,39
27 Ale Kino 0,38
28 TVN Style 0,37
29 Kino Polska 0,36
30 Polsat JimJam 0,34

Komentarze

Powiązane

22.07.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje
#ineaczej. INEA z nową kampanią wizerunkową
Do 15 października br. potrwa kampania wizerunkowa firmy INEA. W nowej akcji wykorzystano motyw ucznia i mistrza.  
21.07.24, 08:00
| telewizja / VOD » informacje
Igrzyska Olimpijskie Paris 2024 na Eurosport w Vectrze
Widzowie będą mogli oglądać transmisje Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 na dziesięciu kanałach Eurosport dostępnych w ofercie Vectry. 
20.07.24, 08:00
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Interia i Polsat partnerami Polskiego Komitetu Olimpijskiego i reprezentacji Polski
Grupa Polsat Plus kontynuuje współpracę z Polskim Komitetem Olimpijskim oraz Olimpijską Reprezentacją Polski. Umowa została zawarta na cztery lata z opcją jej przedłużenia. 
19.07.24, 12:30
| telewizja / VOD » informacje
Polsat Box zaproponuje osiem dodatkowych kanałów Eurosport na IO Paris 2024
Abonenci Polsat Box i użytkownicy Polsat Box Go zyskają bezpłatny dostęp do 8 dodatkowych kanałów Eurosport poświęconych Letnim Igrzyskom Olimpijskim. 
19.07.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje | reklama & PR » informacje
Polsat Box Go promuje swoją ofertę w nowej kampanii
Ruszyła kampania reklamowa promująca ofertę Polsat Box Go. Użytkownicy mogą zyskać dostęp do 140 kanałów telewizyjnych. 
18.07.24, 09:53
| telewizja / VOD » informacje
Immergo będzie współpracować z Pasjatv
Immergo, firma działająca na rynku rozwiązań OTT i dystrybucji treści wideo, rozpoczyna współpracę z Pasjatv.
18.07.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
207 reklamodawców promowało podczas EURO 2024 aż 368 marek na antenach TVP
Podczas zakończonych mistrzostw Europy w piłce nożnej, Telewizja Polska zanotowała wzrost przychodów komercyjnych o 12 proc. Wpływy ze sprzedaży reklam dotyczą tradycyjnych mediów jak i online.
17.07.24, 16:30
| telewizja / VOD » ludzie
Paulina Sykut-Jeżyna, Agnieszka Hyży, Krzysztof Ibisz i Maciej Rock wśród gospodarzy pasma halo tu polsat
Jesienią w Polsacie ruszy zapowiadane już nowe pasmo poranne. „halo tu polsat” będzie emitowane w każdy weekend - od piątku do niedzieli. Program poprowadzą trzy pary dziennikarzy w tym Paulina Sykut-Jeżyna z Krzysztofem Ibiszem oraz Agnieszka Hyży z Maćkiem Rockiem.
17.07.24, 10:01
| telewizja / VOD » informacje
Katarzyna Kasia i Grzegorz Markowski przechodzą z TVN24 do TVP INFO. Poprowadzą nowy format
Katarzyna Kasia i Grzegorz Markowski pożegnali się z widzami „Szkła Kontaktowego” (TVN24). Para poprowadzi od 2 września br. nowy format na antenie TVP INFO.
17.07.24, 08:30
| telewizja / VOD » informacje
482 transmisje w każdym sezonie do 2027 roku. Betclic 1. Liga i Betclic 2. Liga na antenach TVP
Polski Związek Piłki Nożnej, Pierwsza Liga Piłkarska, Telewizja Polska i Betclic ogłosiły plany dotyczące transmisji rozgrywek Betclic 1. Ligi i Betclic 2. Ligi w sezonach 2024/2025, 2025/2026 i 2026/2027. Publiczny nadawca pokaże przez trzy lata niemal 1,5 tysiąca meczów prowadzonych przez piłkarską centralę. 
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Specjalista / Specjalistka ds. promocji i organizacji wydarzeń

Wawerskie Centrum Kultury | Warszawa

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Marketingu i PR

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista ds. Digital i Social Media

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 23.08.24

Do zdobycia komplet książek - "Agent. Zakładniczka" oraz "Agent. Okup".

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.