24.10.11, 18:03
Nowa kampania supermarketu online foodini.pl
"…a po zakupy IDĘ tak!" - pod takim hasłem 16. października ruszyła nowa kampania foodini.pl – supermarketu online stworzonego specjalnie z myślą o kobietach.
"…a po zakupy IDĘ tak!" - pod takim hasłem 16. października ruszyła nowa kampania foodini.pl – supermarketu online stworzonego specjalnie z myślą o kobietach. Kampania prowadzona jest na nośnikach reklamy zewnętrznej, w prasie, w Internecie oraz na ekranach CityInfo TV w warszawskim metrze. Celem kampanii jest wzrost znajomości marki wśród grupy docelowej oraz przedstawienie głównych korzyści dokonywania zakupów online.
Foodini.pl to supermarket online dla kobiet aktywnych zawodowo i rodzinnie, ceniących swój czas i chętnie korzystających z udogodnień, które oferuje Internet. Sklep jest odpowiedzią na coraz szybsze tempo życia, gdy w natłoku obowiązków kobiety mają coraz mniej czasu dla rodziny, na realizację własnych pasji i marzeń.
Kampania "…a po zakupy IDĘ tak!" prowadzona będzie do 15 listopada na 130 nośnikach outdoor, wśród których znalazły się billboardy 12m2 i 18m2, cityscrolle oraz frontlighty. Swym zasięgiem kampania outdoor obejmie Warszawę. Towarzyszyć jej będzie kampania reklamowa prowadzona w systemowej sieci ekranów LCD 19" - CityInfo TV. Pasażerowie warszawskiego metra przez dwa tygodnie oglądać będą 15-sekundowy spot foodini.pl. Za realizację kampanii outdoor i w CityInfo TV odpowiada AMS.
W ramach prowadzonej kampanii foodini.pl weźmie także udział w prozakupowej akcji specjalnej przygotowanej przez miesięcznik "JOY". W listopadowym numerze pisma pojawi się specjalny, 16-stronicowy dodatek w całości poświęcony zakupom przez Internet. Czytelniczki magazynu "JOY", które do końca listopada dokonają zakupów w supermarkecie, po wpisaniu specjalnego kodu znajdującego się w dodatku "Shopping Online", otrzymają 5% rabatu na całe zakupy oraz wino gratis.
Kampanię wspierają także działania w Internecie prowadzone za pomocą Google Adwords, w serwisie społecznościowym Facebook na profilu gospodyni sklepu – Carli Foodini – oraz e-mail marketing. Towarzyszy im również kampania afiliacyjna oraz działania PR w magazynach kobiecych i poradnikowych, za które odpowiada agencja BROWN PR.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze