24.10.11, 18:03

Nowa kampania supermarketu online foodini.pl

"…a po zakupy IDĘ tak!" - pod takim hasłem 16. października ruszyła nowa kampania foodini.pl – supermarketu online stworzonego specjalnie z myślą o kobietach.

"…a po zakupy IDĘ tak!" - pod takim hasłem 16. października ruszyła nowa kampania foodini.pl – supermarketu online stworzonego specjalnie z myślą o kobietach. Kampania prowadzona jest na nośnikach reklamy zewnętrznej, w prasie, w Internecie oraz na ekranach CityInfo TV w warszawskim metrze. Celem kampanii jest wzrost znajomości marki wśród grupy docelowej oraz przedstawienie głównych korzyści dokonywania zakupów online.

Foodini.pl to supermarket online dla kobiet aktywnych zawodowo i rodzinnie, ceniących swój czas i chętnie korzystających z udogodnień, które oferuje Internet. Sklep jest odpowiedzią na coraz szybsze tempo życia, gdy w natłoku obowiązków kobiety mają coraz mniej czasu dla rodziny, na realizację własnych pasji i marzeń.

Kampania "…a po zakupy IDĘ tak!" prowadzona będzie do 15 listopada na 130 nośnikach outdoor, wśród których znalazły się billboardy 12m2 i 18m2, cityscrolle oraz frontlighty. Swym zasięgiem kampania outdoor obejmie Warszawę. Towarzyszyć jej będzie kampania reklamowa prowadzona w systemowej sieci ekranów LCD 19" - CityInfo TV. Pasażerowie warszawskiego metra przez dwa tygodnie oglądać będą 15-sekundowy spot foodini.pl. Za realizację kampanii outdoor i w CityInfo TV odpowiada AMS.

 

W ramach prowadzonej kampanii foodini.pl weźmie także udział w prozakupowej akcji specjalnej przygotowanej przez miesięcznik "JOY". W listopadowym numerze pisma pojawi się specjalny, 16-stronicowy dodatek w całości poświęcony zakupom przez Internet. Czytelniczki magazynu "JOY", które do końca listopada dokonają zakupów w supermarkecie, po wpisaniu specjalnego kodu znajdującego się w dodatku "Shopping Online", otrzymają 5% rabatu na całe zakupy oraz wino gratis.

Kampanię wspierają także działania w Internecie prowadzone za pomocą Google Adwords, w serwisie społecznościowym Facebook na profilu gospodyni sklepu – Carli Foodini – oraz e-mail marketing. Towarzyszy im również kampania afiliacyjna oraz działania PR w magazynach kobiecych i poradnikowych, za które odpowiada agencja BROWN PR.

Komentarze

Powiązane

05.12.24, 15:00
| reklama & PR » ludzie
Dawid Pożoga nową twarzą marketingu STS
Na początku grudnia 2024 r., Dawid Pożoga objął stanowisko Chief Marketing Officer w STS, największej firmie bukmacherskiej w Polsce. Zastąpił Pawła Rabantka, który zakończył swoją 11-letnią współpracę z firmą.
05.12.24, 10:50
| reklama & PR » informacje
Tysiąc nano influencerów bierze udział w kampanii Purina Gourmet Gold
Streetcom rozpoczyna kolejna kampanię dla marki Purina - tym razem dla linii premium - Purina GourmetGold.
05.12.24, 10:02
| reklama & PR » ludzie
Iina Airaksinen stanowisku pokieruje marketingiem marki Coca-Cola na pięciu rynkach
Iina Airaksinen dołączyła do zespołu marketingu marki Coca-Cola w październiku br., jednocześnie obejmując kierownictwo nad działaniami dla pięciu rynków: Polski, krajów bałtyckich oraz Białorusi.
04.12.24, 10:08
| reklama & PR » ludzie
Rafał Szafraniec dołączył do Value Media
Do zespołu Value Media (Group One) w roli Business Directora dołączył Rafał Szafraniec, który będzie odpowiadać za rozwój współpracy pomiędzy agencją a Orange Polska, a także pracę dedykowanego zespołu współpracującego z klientem.
04.12.24, 09:31
| reklama & PR » informacje
OBTK wesprze MAKRO Polska w komunikacji projektu Szef dla Młodych Talentów
Agencja On Board Think Kong rozpoczęła obsługę firmy MAKRO Polska, obejmującą kompleksową obsługę mediów społecznościowych w ramach programu „Szef dla Młodych Talentów”.
03.12.24, 17:45
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Biuro reklamy Grupy Eurozet już z nową strukturą
Grupa Eurozet finalizuje zmiany w strukturze biura reklamy. Zintegrowany obszar sprzedaży bezpośredniej i agencyjnej będzie się składać z pięciu kluczowych obszarów biznesowych: Działu Planowania i Zakupu Radia, Działu Rozwoju Produktu Digital, Działu Rozwoju Narzędzi Sprzedażowych, Działu Niestandardów i Promocji oraz Działu Analiz i Wsparcia Sprzedaży.
03.12.24, 10:50
| reklama & PR » informacje
Bielenia, Rozbicki i Hołdys w kampanii Strzel kasą na zwierzaki
2 grudnia br. wystartowała kampania „Strzel kasą na zwierzaki” zbierająca fundusze na wsparcie Sylwestrowego Patrolu Animalsów Stowarzyszenia OTOZ.
03.12.24, 06:00
| reklama & PR » ludzie
Paweł Bednarz nowym dyrektorem PR w Alior Banku
Na początku listopada br., stanowisko dyrektora działu PR w Alior Banku objął Paweł Bednarz, ekspert z blisko 17-letnim doświadczeniem w mediach i komunikacji. Wcześniej pracował jako dziennikarz, ekspert ds. komunikacji oraz konsultant medialny.
02.12.24, 23:09
| reklama & PR » informacje
Pssst, poświętuj trochę. Świąteczna kampania Pepsi
Ruszyła kampania świąteczna Pepsi pod hasłem „Pssst, poświętuj trochę”, w której marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego świętowania. W ramach kampanii realizowane są różnorodne działania, w tym aktywacje konsumenckie oraz konkurs.
02.12.24, 21:13
| reklama & PR » informacje
Dawanie jest najlepszym prezentem. Milka przymyka oko na świąteczne niedoskonałości
Rozpoczęła się świąteczna kampania Milka, która ma zachęcać wszystkich, by odpuścić sobie pogoń za idealną Gwiazdką i więcej czasu poświęcić bliskim.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 05.01.25

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

do 04.01.25

Do wygrania gra planszowa marki Granna.

do 03.01.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.