18.10.11, 18:25
Paulina Wrzesińska szefową Biura Reklamy Maxim
Dyrektorem nowego biura reklamy została Paulina Wrzesińska, związana od 2001 roku z tytułem "Olivia" wydawanym przez Axel Springer Polska, a od 2007 roku przez Marquard Media Polska, gdzie piastowała stanowisko Dyrektora Biura Reklamy.
W listopadzie br. wydawnictwo Ginza Media Group wprowadza na polski rynek prasowy magazyn "Maxim", wydawany na licencji Alpha Media Group. "Maxim" dołączył do dwóch tytułów znajdujących się w portfolio wydawcy, również skierowanych do mężczyzn: magazyn o gadżetach i nowościach technologicznych "STUFF" oraz magazyn futbolowy "FourFourTwo".
Dyrektorem nowego biura reklamy została Paulina Wrzesińska, związana od 2001 roku z tytułem "Olivia" wydawanym przez Axel Springer Polska, a od 2007 roku przez Marquard Media Polska, gdzie piastowała stanowisko Dyrektora Biura Reklamy. Head Group Managerem "STUFF'a" została Maria Białończyk, która awansowała ze stanowiska Sales Managera. Do zespołu na stanowisko Head Group Managera "MAXIM'a", dołączył Marcin Rakoczy pracujący wcześniej między innymi w Axel Springer Polska i Media Point Group. Stanowiska Sales Managerów zajmują Aneta Kaluba współpracująca dotychczas z Harley-Davidson, Magdalena Obtułowicz od dwóch lat związana z Ginza Media Group, a Sales Managerem FourFourTwo został Tomasz Danielewicz od sześciu lat związany z reklamą.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze