18.10.11, 18:43

NBA i WNBA wyłącznie w CANAL+

CANAL+ po raz kolejny wygrał przetarg na prawa telewizyjne do NBA i WNBA - najbardziej prestiżowych rozgrywek koszykarskich na świecie.

CANAL+ po raz kolejny wygrał przetarg na prawa telewizyjne do NBA i WNBA - najbardziej prestiżowych rozgrywek koszykarskich na świecie. W ramach wieloletniego kontraktu abonenci CANAL+ zobaczą więcej meczów, również w serwisie CYFRA+ ONLINE. Wraz z relacjami z Euroligi CANAL+ dysponuje najmocniejszą koszykarską ofertą telewizyjną na rynku.

Jesteśmy telewizją premium – dajemy więc naszym abonentom rozrywkę na najwyższym światowym poziomie i pokazujemy to, czego nie można zobaczyć w żadnej innej telewizji. Dlatego w nowej umowie z NBA zagwarantowaliśmy sobie wyłączne prawa do transmisji, emisji powtórkowych i magazynów poświęconych rozgrywkom” – mówi Beata Mońka, Prezes Zarządu CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o. 

Od nowego sezonu CANAL+ zaoferuje na żywo i na wyłączność dużo bogatszy program niż dotychczas. „Pokażemy więcej meczów w sezonie zasadniczym - aż cztery spotkania tygodniowo, więcej meczów fazy play-off oraz wszystkie potyczki finałowe. Dodatkowo abonenci CYFRY+ będą mogli oglądać zmagania koszykarzy na żywo przez internet” – mówi Beata Ryczkowska, Dyrektor Wykonawcza Pionu Programowego spółki CANAL+ Cyfrowy. „Oczywiście wyjątkowe miejsce w ramówce CANAL+ będą miały mecze z udziałem Marcina Gortata, jedynego Polaka grającego w NBA” – dodaje Ryczkowska.

Raz w tygodniu nadawany będzie specjalny magazyn poświęcony rozgrywkom NBA, wielokrotnie nagradzany "NBA Action". Latem, w trakcie przerwy w grze NBA, CANAL+ będzie relacjonować rozgrywki kobiecej ligi WNBA i cotygodniowy magazyn poświęcony tym rozgrywkom - "WNBA Action". Kibice koszykówki mogą śledzić w CANAL+ już od połowy października rozgrywki koszykarskiej Euroligi m.in. z udziałem Mistrza Polski - Asseco Prokom Gdynia.


NBA to założona w 1946 r. zawodowa liga sportowa i firma o zasięgu międzynarodowym składająca się z 30 drużyn w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. W sezonie 2010-11, rozgrywki NBA docierały do 215 państw i terytoriów, i transmitowane były w ponad 40 językach. Harmonogram meczów NBA rozgrywanych na koniec sezonu obejmował 85 graczy z 41 krajów i terytoriów. Towary opatrzone marką NBA sprzedawane są w ponad 125.000 sklepów i 100 krajach na sześciu kontynentach. Strona NBA.com ma średnio 26 milionów odsłon dziennie, a ponad 50 procent odwiedzających serwis pochodzi spoza Ameryki Północnej. NBA jest amerykańską ligą sportową nr 1 w serwisach: Facebook, Twitter i YouTube, z największą liczbą fanów i obserwujących oraz oglądanych filmów, odpowiednio dla każdej ze stron. Za pośrednictwem NBA Cares, liga, jej drużyny i gracze przekazali ponad 165 milionów dolarów na cele dobroczynne, spędzili ponad 1,7 milionów godzin aktywnie wykonując prace społeczne, oraz stworzyli ponad 615 miejsc, gdzie dzieci i rodziny mogą mieszkać, uczyć się i bawić.

Komentarze

Powiązane

03.12.24, 16:00
| telewizja / VOD » ludzie
Robert Kosobucki przechodzi do MWE Networks
Robert Kosobucki dołączył do MWE Networks i objął stanowisko Dyrektora Marketingu i Rozwoju.
03.12.24, 12:34
| telewizja / VOD » informacje
Telewizja Polska w likwidacji likwiduje Biuro Dystrybucji. Mniej stanowisk dyrektorskich w spółce
Telewizja Polska zlikwidowała Biuro Dystrybucji, a jego kompetencje przejęły Ośrodek TVP Technologie, Biuro Handlu i Współpracy Międzynarodowej oraz TVP+. Nową jednostką w spółce jest Ośrodek Mediów dla Zagranicy, który wchłonął kanały TVP World i Biełsat.
02.12.24, 16:00
| telewizja / VOD » informacje
Maciej Zakrocki laureatem nagrody Osobowość 35-lecia Wolności RP
Maciej Zakrocki, dziennikarz Telewizji Polskiej otrzymał nagrodę specjalną Federacji Przedsiębiorcy.pl – Osobowość 35-lecia Wolności RP. Wyróżnienie przyznano „za wybitne osiągnięcia dziennikarskie, znaczący wkład w rozwój polskich mediów oraz zaangażowanie w propagowanie wartości Unii Europejskiej”.
02.12.24, 07:30
| telewizja / VOD » ludzie
Zmiany w Pytaniu na Śniadanie. Barbara Dziedzic szefową formatu
Od listopada br. formatem „Pytanie na Śniadanie” (TVP2) kieruje Barbara Dziedzic. Program zyskuje widzów i coraz częściej wygrywa z konkurencją.
29.11.24, 16:47
| telewizja / VOD » informacje
Call to Earth Day 2024. CNN promuje globalną współpracę na rzecz planety
4 grudnia 2024 r. CNN po raz czwarty zorganizuje Call to Earth Day, skupiając się na znaczeniu współpracy między ludźmi i kulturami w działaniach na rzecz ochrony środowiska. W ramach wydarzenia CNN współpracować będzie ze szkołami, organizacjami i osobami prywatnymi na całym świecie, promując świadomość ekologiczną oraz edukację na temat ochrony planety.
28.11.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje
Nagrody Rose d’Or. TVP z dwiema nominacjami w prestiżowych kategoriach
Organizatorzy 63. edycji nagród Rose d’Or ogłosili nominacje, a wśród wyróżnionych znalazły się produkcje Telewizji Polskiej: serial „Procesy” w kategorii Multiplatform Series oraz „The Voice of the Country” w kategorii Competition Reality. Nagroda Rose d’Or, przyznawana przez Europejską Unię Nadawców (EBU), to jedno z najważniejszych wyróżnień w branży telewizyjnej i radiowej.
27.11.24, 21:00
| telewizja / VOD » seriale
Śleboda na SkyShowtime. Premierę zaplanowano na 12 grudnia 2024 r.
Serial "Śleboda" zadebiutuje na SkyShowtime 12 grudnia 2024 roku, kiedy to w serwisie pojawią się dwa z sześciu odcinków. Ta nowa polska produkcja SkyShowtime Original zabierze widzów na Podhale, a w głównych rolach wystąpią Maria Dębska, Maciej Musiał i Piotr Pacyk.
27.11.24, 12:17
| telewizja / VOD » informacje
Mikołaj na sygnale. Mikołaj Roznerski i Wiktoria Gąsiewska w świątecznym filmie TVP
6 grudnia br. w Mikołajki premierowo na platformie TVP VOD pojawi się najnowsza produkcja świąteczna Telewizji Polskiej pt. „Mikołaj na sygnale”.
27.11.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje
Dokument Pianoforte otrzymał nagrodę Emmy
Platforma Max kontynuuje tradycję HBO w produkcji dokumentów, które zdobywają międzynarodowe uznanie. Film "Pianoforte", portretujący młodych pianistów w Konkursie Chopinowskim, otrzymał nagrodę Emmy, a serial "Łowcy skór" stał się najpopularniejszą produkcją dokumentalną w serwisie Max, zarówno w Polsce, jak i Europie, oraz cieszy się rosnącą popularnością w Stanach Zjednoczonych.
26.11.24, 22:13
| telewizja / VOD » informacje | kultura » film
Piernikowe serce. W grudniu ruszą zdjęcia do świątecznego filmu Piotra Wereśniaka
10 grudnia br., w Toruniu ruszą zdjęcia do filmu „Piernikowe serce” w reżyserii Piotra Wereśniaka. To komedia familijna inspirowana książką „Marcepanowa miłość” Agnieszki Lis. Koproducentem i dystrybutorem produkcji będzie Telewizja Polska, która podpisała list intencyjny w tej sprawie.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 05.01.25

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

do 04.01.25

Do wygrania gra planszowa marki Granna.

do 03.01.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.