18.10.11, 18:43
NBA i WNBA wyłącznie w CANAL+
CANAL+ po raz kolejny wygrał przetarg na prawa telewizyjne do NBA i WNBA - najbardziej prestiżowych rozgrywek koszykarskich na świecie.
CANAL+ po raz kolejny wygrał przetarg na prawa telewizyjne do NBA i WNBA - najbardziej prestiżowych rozgrywek koszykarskich na świecie. W ramach wieloletniego kontraktu abonenci CANAL+ zobaczą więcej meczów, również w serwisie CYFRA+ ONLINE. Wraz z relacjami z Euroligi CANAL+ dysponuje najmocniejszą koszykarską ofertą telewizyjną na rynku.
„Jesteśmy telewizją premium – dajemy więc naszym abonentom rozrywkę na najwyższym światowym poziomie i pokazujemy to, czego nie można zobaczyć w żadnej innej telewizji. Dlatego w nowej umowie z NBA zagwarantowaliśmy sobie wyłączne prawa do transmisji, emisji powtórkowych i magazynów poświęconych rozgrywkom” – mówi Beata Mońka, Prezes Zarządu CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o.
Od nowego sezonu CANAL+ zaoferuje na żywo i na wyłączność dużo bogatszy program niż dotychczas. „Pokażemy więcej meczów w sezonie zasadniczym - aż cztery spotkania tygodniowo, więcej meczów fazy play-off oraz wszystkie potyczki finałowe. Dodatkowo abonenci CYFRY+ będą mogli oglądać zmagania koszykarzy na żywo przez internet” – mówi Beata Ryczkowska, Dyrektor Wykonawcza Pionu Programowego spółki CANAL+ Cyfrowy. „Oczywiście wyjątkowe miejsce w ramówce CANAL+ będą miały mecze z udziałem Marcina Gortata, jedynego Polaka grającego w NBA” – dodaje Ryczkowska.
Raz w tygodniu nadawany będzie specjalny magazyn poświęcony rozgrywkom NBA, wielokrotnie nagradzany "NBA Action". Latem, w trakcie przerwy w grze NBA, CANAL+ będzie relacjonować rozgrywki kobiecej ligi WNBA i cotygodniowy magazyn poświęcony tym rozgrywkom - "WNBA Action". Kibice koszykówki mogą śledzić w CANAL+ już od połowy października rozgrywki koszykarskiej Euroligi m.in. z udziałem Mistrza Polski - Asseco Prokom Gdynia.
NBA to założona w 1946 r. zawodowa liga sportowa i firma o zasięgu międzynarodowym składająca się z 30 drużyn w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. W sezonie 2010-11, rozgrywki NBA docierały do 215 państw i terytoriów, i transmitowane były w ponad 40 językach. Harmonogram meczów NBA rozgrywanych na koniec sezonu obejmował 85 graczy z 41 krajów i terytoriów. Towary opatrzone marką NBA sprzedawane są w ponad 125.000 sklepów i 100 krajach na sześciu kontynentach. Strona NBA.com ma średnio 26 milionów odsłon dziennie, a ponad 50 procent odwiedzających serwis pochodzi spoza Ameryki Północnej. NBA jest amerykańską ligą sportową nr 1 w serwisach: Facebook, Twitter i YouTube, z największą liczbą fanów i obserwujących oraz oglądanych filmów, odpowiednio dla każdej ze stron. Za pośrednictwem NBA Cares, liga, jej drużyny i gracze przekazali ponad 165 milionów dolarów na cele dobroczynne, spędzili ponad 1,7 milionów godzin aktywnie wykonując prace społeczne, oraz stworzyli ponad 615 miejsc, gdzie dzieci i rodziny mogą mieszkać, uczyć się i bawić.
Komentarze