29.11.11, 17:49
Bożonarodzeniowa kampania Cukru Królewskiego
Z końcem listopada ruszyła świąteczna kampania Cukru Królewskiego promująca innowacyjne produkty przeznaczone do wypieków, usprawniające pracę w kuchni.
Z końcem listopada ruszyła świąteczna kampania Cukru Królewskiego promująca innowacyjne produkty przeznaczone do wypieków, usprawniające pracę w kuchni.
W portfolio marki Cukier Królewski znajdują się jedyne na polskim rynku produkty, które dzięki wygodnym opakowaniom ułatwiają pracę amatorom kulinarnych przygód i pozwalają ograniczyć konieczność używania wielu sprzętów kuchennych. Celem kampanii jest przedstawienie zalet korzystania z cukru pudru w młynku, cukru drobnego białego i trzcinowego w kartonie z zakrętką oraz idealnego do dekoracji świątecznych wypieków - cukru perlistego.
Świąteczna kampania Cukru Królewskiego obejmuje lokowanie produktów w kąciku kulinarnym Dzień Dobry TVN (emisje grudniowe i styczniowe), reklamę i sponsoring w prasie konsumenckiej - "Tina", "Pani Domu", "Gazeta Wyborcza – Palce Lizać" oraz w prasie branżowej. Działania wsparte będą kampanią PR w prasie i w Internecie.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze