13.10.11, 18:34

KAMIS promuje nowe produkty

Trwają dwie kampanie reklamowe marki KAMIS promujące nowe produkty: KECZUPURKA, pierwszy na rynku ketchup dla dzieci suplementowany wapniem, żelazem i witaminą D oraz nowy smak w linii Złociste Nuggetsy – ZŁOCISTE NUGGETSY NA SŁODKO.

Trwają dwie kampanie reklamowe marki KAMIS promujące nowe produkty: KECZUPURKA, pierwszy na rynku ketchup dla dzieci suplementowany wapniem, żelazem i witaminą D oraz nowy smak w linii Złociste Nuggetsy – ZŁOCISTE NUGGETSY NA SŁODKO.

Kampania KECZUPURKA obejmuje głównie wysokonakładową prasę kobiecą i trwa w październiku. Reklamy mają formę advertioriali przygotowywanych bezpośrednio przez redakcje, dopasowanych do tytułu, w którym się ukazują. Kampania jest prowadzona w wysokonakładowych tytułach takich, jak: Tele Tydzień, Tina, Claudia, Viva, Mamo to Ja, Świat Kobiety, Olivia, Party, Przyjaciółka, Pani Domu, Chwila dla Ciebie. Celem kampanii jest budowa świadomości nowego ketchupu Kamis dla dzieci oraz jego przewag konkurencyjnych: suplementacja witaminą D, wapniem i żelazem, brak konserwantów, podwyższona zawartość pomidorów, wygodne w użyciu i bezpieczne opakowania. Grupa docelowa kampanii, to przede wszystkim mamy dzieci w wieku 4-10 lat. Zakup mediów: Mediacom, advertoriale przygotowywały redakcje.

Kampania reklamowa  nowego smaku w linii Złociste Nuggetsy – na słodko trwa od połowy sierpnia do końca października. Dla przypomnienia Kamis stworzył kategorię nuggetsów wprowadzając na rynek jako pierwszy, w sierpniu 2010 linię Złociste Nuggetsy. Cele kampanii to przede wszystkim komunikacja nowego, innowacyjnego smaku, wzmocnienie świadomości linii w ważnym dla linii okresie powrotów z wakacji i rozpoczęcia roku szkolnego, wzmocnienie świadomości brand hero linii – GUSTAWA, sprzężenie kampanii z planowanymi, szeroko zakrojonymi działaniami trade marketingowymi w ramach akcji „Back to school”. Dobór mediów w kampanii był podyktowany przede wszystkim jak najlepszym dotarciem do grupy docelowej. Główna grupa docelowa to kobiety, matki dzieci w wieku 3-14 lat. Kampania jest prowadzona w wysokonakładowej prasie kobiecej: Tele Tydzień, Tina, Claudia, Viva, Mamo to Ja, Świat Kobiety, Olivia, Party, Przyjaciółka, Pani Domu, Show. Dodatkowa grupa docelowa dla Złocistych Nuggetsów to młodzi ludzie/studenci, w wieku 18-25, prowadzący samodzielne gospodarstwa domowe. Dla nich prowadzona była kampania w Internecie przekierowująca na fanpage „Gustawa” na Facebooku.

Za zakup mediów odpowiada Mediacom, layout prasowy przygotowała agencja Ambasada.

Komentarze

Powiązane

12.02.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Ewelina Jaskuła: Zestawienie wybranych działań PR w sektorze zdrowia w 2024 roku
Ewelina Jaskuła (Senior Account Manager w Good One PR) podsumowuje dla portalmedialny.pl wybrane działania PR w sektorze zdrowia w 2024 r. 
11.02.25, 22:58
| reklama & PR » informacje
SAIC Poland promuje model MG3 w wersji spalinowej i hybrid+
SAIC Poland z początkiem tygodnia rozpoczął kampanię modelu MG3 w wersji spalinowej i hybrid+, czyli najnowszego wariantu hatchback’a marki MG.
11.02.25, 19:00
| reklama & PR » informacje
Lubella organizuje loterię w ramach kampanii Gotuj w domu jak w restauracji
W kolejnej odsłonie kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji” Lubella zachęca nie tylko do tworzenia własnej restauracji w domowym zaciszu, ale także organizuje loterię z nagrodami.
11.02.25, 16:45
| reklama & PR » informacje
Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą. Nietypowa instalacja w centrum Warszawy
12 lutego br., na Dworcu Centralnym w Warszawie stanie nietypowa instalacja, która ma przyciągnąć uwagę, skłonić przechodniów do zatrzymania się i głębszej refleksji.
11.02.25, 15:15
| reklama & PR » informacje
ASAP&ASAP z kampanią dla marki Compeed
Agencja strategiczno-kreatywna ASAP&ASAP przygotowała dla marki Compeed (Perrigo Poland) lokalizację globalnej kampanii, z dostosowaniem komunikacji do obowiązujących w Polsce przepisów dotyczących reklamowania wyrobów medycznych.
11.02.25, 12:03
| reklama & PR » informacje
Lorenz promuje limitowaną edycję Wiejskich Ziemniaczków
Marka Wiejskie Ziemniaczki (Lorenz) ruszyła z kampanią promującą limitowaną edycję chipsów, dostępnych w nowych smakach, inspirowanych polską kuchnią.
11.02.25, 10:45
| reklama & PR » ludzie
Dawid Nowak i Marcin Surmacz awansują w WEC Communication
W stycznia 2025 r. na stanowiska PR Executive w agencji WEC Communication awansowali Dawid Nowak i Marcin Surmacz.
11.02.25, 09:26
| reklama & PR » informacje
Domino's Pizza wybiera w przetargu agencję Change Serviceplan
Agencja Change Serviceplan (Group One) wygrała przetarg na kampanię marketingową Domino's Pizza. Współpraca obejmie stworzenie platformy komunikacyjnej, kreację i nadzór produkcyjny.
11.02.25, 06:00
| reklama & PR » ludzie
Aleksandra Sianecka dyrektorką Marketingu, Marki, Konceptów handlowych i relacji z Klientem w Auchan Polska
Aleksandra Sianecka objęła stanowisko dyrektorki Marketingu, Marki, Konceptów handlowych i relacji z Klientem w Auchan Polska. Będzie odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie zintegrowaną komunikacją marketingową.
10.02.25, 23:10
| reklama & PR » informacje
Boiron promuje swój flagowy produkt - Oscillococcinum
Na początku lutego br., Boiron, francuski producent i dystrybutor homeopatycznych produktów leczniczych, rozpoczął kampanię promującą Oscillococcinum. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Arena Media (Havas Media Network).
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.