13.10.11, 18:34
KAMIS promuje nowe produkty
Trwają dwie kampanie reklamowe marki KAMIS promujące nowe produkty: KECZUPURKA, pierwszy na rynku ketchup dla dzieci suplementowany wapniem, żelazem i witaminą D oraz nowy smak w linii Złociste Nuggetsy – ZŁOCISTE NUGGETSY NA SŁODKO.
Trwają dwie kampanie reklamowe marki KAMIS promujące nowe produkty: KECZUPURKA, pierwszy na rynku ketchup dla dzieci suplementowany wapniem, żelazem i witaminą D oraz nowy smak w linii Złociste Nuggetsy – ZŁOCISTE NUGGETSY NA SŁODKO.
Kampania KECZUPURKA obejmuje głównie wysokonakładową prasę kobiecą i trwa w październiku. Reklamy mają formę advertioriali przygotowywanych bezpośrednio przez redakcje, dopasowanych do tytułu, w którym się ukazują. Kampania jest prowadzona w wysokonakładowych tytułach takich, jak: Tele Tydzień, Tina, Claudia, Viva, Mamo to Ja, Świat Kobiety, Olivia, Party, Przyjaciółka, Pani Domu, Chwila dla Ciebie. Celem kampanii jest budowa świadomości nowego ketchupu Kamis dla dzieci oraz jego przewag konkurencyjnych: suplementacja witaminą D, wapniem i żelazem, brak konserwantów, podwyższona zawartość pomidorów, wygodne w użyciu i bezpieczne opakowania. Grupa docelowa kampanii, to przede wszystkim mamy dzieci w wieku 4-10 lat. Zakup mediów: Mediacom, advertoriale przygotowywały redakcje.
Kampania reklamowa nowego smaku w linii Złociste Nuggetsy – na słodko trwa od połowy sierpnia do końca października. Dla przypomnienia Kamis stworzył kategorię nuggetsów wprowadzając na rynek jako pierwszy, w sierpniu 2010 linię Złociste Nuggetsy. Cele kampanii to przede wszystkim komunikacja nowego, innowacyjnego smaku, wzmocnienie świadomości linii w ważnym dla linii okresie powrotów z wakacji i rozpoczęcia roku szkolnego, wzmocnienie świadomości brand hero linii – GUSTAWA, sprzężenie kampanii z planowanymi, szeroko zakrojonymi działaniami trade marketingowymi w ramach akcji „Back to school”. Dobór mediów w kampanii był podyktowany przede wszystkim jak najlepszym dotarciem do grupy docelowej. Główna grupa docelowa to kobiety, matki dzieci w wieku 3-14 lat. Kampania jest prowadzona w wysokonakładowej prasie kobiecej: Tele Tydzień, Tina, Claudia, Viva, Mamo to Ja, Świat Kobiety, Olivia, Party, Przyjaciółka, Pani Domu, Show. Dodatkowa grupa docelowa dla Złocistych Nuggetsów to młodzi ludzie/studenci, w wieku 18-25, prowadzący samodzielne gospodarstwa domowe. Dla nich prowadzona była kampania w Internecie przekierowująca na fanpage „Gustawa” na Facebooku.
Za zakup mediów odpowiada Mediacom, layout prasowy przygotowała agencja Ambasada.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze