29.10.11, 18:19

Stacje dziecięce we wrześniu 2011 r.: Disney Channel wciąż liderem

Liderem kanałów dziecięcych pozostaje niezmiennie Disney Channel - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przed Dom Sprzedaży Atmedia dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 1 do 30 wrzesnia 2011 r.

Liderem kanałów dziecięcych pozostaje niezmiennie Disney Channel - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przed Dom Sprzedaży Atmedia dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 1 do 30 wrzesnia 2011 r.

W porównaniu do września 2010 r. w grupie 4+,  Disney Channel jednak stracił i to sporo (aż 22,1 proc. udziałów w rynku). Wrześniowy wynik stacji to 0,89 proc. Na drugie miejsce awansował Cartoon Network (mimo spadku o 17,6 proc.). Na trzecie miejsce spadł Disney XD (spadek o 30,1 proc.). Kolejne miejsce zajmuje MiniMini (wzrost o 2,5 proc.), a dalej są: Nickelodeon (wzrost aż o 54,5 proc.), Disney Junior (0,46 proc.), Polsat JimJam (wzrost o 49,3 proc.), Boomerang (wzrost o 2,7 proc.), BBC CBeebies (spadek aż o 74,3 proc.), ZigZap/Hyper (wzrost o 7,5 proc.).

W grupie osób w wieku 4-15 lat liderem także jest Disney Channel (spadek o 16 proc.), drugie miejsce zajmuje jednak Disney XD (spadek o 18,1 proc), a trzecie miejsce zajmuje Cartoon Network (spadek o 23,2 proc.).

Udział wybranych stacji w rynku telewizyjnym w targecie 4+

  wszyscy 4+
wrzesień 2010   2011  
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
Disney Channel 64 016 1,138 47 386 0,886
Cartoon Network 51 264 0,911 40 144 0,751
Disney XD 59 906 1,065 39 788 0,744
MiniMini 35 872 0,637 34 912 0,653
Nickelodeon 19 287 0,343 28 350 0,530
Disney Junior      24 866 0,465
Polsat JimJam  12 078 0,215 17 157 0,321
Boomerang 10 560 0,188 10 332 0,193
BBC CBeebies 23 252 0,413 5 683 0,106
ZigZap/Hyper  4 501 0,080 4 617 0,086

Udział wybranych stacji w rynku telewizyjnym w targecie 4-15 lat

  wszyscy 4-15
wrzesień 2010 2011
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
Disney Channel 35 337 7,982 27 112 6,704
Disney XD 35 213 7,955 26 360 6,518
Cartoon Network 32 872 7,426 23 062 5,703
Nickelodeon 13 176 2,976 17 048 4,216
MiniMini 14 642 3,308 11 970 2,960
Disney Junior      10 569 2,613
Polsat JimJam  5 305 1,198 7 010 1,733
Boomerang 5 413 1,223 3 905 0,966
BBC CBeebies 7 782 1,758 2 455 0,607
ZigZap/Hyper  1 789 0,404 2 022 0,500

Dane udostępnione dzięki uprzejmości Atmedia. Dom sprzedaży At Media Polska oferuje zakup przestrzeni reklamowej i wydarzeń specjalnych w kilkudziesięciu kanałach telewizyjnych (m.in. w Canal+, ale kino!, MiniMini, Kuchnia.tv, AXN, Disney XD, 13th Street Universal) oraz oferuje także sprzedaż powierzchni reklamowej oraz akcji specjalnych witryn (m.in. w Axn.pl, Zyraffa.pl, TVS.pl) oraz serwisów dziecięcych Egmont. W ofercie znajduje się także reklama video w serwisach MTV Networks Polska: MTV Polska.

Komentarze

Powiązane

22.07.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje
#ineaczej. INEA z nową kampanią wizerunkową
Do 15 października br. potrwa kampania wizerunkowa firmy INEA. W nowej akcji wykorzystano motyw ucznia i mistrza.  
21.07.24, 08:00
| telewizja / VOD » informacje
Igrzyska Olimpijskie Paris 2024 na Eurosport w Vectrze
Widzowie będą mogli oglądać transmisje Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 na dziesięciu kanałach Eurosport dostępnych w ofercie Vectry. 
20.07.24, 08:00
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Interia i Polsat partnerami Polskiego Komitetu Olimpijskiego i reprezentacji Polski
Grupa Polsat Plus kontynuuje współpracę z Polskim Komitetem Olimpijskim oraz Olimpijską Reprezentacją Polski. Umowa została zawarta na cztery lata z opcją jej przedłużenia. 
19.07.24, 12:30
| telewizja / VOD » informacje
Polsat Box zaproponuje osiem dodatkowych kanałów Eurosport na IO Paris 2024
Abonenci Polsat Box i użytkownicy Polsat Box Go zyskają bezpłatny dostęp do 8 dodatkowych kanałów Eurosport poświęconych Letnim Igrzyskom Olimpijskim. 
19.07.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje | reklama & PR » informacje
Polsat Box Go promuje swoją ofertę w nowej kampanii
Ruszyła kampania reklamowa promująca ofertę Polsat Box Go. Użytkownicy mogą zyskać dostęp do 140 kanałów telewizyjnych. 
18.07.24, 09:53
| telewizja / VOD » informacje
Immergo będzie współpracować z Pasjatv
Immergo, firma działająca na rynku rozwiązań OTT i dystrybucji treści wideo, rozpoczyna współpracę z Pasjatv.
18.07.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
207 reklamodawców promowało podczas EURO 2024 aż 368 marek na antenach TVP
Podczas zakończonych mistrzostw Europy w piłce nożnej, Telewizja Polska zanotowała wzrost przychodów komercyjnych o 12 proc. Wpływy ze sprzedaży reklam dotyczą tradycyjnych mediów jak i online.
17.07.24, 16:30
| telewizja / VOD » ludzie
Paulina Sykut-Jeżyna, Agnieszka Hyży, Krzysztof Ibisz i Maciej Rock wśród gospodarzy pasma halo tu polsat
Jesienią w Polsacie ruszy zapowiadane już nowe pasmo poranne. „halo tu polsat” będzie emitowane w każdy weekend - od piątku do niedzieli. Program poprowadzą trzy pary dziennikarzy w tym Paulina Sykut-Jeżyna z Krzysztofem Ibiszem oraz Agnieszka Hyży z Maćkiem Rockiem.
17.07.24, 10:01
| telewizja / VOD » informacje
Katarzyna Kasia i Grzegorz Markowski przechodzą z TVN24 do TVP INFO. Poprowadzą nowy format
Katarzyna Kasia i Grzegorz Markowski pożegnali się z widzami „Szkła Kontaktowego” (TVN24). Para poprowadzi od 2 września br. nowy format na antenie TVP INFO.
17.07.24, 08:30
| telewizja / VOD » informacje
482 transmisje w każdym sezonie do 2027 roku. Betclic 1. Liga i Betclic 2. Liga na antenach TVP
Polski Związek Piłki Nożnej, Pierwsza Liga Piłkarska, Telewizja Polska i Betclic ogłosiły plany dotyczące transmisji rozgrywek Betclic 1. Ligi i Betclic 2. Ligi w sezonach 2024/2025, 2025/2026 i 2026/2027. Publiczny nadawca pokaże przez trzy lata niemal 1,5 tysiąca meczów prowadzonych przez piłkarską centralę. 
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Specjalista / Specjalistka ds. promocji i organizacji wydarzeń

Wawerskie Centrum Kultury | Warszawa

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Marketingu i PR

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista ds. Digital i Social Media

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 23.08.24

Do zdobycia komplet książek - "Agent. Zakładniczka" oraz "Agent. Okup".

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.