05.10.11, 20:06

M jak mieszkanie nowoczesnym poradnikiem

MURATOR S.A. wprowadził gruntowne, oparte na badaniach jakościowych, zmiany w miesięczniku „M jak mieszkanie”.

MURATOR S.A. wprowadził gruntowne, oparte na badaniach jakościowych, zmiany w miesięczniku „M jak mieszkanie”. W nowej odsłonie pismo ma prezentować nowoczesne trendy i inspirujące wnętrza oraz podsuwać praktyczne rozwiązania, jak urządzić mieszkanie. Listopadowy numer „M jak mieszkanie”, pierwsze wydanie w nowej formule, ukaże się w zwiększonym nakładzie 125 000 egzemplarzy, 7 października br. Wspiera go multimedialna kampania promocyjna w telewizji, prasie, radiu i internecie.

Decyzję o relaunchu miesięcznika „M jak mieszkanie” poprzedziły badania jakościowe wzbogacone metodą eyetrackingu. Analiza dopasowania pisma do potrzeb i oczekiwań grupy docelowej utwierdziła nas w przekonaniu, by nadać mu zdecydowanie poradnikowy, a zarazem inspirujący charakter, z naciskiem na nowoczesne wnętrza. Mamy nadzieję, że zmienione „M jak mieszkanie” spodoba się czytelnikom, a jednocześnie spełni oczekiwania klientów reklamowych, bowiem, jak wyraźnie wskazują przeprowadzane badania, dla czytelników „M jak mieszkanie” reklamy stanowią cenne źródło wiedzy o urządzaniu wnętrz” – mówi Ewa P. Porębska, wiceprezes zarządu MURATOR S.A., dyrektor zarządzający  segmentem pism wnętrzarskich.

Nowe „M jak mieszkanie” jest skierowane do młodych osób (do 45 roku życia), wchodzących w etap stabilizacji. Zakup i urządzanie mieszkania to dla nich najważniejsze życiowe decyzje. Wysiłek finansowy, jak się z nimi wiąże, każe odpowiedzialnie dokonywać wyborów. Wygląd mieszkania wyznacza status społeczny mieszkańców i jest obrazem ich życiowych aspiracji.  Stąd poszukiwania rozwiązań nowoczesnych trwałych i funkcjonalnych.

Nasi czytelnicy wiedzą, co chcą osiągnąć – „M jak mieszkanie” jest przewodnikiem, który doradzi, jak to zrobić” – mówi Agnieszka Gruszczyńska-Hyc, redaktor naczelna „M jak mieszkanie”. „Urządzanie wnętrz to niełatwe zadanie, tym bardziej, gdy nie ma się doświadczenia, stąd pomysł pogłębionego profesjonalnego poradnictwa, przedstawionego w jasny, zrozumiały sposób” - dodaje Gruszczyńska-Hyc.

Każdemu z prezentowanych wnętrz towarzyszą praktyczne rady ekspertów i redakcji pozwalające powtórzyć dobre pomysły we własnym domu. Informacje, jak szybko urządzić nowoczesną kuchnię, jak wybrać tapety do sypialni, czy jak przygotować ścianę pokrytą farbą tablicową pełne są użytecznych szczegółów. O urządzaniu wnętrz opowiadają zarówno architekci, jak i osoby, które same przeprowadziły remont i dzielą się swoimi doświadczeniami. Tematy, które każdemu są bliskie, takie jak wybór materaca, remont łazienki czy malowanie farbami strukturalnymi są ujęte na tyle szczegółowo, że nie pozostawiają wątpliwości. Ceny, które dla grupy docelowej „M jak mieszkanie” mają duże znaczenie, zostały wyraźnie podkreślone. Kosztorysy uzupełniają nie tylko prezentację kuchni czy łazienki, ale i zestawy mebli. Propozycje w większym stopniu niż dotychczas opierają się na zestawieniach pasujących do siebie mebli i dodatków. Nowe tematy, np. zakupy przez Internet, czy kuchnie z polskich seriali są związane z zainteresowaniami grupy docelowej.

Stawiając na jasny przekaz i wiedzę, którą „M jak mieszkanie” chce popularyzować, stworzono nową makietę. Jest ona bardziej uporządkowana, a w związku z tym czytelna. Jej nowoczesny styl charakteryzuje lekkość i prostota, odpowiednie do zawartości pisma. Elementem zmienionej makiety jest nowe, czytelne logo. Autorką koncepcji graficznej „M jak mieszkanie” jest Paulina Ochnio, nowa dyrektor artystyczna pisma.

Za nową formułę „M jak mieszkanie” odpowiada Agnieszka Gruszczyńska-Hyc, która 1 sierpnia br. została redaktor naczelną.

Pojawienie się na rynku odmienionego „M jak mieszkanie” wspiera kampania promocyjna w prasie („Zwierciadło”, „Sens”, „Angora”, „Super Express”, „Zbuduj dom”, „Podróże”, „M jak mama”, katalogi Praktikera i Tchibo), telewizji (TVN, TVP1, TVN Style, Polsat Cafe, Domo), radiu (Radio ZET, Radio Eska, Eska Rock, WAWA, VOX FM) i internecie (WP.pl, serwisy internetowe MURATOR S.A.). Działania promocyjne rozpoczynają się w pierwszym dniu sprzedaży listopadowego numeru „M jak mieszkanie”, tj. 7 października br. i potrwają miesiąc. Media zaplanował Starcom. Kampanię opracowały działy MURATORA: Dział Marketingu Wnętrza i Dział Projektów Internetowych.

Zmodernizowane „M jak mieszkanie” dopełnia ofertę pism wnętrzarskich MURATORA, m.in. miesięczniki „Dobre Wnętrze” i „Moje Mieszkanie” oraz realizowany przez wydawnictwo dla Leroy Merlin magazyn „Dom z pomysłem”.

Komentarze

Powiązane

11.02.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 11 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 11 lutego? Zapowiedzi wydarzeń, a także najciekawsze "tweety" z sieci.
10.02.25, 06:00
| prasa » informacje
Deszcz nagród dla Tomasza Bocheńskiego w konkursie European Newspaper Award
Tomasz Bocheński, dyrektor artystyczny Polska Press Grupy, zdobył 19 nagród w międzynarodowym konkursie European Newspaper Award. Jury wyróżniło jego prace w licznych kategoriach.
10.02.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 10 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 10 lutego? Zapowiedzi wydarzeń, a także najciekawsze "tweety" z sieci.
09.02.25, 20:00
| radio / audio » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
PB Nieruchomości. Piąty podcast Pulsu Biznesu
21 stycznia br., w ofercie ‘pulsu biznesu” pojawi się nowy podcast audio. Audycja „PB Nieruchomości”, którą poprowadzi dziennikarka Anna Gołasa, ma być przewodnikiem po rynku nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych.
09.02.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 9 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 9 lutego? Zapowiedzi wydarzeń, a także najciekawsze "tweety" z sieci.
08.02.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 8 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 8 lutego? Zapowiedzi wydarzeń, a także najciekawsze "tweety" z sieci.
07.02.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 7 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 7 lutego? Zapowiedzi wydarzeń, a także najciekawsze "tweety" z sieci.
06.02.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 6 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 6 lutego? Zapowiedzi wydarzeń, a także najciekawsze "tweety" z sieci.
05.02.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 5 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 5 lutego? Zapowiedzi wydarzeń, a także najciekawsze "tweety" z sieci.
04.02.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 4 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 4 lutego? Zapowiedzi wydarzeń, a także najciekawsze "tweety" z sieci.
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.