05.10.11, 20:06
M jak mieszkanie nowoczesnym poradnikiem
MURATOR S.A. wprowadził gruntowne, oparte na badaniach jakościowych, zmiany w miesięczniku „M jak mieszkanie”.
MURATOR S.A. wprowadził gruntowne, oparte na badaniach jakościowych, zmiany w miesięczniku „M jak mieszkanie”. W nowej odsłonie pismo ma prezentować nowoczesne trendy i inspirujące wnętrza oraz podsuwać praktyczne rozwiązania, jak urządzić mieszkanie. Listopadowy numer „M jak mieszkanie”, pierwsze wydanie w nowej formule, ukaże się w zwiększonym nakładzie 125 000 egzemplarzy, 7 października br. Wspiera go multimedialna kampania promocyjna w telewizji, prasie, radiu i internecie.
„Decyzję o relaunchu miesięcznika „M jak mieszkanie” poprzedziły badania jakościowe wzbogacone metodą eyetrackingu. Analiza dopasowania pisma do potrzeb i oczekiwań grupy docelowej utwierdziła nas w przekonaniu, by nadać mu zdecydowanie poradnikowy, a zarazem inspirujący charakter, z naciskiem na nowoczesne wnętrza. Mamy nadzieję, że zmienione „M jak mieszkanie” spodoba się czytelnikom, a jednocześnie spełni oczekiwania klientów reklamowych, bowiem, jak wyraźnie wskazują przeprowadzane badania, dla czytelników „M jak mieszkanie” reklamy stanowią cenne źródło wiedzy o urządzaniu wnętrz” – mówi Ewa P. Porębska, wiceprezes zarządu MURATOR S.A., dyrektor zarządzający segmentem pism wnętrzarskich.
Nowe „M jak mieszkanie” jest skierowane do młodych osób (do 45 roku życia), wchodzących w etap stabilizacji. Zakup i urządzanie mieszkania to dla nich najważniejsze życiowe decyzje. Wysiłek finansowy, jak się z nimi wiąże, każe odpowiedzialnie dokonywać wyborów. Wygląd mieszkania wyznacza status społeczny mieszkańców i jest obrazem ich życiowych aspiracji. Stąd poszukiwania rozwiązań nowoczesnych trwałych i funkcjonalnych.
„Nasi czytelnicy wiedzą, co chcą osiągnąć – „M jak mieszkanie” jest przewodnikiem, który doradzi, jak to zrobić” – mówi Agnieszka Gruszczyńska-Hyc, redaktor naczelna „M jak mieszkanie”. „Urządzanie wnętrz to niełatwe zadanie, tym bardziej, gdy nie ma się doświadczenia, stąd pomysł pogłębionego profesjonalnego poradnictwa, przedstawionego w jasny, zrozumiały sposób” - dodaje Gruszczyńska-Hyc.
Każdemu z prezentowanych wnętrz towarzyszą praktyczne rady ekspertów i redakcji pozwalające powtórzyć dobre pomysły we własnym domu. Informacje, jak szybko urządzić nowoczesną kuchnię, jak wybrać tapety do sypialni, czy jak przygotować ścianę pokrytą farbą tablicową pełne są użytecznych szczegółów. O urządzaniu wnętrz opowiadają zarówno architekci, jak i osoby, które same przeprowadziły remont i dzielą się swoimi doświadczeniami. Tematy, które każdemu są bliskie, takie jak wybór materaca, remont łazienki czy malowanie farbami strukturalnymi są ujęte na tyle szczegółowo, że nie pozostawiają wątpliwości. Ceny, które dla grupy docelowej „M jak mieszkanie” mają duże znaczenie, zostały wyraźnie podkreślone. Kosztorysy uzupełniają nie tylko prezentację kuchni czy łazienki, ale i zestawy mebli. Propozycje w większym stopniu niż dotychczas opierają się na zestawieniach pasujących do siebie mebli i dodatków. Nowe tematy, np. zakupy przez Internet, czy kuchnie z polskich seriali są związane z zainteresowaniami grupy docelowej.
Stawiając na jasny przekaz i wiedzę, którą „M jak mieszkanie” chce popularyzować, stworzono nową makietę. Jest ona bardziej uporządkowana, a w związku z tym czytelna. Jej nowoczesny styl charakteryzuje lekkość i prostota, odpowiednie do zawartości pisma. Elementem zmienionej makiety jest nowe, czytelne logo. Autorką koncepcji graficznej „M jak mieszkanie” jest Paulina Ochnio, nowa dyrektor artystyczna pisma.
Za nową formułę „M jak mieszkanie” odpowiada Agnieszka Gruszczyńska-Hyc, która 1 sierpnia br. została redaktor naczelną.
Pojawienie się na rynku odmienionego „M jak mieszkanie” wspiera kampania promocyjna w prasie („Zwierciadło”, „Sens”, „Angora”, „Super Express”, „Zbuduj dom”, „Podróże”, „M jak mama”, katalogi Praktikera i Tchibo), telewizji (TVN, TVP1, TVN Style, Polsat Cafe, Domo), radiu (Radio ZET, Radio Eska, Eska Rock, WAWA, VOX FM) i internecie (WP.pl, serwisy internetowe MURATOR S.A.). Działania promocyjne rozpoczynają się w pierwszym dniu sprzedaży listopadowego numeru „M jak mieszkanie”, tj. 7 października br. i potrwają miesiąc. Media zaplanował Starcom. Kampanię opracowały działy MURATORA: Dział Marketingu Wnętrza i Dział Projektów Internetowych.
Zmodernizowane „M jak mieszkanie” dopełnia ofertę pism wnętrzarskich MURATORA, m.in. miesięczniki „Dobre Wnętrze” i „Moje Mieszkanie” oraz realizowany przez wydawnictwo dla Leroy Merlin magazyn „Dom z pomysłem”.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze